5.19.2017

ENIGME





OAMENII CU OCHII TOTAL NEGRI 



O nouă rasă umană ?! Cine sunt şi de ce provoacă teamă ?


Aceste ființe au fost întâlnite peste tot în lume. 


Există mai multe povești despre întâlniri cu astfel de ființe ciudate, care nu par a fi umane din cauza culorii neobişnuite a ochilor lor și a comportamentului lor ciudat. 


Oamenii care au întâlnit astfel de persoane misterioase au avut un sentiment ciudat de teamă și groază. Există explicații raționale pentru aceste întâlniri ?


Aţi întâlnit vreodată pe cineva ai căror ochi nu sunt nimic altceva decât un întuneric complet ? Cei care i-au întâlnit pe oamenii cu ochii negri spun nu numai că ochii lor sunt întunecaţi, dar şi întreaga lor ființă. Este ca și cum sufletele lor ar fi învaluite în întuneric.


În lumea paranormalului, există poveşti despre întâlniri cu oameni care au ochii negri. Negrul nu este o culoare naturală a ochilor. Partea albă a unui ochi uman este numit scleră și cuprinde 5/6 din suprafața exterioară a ochiului. Fiecare persoană sănătoasă, indiferent de rasă, are o scleră albă. Problemele de sănătate pot provoca, uneori, ca sclera să devină galbenă sau chiar roşie. Animalele, pe de altă parte, pot avea o scleră foarte întunecată. Câinii, caii și șopârlele, de exemplu, de multe ori au o scleră neagră.

Dar, persoanele umane cu ochi negri, au toate componentele globului ocular negre: sclera, irisul şi pupila. De asemenea, atitudinea şi comportamentul acestor fiinţe sunt diferite. Ele provoacă un sentiment de frică intensă celor cu care se întâlneşte. Aceste persoane sunt, de obicei, îmbrăcate în negru, sau în haine de modă veche.


Să examinăm câteva povestiri despre întâlnirile cu aceşti oameni cu ochii negri. 


Martorii oculari, Chris și soțul ei, călătorind în Michigan, au decis să facă o oprire la un popas. Iată ce povestesc :

”Am intrat în toaleta femeilor. Când mă pregăteam să părăsesc sala, am observat deodată o femeie subțire, cu părul negru şi uitându-se direct către mine. Am simțit imediat un sentiment teribil de groază, ca și cum era ceva nefiresc în legătură cu ea. Am observat apoi ochii care se uitau la mine cu răceală, iar ei erau complet negri. Nu avea vreo altă culoare în ei. Am simțit o nevoie puternică de a mă îndepărta de ea cât mai repede posibil, deoarece simţeam că mă aflam în pericol. Privirea ei era lipsită de orice emoție. Sentimentul meu instant a fost acela că ea nu era om. Nu ştiu ce m-a făcut să cred asta, dar aşa am simţit. De asemenea, am simţit la ea că ar fi fost asemenea unui prădător care îşi vâna prada. Am plecat cât mai repede posibil şi am simţit o mare eliberare atunci când m-am întors la maşină. Trebuie să spun că aceasta a fost una dintre experiențele cele mai tulburătoare pe care le-am avut vreodată în prezenţa unei persoane”.


O altă povestire ciudată provine de la Tee, administrator de imobil în Portland, Oregon.

Tee, care a lucrat timp de 20 de ani, era obişnuită a se întâlni cu oameni de toate rasele şi vârstele, și totuși când a întâlnit un tânăr cu ochi negri, pur și simplu şi-a dat seama că acea persoană nu este una normală: “Era tânăr băiat de aproximativ 17 sau 18 ani. El m-a întrebat despre un apartament de închiriat. Eram tare speriată de aspectul său, mai precis de ochii săi. Îmi amintesc cum mi s-a ridicat părul de pe spate”. De asemenea, Tee a simţit un sentiment de maleficitate în acel tânăr: “Nu l-am putut privi drept în ochi. Nu ştiam cum să scap de el. Simţeam că mă aflam în pericol extrem”.


Exemple foarte multe de astfel de întâlniri s-au petrecut peste tot în lume.


Oare de unde vin aceste fiinţe cu ochi negri ? 


Ei ar putea fi rezultatul unui program secret de încrucişare între extratereştrii Nephilim din Biblie - urmașii lui Satana - și femeile umane, rezultând un hibrid, care are un corp uman şi care nu poate fi diferenţiat cu adevărat de o ființă umană, decât faptul că ochii săi sunt negri.

Hibrizii au capacitatea să-şi lege minţile între ei, să citească gândurile şi emoţiile oamenilor obişnuiţi. De asemenea, ei pot să-şi schimbe forma sau au capacitatea de a deveni invizibili.

Această specie-hibrid s-ar putea afla la toate nivelurile societății noastre: în mass-media, muzică, artă, politică, corporaţii, educație, guvern. Ei stau ascunşi printre noi și servesc o agendă satanică. Planul lor este acela de a conduce cât mai mulți oameni spre Satana, urmărind a ne “fura” sufletele.

sursa: http://www.secretulcunoasterii.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu