9.16.2021

Un șofer de autobuz din Iași a lipit mesaje antivaccinare pe mașina de transport public

 


BRAVO DL. ȘOFER !  DREPTUL LA MUNCĂ și DREPTUL LA LIBERĂ ALEGERE, în ROMÂNIA, sunt GARANTATE DE CONSTITUȚIA ȚĂRII !

Se pare că bărbatul ar fi fost avertizat iniţial să scoată afişele din bord, s-a conformat, iar a doua zi le-a pus din nou, imediat după ce a plecat din garaj.

Un şofer de autobuz din Iaşi riscă să rămână fără locul de muncă, după ce a lipit pe mijlocul de transport afişe antivaccinare, iar şefii au aflat acest lucru, rugându-l să le îndepărteze imediat. Se pare că şoferul a circulat cu respectivele afişe timp de câteva ore, fiind apoi avertizat pentru a le elimina, iar a doua zi a plecat fără mesaje în bord din garaj, adăugându-le, cel mai probabil, pe traseu.

După ce a fost obligat să dea jos mesajele din nou din bord, şoferul le-a postat pe propria reţea de socializare, unde în doar câteva ore a strâns peste 700 de distribuiri. Pe cele două foi puse de şofer în bord scrie „Copiii noştri nu-s cobaii voştri”, respectiv „Nu vă vaccinaţi, o să regretaţi”. Membrii comisiei Companiei de Transport Public Iaşi se vor întruni vineri, 17 septembrie, pentru a lua o decizie finală în ceea ce îl priveşte pe şoferul în vârstă de 42 de ani, care este angajat CTP de circa doi ani.

Conform informaţiilor oferite de către reprezentanţii Companiei de Transport, ieşeanul riscă un avertisment, dar sancţiunile ar putea ajunge chiar până la desfacerea contractului de muncă, mai ales având în vedere faptul că ar fi fost avertizat, iar a doua zi a repus mesajele în bordul autobuzului. În regulamentul de ordine interioară al companiei este specificat faptul că orice tip de afişaj este interzis, dacă nu este aprobat de către conducere.

Raport dramatic în România : 90% dintre românii cu cancer care făceau tratament în 2019 au murit în 12 luni

 


Adela Cojan, şefa interimară de la CNAS, spune că este vorba despre cazurile descoperite foarte târziu. Cifrele însemnate ale morţilor de cancer sunt rezultatul lipsei  prevenției, de subfinanțare a medicinei primare, dar și de accesul îngreunat la serviciile din ambulatoriul de specialitate.

„Aproximativ 88% din pacienții români cu cancer care se aflau în tratament în 2019 au decedat într-un an de zile”, a declarat Adela Cojan, președinte interimar al Casei Naționale de Asigurări de Sănătate (CNAS), potrivit cursdeguvernare.ro.

„Pot să vă spun că m-au impresionat cifrele pentru 2020, când am văzut că în jur de 88% din cazurile de cancer al căror tratament a fost finanțat în 2019 se regăseau printre CNP-urilor pacienților decedați (…).

Erau cazuri de cancere descoperite târziu, în stadiul 2, 3, cu metastaze. Dacă s-ar depista precoce, șansele de supraviețuire la cinci ani și la 10 ani ar fi mult mai ridicate”, a continuat Adela Cojan.

Astfel, impactul este devastator nu doar la nivelul famililor, ci și al economiei, arată o analiză făcută de Clara Volintiru, conferențiar universitar la ASE București.

Potrivit datelor, nouă din zece români riscă sărăcia dacă se îmbolnăvesc de cancer, iar România pierde 3% din PIB cu fiecare „cohortă” anuală de bolnavi de cancer.

Un alt raport arată că aproape un milion de cazuri de cancer sunt în pericol să nu fie diagnosticate la timp în Europa, din cauza contextului sanitar datorat pandemiei de coronavirus, arată datele publicate de Organizaţia Europeană de Combatere a Cancerului. Totodată, Dr. Cezar Irimia afirmă că „în România lipsesc 3000 de pacienţi nediagnosticaţi doar în cancerul pulmonar”.

Datele au fost publicate de Organizaţia Europeană de Combatere a Cancerului, care lansează campania „Time To Act”, concepută să conştientizeze lupta împotriva cancerului în contextul pandemic. Astfel, potrivit raportului, peste 1 milion de cazuri de cancer ar putea fi nediagnosticate în Europa din cauza Covid-19. Iar din 5 pacienţi cu cancer din Europa nu primesc în prezent operaţia sau chimioterapia de care au nevoie.

Trenul „atomic” din Coreea de Nord

 


Au apărut imagini cu „sistemul feroviar lansator de rachete”

Trenul "atomic" din Coreea de Nord. Oficialii au recunoscut că cele două rachete balistice testate miercuri au fost lansate de pe un așa-zis „sistem feroviar lansator de rachete”, adică un tren modificat care poate transporta și lansa rachete balistice camuflate în vagoane de marfă obișnuite.

Trenul „atomic” din Coreea de Nord are scopul de a lansa „lovituri împotriva oricăror forțe care ar amenința țara”, conform agenției de presă nord-coreene, preluate de Reuters.

Scopul celor două lansări a fost lovirea unei ținte aflate la 800 de kilometri în largul coastelor estice ale Coreei de Nord. Garda de Coastă Niponă a anunțat că cele două rachete au zburat aproximativ 750 de kilometri înainte să cadă în Marea Japoniei, în zona economică exclusivă a Japoniei. Conform armatei sud-coreene, care a monitorizat și ea lansarea, rachetele au atins o altitudine maximă de 60 de kilometri.

Aceasta este prima lansare a Phenianului în ultimele șase luni. Rachetele reprezintă o versiune îmbunătățită a modelului KN-23, un tip de rachetă balistică cu rază scurtă de acțiune.




Testul a fost realizat de către Regimentul de Rachete al Trupelor de Căi Ferate și este prima recunoaștere oficială, din partea Phenianului, a acestei unități militare speciale, dar și o dovadă a intențiilor regimului nord-coreean de a-și diversifica modalitățile de lansare a rachetelor nucleare.

Botezate „trenurile Apocalipsei”, ideea unor garnituri feroviare capabile să lanseze atacuri nucleare a apărut în URSS și a fost analizată și de către SUA în timpul Războiului Rece, dar a fost ulterior abandonată.

Moscova a anunțat că e interesată de reluarea acestui proiect, sub forma noului sistem feroviar de rachete balistice intercontinentale „Barguzin” – un tren care arată ca orice tren de pasageri, capabil să străbată peste 2.400 de kilometri pe zi și să transporte până la șase rachete nucleare. Conform unui raport al Congresului SUA, acest proiect a fost însă abandonat în jurul anului 2017.

Un studiu al institutului de studii strategice RAND a arătat că aceste „trenuri atomice” – cum este cel prezentat recent de Phenian – prezintă și dezavantaje: căile ferate pot fi blocate de căderile de zăpadă, pot fi ușor bombardate, iar inamicul poate supraveghea mai ușor liniile de cale ferată (comparativ cu restul drumurilor din țară) pentru a găsi trenurile-țintă, scrie Digi 24.

Bucureştenii din sectoarele 1 şi 6 au rămas, din nou, fără apă caldă

 


Aproximativ 800 de blocuri sunt afectate din cauza lucrărilor pentru remedierea unor avarii la conductele de termoficare.

Apa caldă s-a oprit, din nou, în sute de blocuri din Bucureşti. Compania Municipală Termoenergetica anunţă că începând de joi desfăşoară lucrări de remediere a unor avarii pe conductele de termoficare în mai multe zone din sectoarele 1 şi 6 din Capitală.

„Astfel, sunt efectuate următoarele lucrări pe: 1. Conducta Magistralei DN 800 în porţiunea cuprinsă între Calea Floreasca şi Nicolae Caramfil. Furnizarea apei calde pentru un număr 177 de blocuri din sectorul 1 va fi sistată până joi, 16 septembrie 2021, ora 21.00; 2. Conducta DN 500 în porţiunea cuprinsă între Calea Giuleşti, Şoseaua Orhideea, Calea Crângaşi şi Şoseaua Constructorilor. Furnizarea apei calde pentru un număr 267 de blocuri şi Complexul Studenţesc Regie din Sectorul 6 va fi sistată până sâmbătă, 18 septembrie 2021, ora 14.00; 3. Conducta DN 800 pe Bulevardul Geniului (între Şoseaua Cotroceni şi Bulevardul Drumul Taberei). Furnizarea apei calde pentru un număr 347 de blocuri din sectorul 1 şi 6 va fi sistată până sâmbătă, 18 septembrie 2021, ora 24.00”, transmit reprezentanţii Termoenergetica.

Termoenergetica anunţă că furnizarea apei calde pentru consumatorii din Sectorul 1 este oprită, având în vedere amplasarea acestora în cadrul reţelei, precum şi a faptului că CET Griviţa nu a reluat furnizarea agentului termic după finalizarea perioadei de revizie.

Lucrările sunt esenţiale pentru pregătirea sistemului de termoficare în vederea sezonului rece.

Preşedintele Indoneziei, găsit vinovat de neglijenţă pentru poluarea din capitala ţării

 


Un grup de 32 de reclamanţi au lansat acum doi ani acţiunea împotriva şefului de stat, a guvernatorului Jakartei, Anies Baswedan, a miniştrilor mediului, sănătăţii şi de interne, precum şi a unor responsabili locali.

Un tribunal din Jakarta l-a declarat joi pe preşedintele Indoneziei, Joko Widodo, vinovat de neglijenţă în faţa poluării care sufocă acest oraş, capitala arhipelagului din sud-estul Asiei. Decizia reprezintă o victorie simbolică pentru apărătorii mediului, notează AFP.

Cinci dintre cei şapte acuzaţi au fost găsiţi vinovaţi de „încălcarea legii”, a afirmat judecătorul principal al instanţei din districtul central al Jakartei, Saifuddin Zuhri.

Tribunalul i-a somat pe cei cinci să ia măsuri mai stricte pentru îmbunătăţirea calităţii aerului în capitală şi să controleze aplicarea acestor norme.

Jakarta, o aglomerare urbană care găzduieşte 30 de milioane din cei circa 276 de milioane de locuitori ai Indoneziei, este unul din cele mai poluate oraşe din lume, iar experţii au avertizat împotriva efectelor devastatoare pe care le are calitatea necorespunzătoare a aerului asupra sănătăţii, în special în cazul copiilor.

Poluarea din Jakarta este rezultatul emisiilor de la vehiculele din oraş, unde se creează ambuteiaje record, ale centralelor pe cărbune care înconjoară capitala, dar şi o consecinţă a obiceiului multora dintre localnici de a arde deşeurile.

Din anii 2000, nivelul de poluare din Indonezia este de trei-patru ori mai mare decât recomandările Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii. Dacă nu se schimbă nimic în bine, locuitorii din Jakarta riscă să piardă în medie 5,5 ani din viaţă din cauza poluării, conform unui studiu realizat de Air Quality Life Index, de la Universitatea din Chicago.

Reclamanţii, militanţi ecologişti, funcţionari şi un şofer de taxi, au urmărit prin acţiunea lor mai mult să le atragă atenţia locuitorilor Jakartei, încă prea puţin sensibili la problemele legate de mediu, şi nu au solicitat despăgubiri de la pârâţi.

Decizia instanţei le cere între altele autorităţilor „să stabilească anual statutul calităţii aerului şi să-l facă public”.

Veste uriașă ! Dan Chitic : ”PREGĂTIȚI-VĂ, începe ! Cu noi este Dumnezeu !”.

 


Avocatul suveranist dă românilor o veste mare, care ar putea schimba multe – inclusiv cursul impus României de grupurile de presiune de la Bruxelles și Washington

Acum puțin timp, Dan Chitic a anunțat o veste cu adevărat uriașă: salutarul său proiect legislativ – „Legea Suveranității” a primit AVIZ FAVORABIL de la Consiliul Legislativ.

Semnificativ este că instituția condusă de fostul ministru al Justiției Florin Iordache a luat această curajoasă decizie ieri, pe 15 Septembrie 2021, de Ziua Internațională a Democrației !

”Începe ADEVĂRATA REVOLUȚIE DEMOCRATICĂ ÎN ROMÂNIA !”, scrie Dan Chitic, făcând marele anunț: ”PREGĂTIȚI-VĂ, de săptămâna următoare începe procesul de strângere de semnături !”.

Atenție, Dan Chitic semnalează că ”avem doar 3 luni pentru a strânge cel puțin 150.000 de semnături”.

De ce 150.000 și nu 100.000, cum scrie în Constituție ? Dan Chitic este prevăzător: ”Avem nevoie de cel puțin 50% mai multe semnături pentru a învinge previzibilele sabotaje ale sistemului !”.

În acest context, Dan Chitic cere voluntarilor ”să se pregătească !”, și transmite celor care doresc să semneze ”să intre în contact cu voluntarii”.

”Dacă susțineți și sunteți de acord cu principiile promovate de Legea Suveranității înscrieți-vă ca voluntar în Armata Suveranității la http://VremSuveranitate.ro”, scrie Dan Chitic, încheind cu crezul care l-a mânat mereu în viață și în demersurile de apărare a drepturilor românilor: ”Cu noi este Dumnezeu!”.




Politica greșită a României față de Rusia, confirmată la ceas aniversar

 


Românii plătesc greșelile politicii autorităților de la București față de Rusia, fapt recunoscut de unul dintre cei mai mari specialiști chiar într-un moment de referință al relațiilor româno-ruse, trecut sub tăcere în România

BUCUREȘTI, 15 sept – Sputnik. În România nu s-a spus, dar pe 14 septembrie 1829 a avut loc semnarea Tratatului de la Adrianopol, care a pus capăt războiului ruso-turc din 1828-1829 și a deschis calea eliberării de sub jugul otoman a Serbiei, Greciei, dar și a Moldovei și aȚării Românești.

În plus, odată cu intrarea principatelor sub administrația militară rusă și venirea contelui Pavel Kiseleff ca guvernator și președinte plenipotențiar al divanurilor Moldovei și Țării Românești, începe modernizarea și crearea bazelor viitorului stat român.

Este unul dintre principalele momente ale relațiilor româno-ruse, care a pregătit și a accelerat formarea statului național român, atât la nivelul legislației unitare (Regulamentele Organice), cât și administrativ, al modernizării viitoarei Capitale, dar și a refacerii armatei române.

Așa cum spuneam, aniversarea din 14 septembrie a fost trecută cu vederea în România, țară în care istoria adevărată este înlocuită cu… alte modele, ”pro-vest„. Un exemplu este ridicarea statuii baronului von Brukenthal, în timp ce din cărți de istorie dispare cea mai importantă mișcare de eliberare transilvăneană, cea condusă de Horea ”Rex Daciae”… și reprimată sângeros sub conducerea baronului filantrop.

Reputatul economist și fost ministru Mircea Coșea a avut o intervenție la postul Realitatea Plus în care a făcut două aprecieri : România nu va extrage gaze din Marea Neagră și noua conductă Nord Stream 2 transformă Rusia în singurul furnizor de gaze pentru Europa.

Dacă în privința primei afirmații sperăm ca profesorul Mircea Coșea să se înșele, al doilea caz este o dovadă că România a adoptat cea mai greșită politică în privința Rusiei, îndepărtându-se de un partener de la care putea avea acum cele mai mari avantaje.

”Vreau să vă spun că nu vom extrage niciodată (gazele din Marea Neagră)”, a spus Mircea Coșea, explicând – ”Pentru că s-a întâmplat un lucru în ultima săptămână care ar trebui să ne atragă atenția: s-a terminat marele proiect de gaze Nord Stream 2”.

În opinia profesorului Coșea, asta înseamnă ”uniunea economică și energetică între Rusia și Germania”.

”Asta înseamnă că Rusia va fi principalul producător de gaz, singurul de fapt, pentru Europa pe mult timp”, spune fostul ministru.

Și, argumentează Coșea, ”aprobarea acestei conducte de către America (lui Biden) înseamnă încetarea oricărei tentații de extragere a gazului românesc, care ar face o concurență, nu extraordinar de mare, dar ar face o concurență acestui concern energetic Rusia-Germania”.

”Deci îi punem cruce. El nu va fi exploatat. Ne vor duce cu vorba. Ne va spune că mâine, că poimâine, că răspoimâine. Va începe ceva, dar lucrurile s-au terminat”, a declarat profesorul Mircea Coșea.

Desigur, e mult spus că SUA au ”aprobat” Nord Stream 2 – mai curând administrația Biden, interesată de reluarea relațiilor cu Europa, implicit deci cu ”motorul” său, Germania, a renunțat la presiunile aberante și ilegale asupra unei investiții perfect legale a două state suverane.

Pe de altă parte, sigur că influența Germaniei în Europa este majoră – iar acum va crește, odată ce va gestiona și noul nod energetic.

Deci, România, axată numai pe relația cu SUA, aplicând o politică ostilă Rusiei, pe care a definit-o oficial ca ”amenințare” - nu va putea încheia contracte avantajoase ca alte state europene, ci va trebui să cumpere energie la prețuri mari.

”Pentru noi, lucrurile nu se vor schimba - vom merge înainte cu facturi foarte mari și ne vor da posibilitatea să ne plângem pe la anumite uși unde nu ne va asculta nimeni”, a conchis Mircea Coșea.

Să amintim că, acum câteva zile, reputatul manager al Terapia Cluj, Dragoș Damian, director executiv al Patronatului Producătorilor Industriali de Medicamente, atrăgea atenția că ”țările din regiune fac rost de energie mai ieftină, evident din Rusia, și de aceea inclusiv puteri industriale energofage cum sunt Germania și Franța vor să fie și ele prietene cu Rusia”.

”Noi nu vrem, deși o vizită la Moscova a unei delegații guvernamentale pe tema energiei ar face minuni și ar putea reduce sarcinile bugetare care compensează consumatorul vulnerabil”, scria acum o săptămână Dragoș Damian.

Din păcate, nicio reacție a autorităților – cu excepția unor reflecții stupide ale ministrului Energiei – și insistența lui Aurescu privind ”provocările” din regiune.

Curând va trebui să dea socoteală pentru „provocările” din buzunarele românilor, generate de politica ineptă față de Rusia – și acceptarea ca România să fie folosită ca o unealtă a celor care doresc tensiuni în regiune.