ACASĂ
Etichete
5.22.2020
5.21.2020
ROMÂNII SUNT UMILIȚI DE CĂTRE SUPERMARKETURI !
Lucruri cu ADEVĂRAT grave în supermarket ! Ce se întâmplă, de fapt. Nu luarea temperaturii e problema !
Este alt lucru mult mai grav care se întâmplă și nimeni nu zice nimic.
Nimeni nu a sărit când, în starea de urgență, în loc să mărească programul de funcționare, supermarketurile l-au redus. Nimeni nu a avut nicio problemă că a trebuit să se înghesuie la cozi interminabile.
Perioadele pentru aprovizionare de la supermarket au fost concentrate, iar programul magazinelor a fost redus în starea de urgență.
Mare greșeală, spunea jurnalistul Val Vâlcu. Dacă-l reduci, normal că va fi înghesuială.
În loc să extindă programul magazinelor, să angajeze oameni care să lucreze și noaptea, l-au redus. Și atunci cum să nu fie aglomerat ?!
Protecția vârstnicilor, care-s cei mai vulnerabili, ar fi putut să fie cu măcar două intervale de mers la cumpărături.
Nimeni nu sare nici acum, în starea de alertă, când, de exemplu, vânzătorii stau cu nasul ieșit pe afară din mască.
De asemenea, oamenilor nu le pasă că angajatele de la casa de marcat au mănușile murdare, mănuși cu care le ating produsele pe care le bagă ei în traistă. Aceasta este dovadă că o fac nu ca să ne projeze de coronavirus, ci să nu primească vreo amendă în caz de control.
sursa: https://www.dcnews.ro/lucruri-cu-adevarat-grave-in-supermarket-ce-se-intampla-de-fapt-nu-luarea-temperaturii-e-problema_749714.html?fbclid=IwAR0aYMWobN7V62RnXxMaFFz3lKeAG-Dms4bxUZo9YHpb9UhYV1xhP9J5pnE
Război bacteriologic mondial sau o operaţiune globală sub acoperire, de modificare genetică a populaţiei Terrei ? De ce nu, și una și alta ?
VOR SUPRAVIEȚUI DOAR CEI CARE ȘTIU SĂ SCRIE și să CITEASCĂ, CEI CARE SE INFORMEAZĂ LA TIMP și au încă MINTEA SĂNĂTOASĂ !
Aveţi mai jos un prim episod dintr-o analiză minuţioasă, extrem de solid documentată, cu un fir logic foarte clar, în care veţi afla multe detalii pe care nu le ştim pentru că presa globalistă nu ni le spune, sau ne minte şi ne manipulează non-stop, şi care duce, vrei nu vrei, la întrebările din titlu. Probabil că nu peste mult timp vom avea şi răspunsul.
O criză bacteriologică care apare în China, adversarul economic numărul 1 al SUA, în cel mai prost moment pentru gestionarea ei şi cel mai bun pentru explozia ei - Anul Nou chinezesc, când zeci de milioane de chinezi se deplasează dintr-o regiune în alta; cu o răspândire uluitor de rapidă în alte zone şi cu cazuri apărute în Occident imediat după declanşarea epidemiei în China, de parcă toţi cei sosiţi de acolo veneau din Wuhan (wo͞oˈhän), nemaifiind alte zone de interes pentru vestici; sau, dacă veneau din alte regiuni, însemnând că deja toată China e contaminată.
Prea multe potriviri, prea multe întrebări, prea ca la acţiunile de destabilizare americane.
În ultima perioadă de timp, au fost studiate şi chiar experimentate pe subiecţi voluntari vaccinurile genetice sau vaccinurile ADN, obţinute prin inginerie genetică şi nu prin germeni patogeni, care modifică ADN-ul celui vaccinat, cu efectul transformării în altceva, fără un control asupra acestei transformări. Acesta este şi motivul pentru care, alături de neîncrederea generală în onestitatea producătorilor de medicamente-vaccinuri, au fost şi sunt privite cu suspiciune maximă de către populaţia de pretutindeni şi nu au fost încă folosite.
Nimeni nu poate spune ce alte transformări vor face astfel de vaccinuri în fiinţa umană, şi nimeni nu poate garanta că ele nu vor fi folosite pentru controlul populaţiilor, dorinţa de secole a elitelor globaliste de transformare a maselor în nişte turme pe deplin ascultătoare. Şi ce ocazie mai bună decât “nemiloasa” şi de “nestăpânit” pandemia coronavirus !
DARPA - ”Defense Advanced Research Projects Agency” este o agenție a Departamentului Apărării al Statelor Unite care are rolul de a dezvolta noi tehnologii pentru forțele armate. A fost înființată în 1958.
Experimente recente ale DARPA provoacă îngrijorare pe fondul epidemiei de coronavirus.
DARPA - ”Defense Advanced Research Projects Agency” este o agenție a Departamentului Apărării al Statelor Unite care are rolul de a dezvolta noi tehnologii pentru forțele armate. A fost înființată în 1958. În ultima perioadă, îngrijorarea cu privire la apariția unui nou coronavirus în China a crescut exponențial, pe măsură ce media, experții și oficialii guvernamentali din întreaga lume și-au exprimat în mod deschis îngrijorarea că această nouă boală are potențialul de a se transforma într-o pandemie.
Pe măsură ce îngrijorarea privind viitorul acestei epidemii a crescut, același lucru s-a întâmplat și cu numărul de teorii care speculează cu privire la originea focarului, multe dintre acestea învinuind diverşi actori statali și/sau miliardari controversați.
Experimente recente ale DARPA provoacă îngrijorare pe fondul epidemiei de coronavirus.
DARPA - ”Defense Advanced Research Projects Agency” este o agenție a Departamentului Apărării al Statelor Unite care are rolul de a dezvolta noi tehnologii pentru forțele armate. A fost înființată în 1958. În ultima perioadă, îngrijorarea cu privire la apariția unui nou coronavirus în China a crescut exponențial, pe măsură ce media, experții și oficialii guvernamentali din întreaga lume și-au exprimat în mod deschis îngrijorarea că această nouă boală are potențialul de a se transforma într-o pandemie.
Pe măsură ce îngrijorarea privind viitorul acestei epidemii a crescut, același lucru s-a întâmplat și cu numărul de teorii care speculează cu privire la originea focarului, multe dintre acestea învinuind diverşi actori statali și/sau miliardari controversați.
Acest lucru a dus în mod inevitabil la eforturi de combatere a „dezinformării” legate de focarul coronavirus, atât din partea principalelor instituții de presă, cât și a principalelor platforme de comunicare socială.
Există dovezi verificabile cu privire la interesul recent al unei agenții guvernamentale americane pentru noile coronavirusuri, în special cele transmise de la lilieci la oameni.
Agenția pentru Proiecte de Cercetare Avansată în Domeniul Apărării de la Pentagon (DARPA), a început în 2018, să cheltuiască milioane pentru o astfel de cercetare, iar unele dintre aceste studii finanțate de Pentagon au fost efectuate la laboratoare militare americane pentru arme biologice cunoscute, situate la granița cu China, și având ca rezultat descoperirea a zeci de noi tulpini coronavirus.
Până în prezent, legăturile dintre principalul laborator de arme biologice al Pentagonului și un Institut de virusologie din Wuhan, China - unde se crede că focarul actual a început - nu au fost raportate până acum în mass-media în limba engleză.
Ruihong a declarat pentru Radio Free Asia că:
„Este vorba despre un nou tip de coronavirus mutant. Ei nu au făcut publică secvența genetică, deoarece este foarte contagioasă. Tehnologia de inginerie genetica a ajuns într-un astfel de moment, iar Wuhan găzduiește un centru de cercetare virusologic, care este sub egida Academiei de Științe din China, şi este centrul de cercetare din China de cel mai înalt nivel.”
Chiar dacă Ruihong nu a afirmat în mod direct că guvernul chinez a obținut o armă biologică în fabrica din Wuhan, ea a insinuat că experimentele genetice din institut ar fi putut avea ca rezultat crearea acestui nou „coronavirus mutant” în focarul epidemiei.
Totuși, astfel de constatări sunt preliminare, iar dimensiunea eșantionului este prea mică pentru a trage concluzii definitive din datele preliminare.
Oamenii de știință independenți au acuzat recent Pentagonul, în special brațul său de cercetare DARPA, că pretind că sunt angajați în cercetări „defensive”, dar s-au dovedit a fi de fapt „ofensive”.
Oamenii de știință, care au scris în revista Science și conduși de Richard Guy Reeves, de la Institutul Max Planck pentru Biologie Evoluționară din Germania, au avertizat că programul DARPA - care folosește insectele ca vehicul pentru agenți de alterare genetică a mediului orizontal (HEGAAS) - a dezvăluit „ o intenție de a dezvolta un mijloc de livrare a HEGAA în scopuri ofensive."
CONCLUZIE
Cercetările efectuate de Pentagon și în special DARPA au ridicat continuu îngrijorari, nu doar în domeniul biotehnologiilor, ci și în domeniile nanotehnologiei, roboticii și a multor altele. DARPA, de exemplu, a dezvoltat o serie de proiecte de cercetare tulburătoare, care variază de la microcipuri care pot crea și șterge amintiri din creierul uman până la software-ul cu mașini de vot, care are probleme.
Acum, pe măsură ce teama cu privire la focarul actual de coronavirus începe să crească, companiile care au legături directe cu DARPA au primit sarcina de a-și dezvolta vaccinul, ale cărui efecte umane și de mediu pe termen lung sunt necunoscute.
Deși rămâne încă necunoscut modul în care a apărut actuala epidemie, detaliile despre DARPA şi recentele experimente ale Pentagonului sunt în mod clar de interes public, având în vedere mai ales că nişte companii, care sunt parteneri strateghici ai DARPA, au început recent să dezvolte un vaccin pentru a combate epidemia de coronavirus.
DARPA dezvoltă controversate vaccinuri ADN și mARN pentru această tulpină de coronavirus, o categorie de vaccin care nu a fost niciodată aprobat pentru uz uman în Statele Unite.
Cu toate acestea, pe măsură ce temerile legate de potențialul de pandemie al coronavirusului cresc, aceste vaccinuri vor fi puse rapid pe piață pentru uzul public, ceea ce face important ca publicul să fie conștient de recentele experimente ale DARPA cu privire la coronavirusuri, lilieci și tehnologii de editare genetică, precum și de implicațiile lor mai ample.
Să examinăm narațiunea recentă despre arma biologică de la Wuhan.
Să examinăm narațiunea recentă despre arma biologică de la Wuhan.
Întrucât focarul coronavirus a ajuns să domine titlurile în ultimele luni, mai multe instituții de presă au promovat afirmații conform cărora epicentrul raportat al focarului din Wuhan, China, este în laboratoarele despre care se spune că au legătură cu un program guvernamental chinez privind războiul biologic.
Cu toate acestea, în urma examinării ulterioare a sursei care a furnizat această afirmație gravă, am constatat că aceste presupuse legături între apariția focarului și un presupus program chinez de bioweapons (arme biologice) au provenit din două surse extrem de dubioase.
De exemplu, prima sursă de informare cu privire la această afirmație a fost Radio Asia Liberă, agenţie de presă înfiinţată de guvernul SUA, care vizează publicul asiatic şi a fost condusă direct de CIA, fiind numită de New York Times ca fiind parte esențială a „rețelei de propagandă mondială” a CIA.
De exemplu, prima sursă de informare cu privire la această afirmație a fost Radio Asia Liberă, agenţie de presă înfiinţată de guvernul SUA, care vizează publicul asiatic şi a fost condusă direct de CIA, fiind numită de New York Times ca fiind parte esențială a „rețelei de propagandă mondială” a CIA.
Deși nu mai este condusă direct de CIA, ea este acum administrată de Consiliul Guvernatorilor Audiovizualului (BBG), finanțat de guvern, care răspunde direct în fața secretarului de stat Mike Pompeo, fost director al CIA înainte de postul său actual de șef al Departamentului de stat.
Cu alte cuvinte, Radio Asia Liberă și alte instituții de presă gestionate de BBG sunt instituții legale pentru propaganda guvernului SUA.
Cu alte cuvinte, Radio Asia Liberă și alte instituții de presă gestionate de BBG sunt instituții legale pentru propaganda guvernului SUA.
De amintit că interdicția de lungă durată privind utilizarea pe plan intern a propagandei guvernului SUA asupra cetățenilor americani a fost ridicată în 2013, cu justificarea oficială de a permite guvernului să „comunice eficient într-un mod credibil” și să combată mai bine „influența al-Qaeda și a altor extremiști violenți”.
Revenind la subiectul în discuție, recentul raport al Radio Free Asia cu privire la presupusa origine a focarului legată de un centru virusologic chinez de stat, îl citează pentru această afirmaţie doar pe Reren Ruihong, fostul șef al departamentului de asistență medicală de la Crucea Roșie din China.
Revenind la subiectul în discuție, recentul raport al Radio Free Asia cu privire la presupusa origine a focarului legată de un centru virusologic chinez de stat, îl citează pentru această afirmaţie doar pe Reren Ruihong, fostul șef al departamentului de asistență medicală de la Crucea Roșie din China.
Ruihong a fost citat ca expert în mai multe rapoarte ale Radio Asia Liberă privind focarele de boală din China, dar nu a fost menționat ca expert de către nicio altă sursă media în limba engleză.
Ruihong a declarat pentru Radio Free Asia că:
„Este vorba despre un nou tip de coronavirus mutant. Ei nu au făcut publică secvența genetică, deoarece este foarte contagioasă. Tehnologia de inginerie genetica a ajuns într-un astfel de moment, iar Wuhan găzduiește un centru de cercetare virusologic, care este sub egida Academiei de Științe din China, şi este centrul de cercetare din China de cel mai înalt nivel.”
Chiar dacă Ruihong nu a afirmat în mod direct că guvernul chinez a obținut o armă biologică în fabrica din Wuhan, ea a insinuat că experimentele genetice din institut ar fi putut avea ca rezultat crearea acestui nou „coronavirus mutant” în focarul epidemiei.
Având în vedere că Radio Free Asia și singura sa sursă au speculat despre legăturile guvernului chinez cu crearea noului coronavirus, Washington Times a dus lucrurile mult mai departe într-un raport intitulat „Wuhan-ul lovit de virus are două laboratoare legate de programul chinez de război biologic”.
Articolul respectiv, la fel ca raportul anterior al Radio Asia Liberă, menționează o singură sursă pentru această afirmație, specialistul israelian în domeniul războiului biologic fost membru al serviciilor de informații militare, Dany Shoham.
Dar, la citirea articolului, se poate observa că Shoham nu face afirmația menționată în titlul articolului, el declarînd doar pentru Washington Times că: „Anumite laboratoare din institut (Wuhan) au fost probabil angajate, în ceea ce privește cercetarea și dezvoltarea, în China (a armelor biologice), cel puțin în mod colateral, dar nu ca principală locaţie de cercetare pentru războiul biologic a Chinei (subliniere adăugată).”
În timp ce afirmațiile lui Shoham sunt în mod clar speculative, citarea sa de către Washington Times este deosebit de grăitoare, în special având în vedere rolul important pe care l-a jucat în promovarea declarațiilor false că atacurile cu antrax din 2001 din Irak au fost opera lui Saddam Hussein.
Dar, la citirea articolului, se poate observa că Shoham nu face afirmația menționată în titlul articolului, el declarînd doar pentru Washington Times că: „Anumite laboratoare din institut (Wuhan) au fost probabil angajate, în ceea ce privește cercetarea și dezvoltarea, în China (a armelor biologice), cel puțin în mod colateral, dar nu ca principală locaţie de cercetare pentru războiul biologic a Chinei (subliniere adăugată).”
În timp ce afirmațiile lui Shoham sunt în mod clar speculative, citarea sa de către Washington Times este deosebit de grăitoare, în special având în vedere rolul important pe care l-a jucat în promovarea declarațiilor false că atacurile cu antrax din 2001 din Irak au fost opera lui Saddam Hussein.
Afirmațiile lui Shoham cu privire la guvernul irakian și la antraxul folosit ca armă, care au fost utilizate pentru a susține cauza invaziei Irakului din 2003, s-au dovedit ulterior complet false, căci s-a constatat că Irakul nu avea nici “armele de distrugere în masă” chimice nici biologice susţinute de „experți” precum Shoham.
Dincolo de istoria lui Shoham, de a face afirmații suspecte, trebuie remarcat, de asemenea, că fostul angajator al lui Shoham, serviciul de informații al armatei israeliene, are un trecut tulburator în ceea ce priveşte armele biologice. De exemplu, la sfârșitul anilor 1990, mai multe media au raportat că Israelul era în curs de dezvoltare a unei arme biologice genetic care ar viza arabii, în special irakienii, dar care nu i-ar afecta pe evreii israelieni.
Având în vedere trecutul dubios al lui Shoham și natura clar speculativă a afirmațiilor sale, precum și a celor făcute în raportul Radio Asia Liberă, un pasaj din articolul Washington Times poate fi în mod special lămuritor în ceea ce priveşte motivul pentru care aceste afirmații au apărut recent: „Un semn de rău augur, a declarat un oficial american, este acela al zvonurilor false, de după izbucnirea epidemiei, care au început în urmă cu ceva vreme să circule pe internetul chinez susținând că virusul face parte dintr-o conspirație a SUA de a răspândi arme bacteriologice.
Dincolo de istoria lui Shoham, de a face afirmații suspecte, trebuie remarcat, de asemenea, că fostul angajator al lui Shoham, serviciul de informații al armatei israeliene, are un trecut tulburator în ceea ce priveşte armele biologice. De exemplu, la sfârșitul anilor 1990, mai multe media au raportat că Israelul era în curs de dezvoltare a unei arme biologice genetic care ar viza arabii, în special irakienii, dar care nu i-ar afecta pe evreii israelieni.
Având în vedere trecutul dubios al lui Shoham și natura clar speculativă a afirmațiilor sale, precum și a celor făcute în raportul Radio Asia Liberă, un pasaj din articolul Washington Times poate fi în mod special lămuritor în ceea ce priveşte motivul pentru care aceste afirmații au apărut recent: „Un semn de rău augur, a declarat un oficial american, este acela al zvonurilor false, de după izbucnirea epidemiei, care au început în urmă cu ceva vreme să circule pe internetul chinez susținând că virusul face parte dintr-o conspirație a SUA de a răspândi arme bacteriologice.
Aceasta ar putea indica faptul că China pregătește mijloace de propagandă pentru a contracara viitoare acuzații că noul virus a scăpat de la unul dintre laboratoarele de cercetare civilă sau de apărare din Wuhan (subliniere adăugată).”
Cu toate acestea, după cum se arată chiar în articolul menționat, acuzațiile că coronavirusul a scăpat dintr-un laborator de stat chinez nu mai puteau fi o viitoare acuzaţie, din moment ce atât Washington Times, cât și Radio Asia Liberă făcuseră deja această afirmație. În schimb, ceea ce sugerează acest pasaj este că rapoartele din Radio Asia Liberă și Washington Times au fost răspunsuri la afirmațiile care circulă în China, conform cărora focarul este legat de o „conspirație a SUA de a răspândi arme bacteriologice”.
Deși cele mai multe instituții de presă în limba engleză de până acum nu au examinat o astfel de posibilitate, există dovezi justificative considerabile care merită să fie examinate. De exemplu, nu numai că armata SUA, inclusiv controversatul său braț de cercetare – Agenția pentru Proiecte de Cercetare Avansată în Domeniul Apărării (DARPA), au finanţat recent studii în China și în apropierea Chinei, care au dus la descoperirea de noi coronavirusuri mutante provenite de la lilieci, dar Pentagonul a devenit, de asemenea, recent preocupat de utilizarea potențială a liliecilor ca arme biologice.
Cu toate acestea, după cum se arată chiar în articolul menționat, acuzațiile că coronavirusul a scăpat dintr-un laborator de stat chinez nu mai puteau fi o viitoare acuzaţie, din moment ce atât Washington Times, cât și Radio Asia Liberă făcuseră deja această afirmație. În schimb, ceea ce sugerează acest pasaj este că rapoartele din Radio Asia Liberă și Washington Times au fost răspunsuri la afirmațiile care circulă în China, conform cărora focarul este legat de o „conspirație a SUA de a răspândi arme bacteriologice”.
Deși cele mai multe instituții de presă în limba engleză de până acum nu au examinat o astfel de posibilitate, există dovezi justificative considerabile care merită să fie examinate. De exemplu, nu numai că armata SUA, inclusiv controversatul său braț de cercetare – Agenția pentru Proiecte de Cercetare Avansată în Domeniul Apărării (DARPA), au finanţat recent studii în China și în apropierea Chinei, care au dus la descoperirea de noi coronavirusuri mutante provenite de la lilieci, dar Pentagonul a devenit, de asemenea, recent preocupat de utilizarea potențială a liliecilor ca arme biologice.
Focarul de coronavirus continuă să fie centrat în China, dar s-a răspândit și în alte țări, fiind cauza unui număr tot mai mare de decese.
A apărut un consens că acest virus particular, clasificat în prezent drept „noul coronavirus”, se crede că a avut originea în lilieci și a fost transmis oamenilor din Wuhan, China, printr-o piață de fructe de mare care comercializa și animale exotice. Astfel, așa-numitele piețe „umede”, precum cea din Wuhan, au fost învinovățite pentru focare mortale de coronavirus în China. Un studiu preliminar asupra coronavirusului responsabil de focarul actual, a constatat că receptorul, enzima 2, care convertește angiotensina (ACE2), nu este același cu cel utilizat de coronavirusul SARS din 2003, dar că asiaticii estici prezintă un raport mult mai mare de celule pulmonare care exprimă acel receptor decât celelalte etnii (caucaziene și afro-americane) incluse în studiu.
Totuși, astfel de constatări sunt preliminare, iar dimensiunea eșantionului este prea mică pentru a trage concluzii definitive din datele preliminare.
În urmă cu câțiva ani, rapoartele mass-media au început să discute despre îngrijorarea bruscă a Pentagonului că liliecii ar putea fi folosiți ca arme biologice, în special în răspândirea coronavirusurilor și a altor boli mortale.
Washington Post a afirmat că interesul Pentagonului de a investiga utilizarea potențială a liliecilor pentru a răspândi boli mortale, se datora presupuselor eforturi rusești de a face același lucru.
Totuși, acele afirmații referitoare la acest interes rusesc de a folosi liliecii ca arme biologice datează din anii 1980, când Uniunea Sovietică s-a angajat în cercetări ascunse care implică virusul Marburg, cercetare care nici nu a implicat lilieci și care s-a încheiat cu prăbușirea Uniunii Sovietice în 1991.
La fel ca o mare parte din programele controversate de cercetare ale Pentagonului, liliecii ca cercetare în domeniul biotehnologiilor au fost încadrați ca defensivi, în ciuda faptului că nu a fost recunoscută nicio amenințare iminentă care implică biotehnologii propagate pentru lilieci.
Cu toate acestea,
Oamenii de știință independenți au acuzat recent Pentagonul, în special brațul său de cercetare DARPA, că pretind că sunt angajați în cercetări „defensive”, dar s-au dovedit a fi de fapt „ofensive”.
Cel mai recent exemplu în acest sens a fost programul DARPA „Insect Allies”, care oficial „își propune să protejeze aprovizionarea cu hrană agricolă din SUA, prin furnizarea de gene de protecție a plantelor prin intermediul insectelor, care sunt responsabile de transmiterea majorității virusurilor vegetale” și de a asigura „hrana” securitată în caz de amenințare majoră ”, conform informațiilor DARPA și mass-media.
Un grup de oameni de știință foarte respectați au dezvăluit într-o analiză a programului că, departe de un proiect de cercetare „defensiv”, programul ”Aliații insectelor” are drept scop crearea și livrarea „unei noi clase de arme biologice”.
Oamenii de știință, care au scris în revista Science și conduși de Richard Guy Reeves, de la Institutul Max Planck pentru Biologie Evoluționară din Germania, au avertizat că programul DARPA - care folosește insectele ca vehicul pentru agenți de alterare genetică a mediului orizontal (HEGAAS) - a dezvăluit „ o intenție de a dezvolta un mijloc de livrare a HEGAA în scopuri ofensive."
Multe dintre aceste proiecte de cercetare recente sunt legate de prevenirea amenințărilor patogenice emergente ale DARPA sau de programul PREEMPT, care a fost anunțat oficial în aprilie 2018.
PREEMPT se concentrează în special asupra rezervoarelor de boli de animale, în special liliecii, și DARPA chiar a notat în comunicatul său de presă în program. că „conștientizează biosecuritatea și sensibilitățile biosecurității care ar putea apărea” datorită naturii cercetării.
Anunțul DARPA pentru PREEMPT a venit la doar câteva luni după ce guvernul Statelor Unite a decis să încheie în mod controversat un moratoriu pentru așa-numitele studii de „câștig de funcție” care implică agenți patogeni periculoși.
VICE News a explicat studiile „câștigul funcției” astfel:
„Cunoscut sub numele de „câștig de funcție”, acest tip de cercetare se referă în mod evident la încercarea de a fi cu un pas înaintea naturii.
Făcând super-virusuri care sunt mai patogene și mai ușor de transmis, oamenii de știință sunt capabili să studieze modul în care aceste virusuri pot evolua și modul în care modificările genetice afectează modul în care un virus interacționează cu gazda sa.
Folosind aceste informații, oamenii de știință pot încerca să prevină apariția naturală a acestor trăsături prin dezvoltarea de medicamente antivirale care sunt capabile de a evita o pandemie."
În timp ce atât programul PREEMPT - DARPA, cât și interesul deschis al Pentagonului pentru a folosi liliecii ca o nouă armă biologică au fost anunțate în 2018, armata americană - în special Programul de reducere a amenințărilor de la Departamentul Apărării - a început finanțarea cercetărilor care implică lilieci și agenți patogeni mortali, inclusiv coronavirusurile MERS și SARS, cu un an înainte în 2017.
Unul dintre aceste studii s-a concentrat pe „apariția bolii zoonotice pe cursul apelor din Asia de Vest” și a implicat Lugar Center din Georgia, identificat de foști oficiali guvernamentali georgieni, guvernul rus și jurnalista independentă, Dilyana Gaytandzhieva ca un laborator ascuns de arme biologice din SUA. Laboratoarele cheie ale armatei americane care implică studiul agenților patogeni mortali, inclusiv coronavirusuri, Ebola și altele, au fost închise brusc în iulie anul trecut, după ce Centrul pentru Controlul și Prevenirea Bolilor (CDC) au identificat „scurgeri majore” la instalațiile de biosecuritate.
Instituția de Boli Infecțioase a Armatei SUA (USAMRIID), la Fort Detrick, Maryland - laboratorul principal al armatei americane pentru cercetarea „de apărare biologică” de la sfârșitul anilor 1960 - a fost nevoită să oprească toate cercetările pe care le desfășura cu o serie de agenți patogeni mortali după ce CDC a constatat că îi lipseau „sisteme suficiente pentru decontaminarea apelor uzate” de la laboratoarele sale de cea mai înaltă securitate și nerespectarea instrucțiunilor de către personal, printre alte lipsuri.
Instituția de cercetare conține atât laboratoare de biosiguranță de nivel 3, cât și nivel 4. Deși nu se știe dacă experimentele care au implicat coronavirusuri erau în desfășurare la vremea respectivă, USAMRIID a fost implicată recent în cercetări din preocuparea recentă a Pentagonului cu privire la utilizarea liliecilor ca armă biologică.
Decizia de a închide USAMRIID a obținut o acoperire mediatică surprinzător de mică, la fel cum a surprins decizia CDC de a permite instalației cu probleme să „reia parțial” cercetările, chiar dacă instalația a fost și încă nu este la „capacitate operațională deplină”.
Evidența problematică a USAMRIID privind siguranța în astfel de instalații este de o îngrijorare deosebită având în vedere recentul focar de coronavirus din China. După cum acest raport se va dezvălui curând, aceasta se datorează faptului că USAMRIID are un parteneriat vechi și de zeci de ani cu Institutul de Virologie Medicală al Universității din Wuhan, care se află în epicentrul focarului actual.
PENTAGONUL DIN WUHAN
Dincolo de recentele cheltuieli ale armatei americane și interesul pentru utilizarea liliecilor ca armă chimică, merită să examinăm și studiile recente pe care armata le-a finanțat cu privire la lilieci și „coronavirusuri noi”, cum ar fi cel din spatele recentului focar, care au avut loc, în sau în imediata apropiere a Chinei.
Dincolo de recentele cheltuieli ale armatei americane și interesul pentru utilizarea liliecilor ca armă chimică, merită să examinăm și studiile recente pe care armata le-a finanțat cu privire la lilieci și „coronavirusuri noi”, cum ar fi cel din spatele recentului focar, care au avut loc, în sau în imediata apropiere a Chinei.
De exemplu, un studiu realizat în sudul Chinei în 2018 a dus la descoperirea a 89 de noi tulpini de „noul coronavirus de lilieci” care folosesc același receptor ca și coronavirusul cunoscut sub numele de Orientul Mijlociu Respirator Syndrome (MERS). Studiul a fost finanțat în comun de Ministerul Științei și Tehnologiei guvernului chinez, USAID - o organizație care se presupunea de mult timp un front pentru informațiile din SUA și Institutul Național al Sănătății din SUA - care a colaborat atât cu CIA, cât și cu Pentagonul pentru boala infecțioasă. și cercetarea armelor chimice.
Autorii studiului au secvențiat genomele complete pentru două dintre aceste tulpini și au remarcat, de asemenea, că vaccinurile MERS existente ar fi ineficiente în direcționarea acestor virusuri, ceea ce i-a determinat să sugereze că ar trebui dezvoltat în avans. Acest lucru nu s-a produs.
Un alt studiu finanțat de guvernul american, care a descoperit încă mai multe tulpini noi de „coronavirus de lilieci”, a fost publicat chiar anul trecut.
Intitulat „Descoperirea și caracterizarea noilor linii de lilieci coronavirus din Kazahstan”, s-a concentrat pe „fauna de lilieci din Asia Centrală, care leagă China de estul Europei” și noile linii de coronavirus pentru lilieci descoperite în timpul studiului s-au dovedit „strâns legate de liliecii coronavirusuri din China, Franța, Spania și Africa de Sud, ceea ce sugerează că circulația coronavirusurilor este frecventă în mai multe specii de lilieci cu distribuții geografice suprapuse."
Cu alte cuvinte, coronavirusurile descoperite în acest studiu au fost identificate la populațiile de lilieci care migrează între China și Kazahstan, printre alte țări, și sunt strâns legate de coronavirusurile de lilieci din mai multe țări, inclusiv China.
Studiul a fost finanțat integral de Departamentul Apărării al SUA, în special Agenția de Reducere a Amenințărilor de Apărare (DTRA), ca parte a unui proiect care investighează coronavirusuri similare cu MERS, cum ar fi studiul menționat anterior pentru 2018. Cu toate acestea, dincolo de finanțarea acestui studiu din 2019, instituțiile implicate în realizarea acestui studiu merită de remarcat, având în vedere legăturile strânse cu guvernul și armata americană.
Autorii studiului sunt afiliați fie cu Institutul de cercetare cu baza în Kazahstan pentru probleme biologice de siguranță și / sau cu Universitatea Duke.
Institutul de Cercetări pentru Probleme de Securitate Biologică, deși oficial este o parte a Centrului Național pentru Biotehnologie din Kazahstan, a primit milioane de la guvernul Statelor Unite, cea mai mare parte provenind din Programul de reducere a amenințărilor de la Pentagon, este depozitul oficial al guvernului kazahstan pentru „infecții cu animale și păsări extrem de periculoase, cu o colecție de 278 tulpini patogene de 46 de boli infecțioase.” Face parte dintr-o rețea de „laboratoare pentru arme chimice” finanțate de Pentagon în toate țările Asiei Centrale, care se învecinează cu ambele state rivale ale Statelor Unite ale Americii - China și Rusia.
Implicarea Duke University cu acest studiu este, de asemenea, interesantă, având în vedere că Duke este un partener cheie al programului PAR Pandemia Prevention Platform (P3), care are drept scop „accelerarea dramatică a descoperirii, integrării, testării pre-clinice și fabricării de măsuri medicale împotriva bolilor infecțioase.
“Primul pas al programului Duke / DARPA presupune descoperirea de viruși potențial amenințători și „dezvoltarea metodelor de susținere a propagării virale, astfel încât virusul să poată fi utilizat pentru studii în aval”.
Duke University este, de asemenea, în parteneriat cu Universitatea Wuhan din China, care are sediul în orașul în care a început actualul focar de coronavirus, care a dus la deschiderea Universității Duke Kunshan din China (DKU) din 2018.
Universitatea Wuhan din China - pe lângă parteneriatul său cu Duke - include, de asemenea, un Institut multi-laborator de Virologie Medicală care a lucrat îndeaproape cu Institutul de Cercetări Medicale din cadrul Armatei SUA pentru Boli Infecțioase încă din anii 1980, potrivit site-ului său web.
După cum s-a menționat anterior,
Instalația USAMRIID din SUA a fost închisă în iulie trecut pentru nerespectarea procedurilor de biosecuritate și de eliminare a deșeurilor, dar i s-a permis reluarea parțială a unor experimente la sfârșitul lunii noiembrie a anului trecut. Armata americană are un trecut tulburător de a fi folosit boala ca armă în perioadele de război. Un exemplu ar fi utilizarea de către SUA a germenilor mortali în timpul războiului din Coreea, când a vizat atât Coreea de Nord, cât și China, prin aruncarea insectelor bolnave și a bolilor care transportau o varietate de agenți patogeni - inclusiv ciuma bubonică și febra hemoragică - din avioane la miezul nopții. În ciuda probelor și a mărturiei soldaților americani implicați în acel program, guvernul și armata americană au negat și au ordonat distrugerea documentației relevante.
În epoca de după cel de-al Doilea Război Mondial, au apărut alte exemple de cercetări din SUA, care vizează dezvoltarea armelor biologice, unele dintre ele, recent, au primit atenția mass-mediei. Un astfel de exemplu a apărut în iulie trecut, când Camera Reprezentanților din SUA a cerut informații din partea armatei americane cu privire la eforturile sale anterioare de a folosi insectele ca armă și boala Lyme între 1950 și 1975.
SUA au susținut că nu a urmărit arme biologice ofensive începând cu 1969 și acest lucru a fost susținut în continuare de ratificarea SUA a Convenției privind armele biologice (BWC), care a intrat în vigoare în 1975. Cu toate acestea, există dovezi extinse că S.U.A. a continuat să cerceteze și să dezvolte astfel de arme de-a lungul anilor, o mare parte din acestea au fost efectuate în străinătate și externalizate către companii private, dar încă finanțate de armata americană.
Mai mulți anchetatori, printre care și Dilyana Gaytandzhieva, au documentat modul în care SUA produc viruși mortali, bacterii și alte toxine la instalațiile din afara S.U.A. - multe dintre ele în Europa de Est, Africa și Asia de Sud - cu o încălcare clară a BWC.
În afară de propriile cercetări ale armatei, controversatul think tank neoconservator, proiectul acum defunct pentru un New American Century (PNAC), a promovat în mod deschis utilizarea unui bioweapon modificat genetic specific unei rase ca „instrument instrument politic”. În ceea ce poate fi cel mai controversat document al think tank-ului, intitulat „Reconstituirea Apărărilor Americii”, există câteva pasaje care discută în mod deschis utilitatea bioweapons-urilor, inclusiv următoarele propoziții:
„… Lupta va avea loc în noi dimensiuni: în spațiu,„ spațiu cibernetic ”și poate în lumea microbilor ... Formele avansate de război biologic care pot„ ținta ”genotipuri specifice pot transforma războiul biologic de pe tărâmul terorii în instrument util din punct de vedere politic. "
Deși numeroși membri ai PNAC au fost proeminenți în administrația George W. Bush, mulți dintre membrii săi mai controversați s-au ridicat din nou la proeminența politică în administrația Trump.
La câțiva ani după publicarea „Reconstrucția Apărărilor Americii”, Forța Aeriană a Statelor Unite a publicat un document intitulat „Biotehnologie: Agenți Genetici Patogeni”, care conține următorul pasaj:
„Grupul JASON, compus din oameni de știință academici, a servit ca consilieri tehnici ai guvernului S. S. Studiul lor a generat șase clase mari de agenți patogeni proiectați genetic care ar putea reprezenta amenințări grave pentru societate. Acestea includ, dar nu se limitează la arme biologice binare, gene proiectante, terapia genică ca armă, virusuri stealth, boli schimbătoare de gazdă și boli ale designerilor (accentul adăugat). "
În 2017 s-a dezvăluit că DARPA a fost principalul finanțator al controversatei tehnologii de „acționare a genelor”, care are puterea de a modifica permanent genetica unei populații în timp ce vizează stingerea altei populații. Cel puțin două dintre studiile DARPA care folosesc această tehnologie controversată au fost clasificate și „axate pe potențialele aplicații militare ale tehnologiei de acționare a genelor și utilizarea unităților de gene în agricultură”, potrivit rapoartelor mass-media.
Dezvăluirea a apărut după ce o organizație numită ETC Group a obținut peste 1.000 de e-mailuri din interesul armatei pentru tehnologie ca parte a unei solicitări a legii privind libertatea informațiilor (FOIA). Co-directorul grupului ETC, Jim Thomas, a spus că această tehnologie poate fi folosită ca armă biologică:
În 2017 s-a dezvăluit că DARPA a fost principalul finanțator al controversatei tehnologii de „acționare a genelor”, care are puterea de a modifica permanent genetica unei populații în timp ce vizează stingerea altei populații. Unitățile de gene sunt o tehnologie nouă puternică și periculoasă, iar armele biologice potențiale ar putea avea impacturi dezastruoase asupra păcii, securității alimentare și a mediului, mai ales dacă sunt folosite greșit. Faptul că dezvoltarea unităților de gene este finanțată în principal și structurată de militarii americani este o situație alarmantă. Pentagonul a declarat că își dedică o mare parte din resursele sale pentru a reține ceea ce consideră cele mai mari două amenințări la adresa hegemoniei militare din SUA: Rusia și China. China a fost citată ca cea mai mare amenințare de către mai mulți oficiali ai Pentagonului.
De când Pentagonul a început „reproiectarea” politicilor sale și a cercetărilor pentru un „lung război” cu Rusia și China, armata rusă a acuzat militarii americani că recoltează ADN de la ruși ca parte a unui program ascuns de arme biologice, acuzație pe care Pentagonul a negat-o.
Autorii studiului au secvențiat genomele complete pentru două dintre aceste tulpini și au remarcat, de asemenea, că vaccinurile MERS existente ar fi ineficiente în direcționarea acestor virusuri, ceea ce i-a determinat să sugereze că ar trebui dezvoltat în avans. Acest lucru nu s-a produs.
Un alt studiu finanțat de guvernul american, care a descoperit încă mai multe tulpini noi de „coronavirus de lilieci”, a fost publicat chiar anul trecut.
Intitulat „Descoperirea și caracterizarea noilor linii de lilieci coronavirus din Kazahstan”, s-a concentrat pe „fauna de lilieci din Asia Centrală, care leagă China de estul Europei” și noile linii de coronavirus pentru lilieci descoperite în timpul studiului s-au dovedit „strâns legate de liliecii coronavirusuri din China, Franța, Spania și Africa de Sud, ceea ce sugerează că circulația coronavirusurilor este frecventă în mai multe specii de lilieci cu distribuții geografice suprapuse."
Cu alte cuvinte, coronavirusurile descoperite în acest studiu au fost identificate la populațiile de lilieci care migrează între China și Kazahstan, printre alte țări, și sunt strâns legate de coronavirusurile de lilieci din mai multe țări, inclusiv China.
Studiul a fost finanțat integral de Departamentul Apărării al SUA, în special Agenția de Reducere a Amenințărilor de Apărare (DTRA), ca parte a unui proiect care investighează coronavirusuri similare cu MERS, cum ar fi studiul menționat anterior pentru 2018. Cu toate acestea, dincolo de finanțarea acestui studiu din 2019, instituțiile implicate în realizarea acestui studiu merită de remarcat, având în vedere legăturile strânse cu guvernul și armata americană.
Autorii studiului sunt afiliați fie cu Institutul de cercetare cu baza în Kazahstan pentru probleme biologice de siguranță și / sau cu Universitatea Duke.
Institutul de Cercetări pentru Probleme de Securitate Biologică, deși oficial este o parte a Centrului Național pentru Biotehnologie din Kazahstan, a primit milioane de la guvernul Statelor Unite, cea mai mare parte provenind din Programul de reducere a amenințărilor de la Pentagon, este depozitul oficial al guvernului kazahstan pentru „infecții cu animale și păsări extrem de periculoase, cu o colecție de 278 tulpini patogene de 46 de boli infecțioase.” Face parte dintr-o rețea de „laboratoare pentru arme chimice” finanțate de Pentagon în toate țările Asiei Centrale, care se învecinează cu ambele state rivale ale Statelor Unite ale Americii - China și Rusia.
Implicarea Duke University cu acest studiu este, de asemenea, interesantă, având în vedere că Duke este un partener cheie al programului PAR Pandemia Prevention Platform (P3), care are drept scop „accelerarea dramatică a descoperirii, integrării, testării pre-clinice și fabricării de măsuri medicale împotriva bolilor infecțioase.
“Primul pas al programului Duke / DARPA presupune descoperirea de viruși potențial amenințători și „dezvoltarea metodelor de susținere a propagării virale, astfel încât virusul să poată fi utilizat pentru studii în aval”.
Duke University este, de asemenea, în parteneriat cu Universitatea Wuhan din China, care are sediul în orașul în care a început actualul focar de coronavirus, care a dus la deschiderea Universității Duke Kunshan din China (DKU) din 2018.
Universitatea Wuhan din China - pe lângă parteneriatul său cu Duke - include, de asemenea, un Institut multi-laborator de Virologie Medicală care a lucrat îndeaproape cu Institutul de Cercetări Medicale din cadrul Armatei SUA pentru Boli Infecțioase încă din anii 1980, potrivit site-ului său web.
După cum s-a menționat anterior,
Instalația USAMRIID din SUA a fost închisă în iulie trecut pentru nerespectarea procedurilor de biosecuritate și de eliminare a deșeurilor, dar i s-a permis reluarea parțială a unor experimente la sfârșitul lunii noiembrie a anului trecut. Armata americană are un trecut tulburător de a fi folosit boala ca armă în perioadele de război. Un exemplu ar fi utilizarea de către SUA a germenilor mortali în timpul războiului din Coreea, când a vizat atât Coreea de Nord, cât și China, prin aruncarea insectelor bolnave și a bolilor care transportau o varietate de agenți patogeni - inclusiv ciuma bubonică și febra hemoragică - din avioane la miezul nopții. În ciuda probelor și a mărturiei soldaților americani implicați în acel program, guvernul și armata americană au negat și au ordonat distrugerea documentației relevante.
În epoca de după cel de-al Doilea Război Mondial, au apărut alte exemple de cercetări din SUA, care vizează dezvoltarea armelor biologice, unele dintre ele, recent, au primit atenția mass-mediei. Un astfel de exemplu a apărut în iulie trecut, când Camera Reprezentanților din SUA a cerut informații din partea armatei americane cu privire la eforturile sale anterioare de a folosi insectele ca armă și boala Lyme între 1950 și 1975.
SUA au susținut că nu a urmărit arme biologice ofensive începând cu 1969 și acest lucru a fost susținut în continuare de ratificarea SUA a Convenției privind armele biologice (BWC), care a intrat în vigoare în 1975. Cu toate acestea, există dovezi extinse că S.U.A. a continuat să cerceteze și să dezvolte astfel de arme de-a lungul anilor, o mare parte din acestea au fost efectuate în străinătate și externalizate către companii private, dar încă finanțate de armata americană.
Mai mulți anchetatori, printre care și Dilyana Gaytandzhieva, au documentat modul în care SUA produc viruși mortali, bacterii și alte toxine la instalațiile din afara S.U.A. - multe dintre ele în Europa de Est, Africa și Asia de Sud - cu o încălcare clară a BWC.
În afară de propriile cercetări ale armatei, controversatul think tank neoconservator, proiectul acum defunct pentru un New American Century (PNAC), a promovat în mod deschis utilizarea unui bioweapon modificat genetic specific unei rase ca „instrument instrument politic”. În ceea ce poate fi cel mai controversat document al think tank-ului, intitulat „Reconstituirea Apărărilor Americii”, există câteva pasaje care discută în mod deschis utilitatea bioweapons-urilor, inclusiv următoarele propoziții:
Deși numeroși membri ai PNAC au fost proeminenți în administrația George W. Bush, mulți dintre membrii săi mai controversați s-au ridicat din nou la proeminența politică în administrația Trump.
La câțiva ani după publicarea „Reconstrucția Apărărilor Americii”, Forța Aeriană a Statelor Unite a publicat un document intitulat „Biotehnologie: Agenți Genetici Patogeni”, care conține următorul pasaj:
„Grupul JASON, compus din oameni de știință academici, a servit ca consilieri tehnici ai guvernului S. S. Studiul lor a generat șase clase mari de agenți patogeni proiectați genetic care ar putea reprezenta amenințări grave pentru societate. Acestea includ, dar nu se limitează la arme biologice binare, gene proiectante, terapia genică ca armă, virusuri stealth, boli schimbătoare de gazdă și boli ale designerilor (accentul adăugat). "
În 2017 s-a dezvăluit că DARPA a fost principalul finanțator al controversatei tehnologii de „acționare a genelor”, care are puterea de a modifica permanent genetica unei populații în timp ce vizează stingerea altei populații. Cel puțin două dintre studiile DARPA care folosesc această tehnologie controversată au fost clasificate și „axate pe potențialele aplicații militare ale tehnologiei de acționare a genelor și utilizarea unităților de gene în agricultură”, potrivit rapoartelor mass-media.
Dezvăluirea a apărut după ce o organizație numită ETC Group a obținut peste 1.000 de e-mailuri din interesul armatei pentru tehnologie ca parte a unei solicitări a legii privind libertatea informațiilor (FOIA). Co-directorul grupului ETC, Jim Thomas, a spus că această tehnologie poate fi folosită ca armă biologică:
În 2017 s-a dezvăluit că DARPA a fost principalul finanțator al controversatei tehnologii de „acționare a genelor”, care are puterea de a modifica permanent genetica unei populații în timp ce vizează stingerea altei populații. Unitățile de gene sunt o tehnologie nouă puternică și periculoasă, iar armele biologice potențiale ar putea avea impacturi dezastruoase asupra păcii, securității alimentare și a mediului, mai ales dacă sunt folosite greșit. Faptul că dezvoltarea unităților de gene este finanțată în principal și structurată de militarii americani este o situație alarmantă. Pentagonul a declarat că își dedică o mare parte din resursele sale pentru a reține ceea ce consideră cele mai mari două amenințări la adresa hegemoniei militare din SUA: Rusia și China. China a fost citată ca cea mai mare amenințare de către mai mulți oficiali ai Pentagonului.
De când Pentagonul a început „reproiectarea” politicilor sale și a cercetărilor pentru un „lung război” cu Rusia și China, armata rusă a acuzat militarii americani că recoltează ADN de la ruși ca parte a unui program ascuns de arme biologice, acuzație pe care Pentagonul a negat-o.
China a acuzat, de asemenea, militarii americani că recoltează ADN de la cetățeni chinezi cu intenții rele, cum ar fi atunci când 200.000 de fermieri chinezi au fost folosiți în 12 experimente genetice fără să informeze autoritățile. Experimentele respective au fost realizate de cercetătorii de la Harvard ca parte a unui proiect finanțat de guvernul Statelor Unite.
Coaliția pentru Epidemia Preparatelor Inovații (CEPI) a anunțat că va finanța trei programe separate pentru a promova dezvoltarea unui vaccin pentru noul coronavirus responsabil de focarul actual.
CEPI - care se descrie „un parteneriat al organizațiilor publice, private, filantropice și civile care vor finanța și coordona dezvoltarea vaccinurilor împotriva amenințărilor cu prioritate înaltă pentru sănătatea publică” - a fost fondată în 2017 de guvernele Norvegiei și Indiei împreună cu Forumul Economic Mondial și Fundația Bill și Melinda Gates. Finanțarea masivă și conexiunile strânse cu organizațiile publice, private și non-profit au poziționat-o pentru a putea finanța crearea rapidă a vaccinurilor și a le distribui pe scară largă.
Anunțul recent al CEPI a dezvăluit că va finanța două companii farmaceutice - Inovio Pharmaceuticals și Moderna Inc. - precum și Universitatea din Queensland din Australia, care a devenit partener al CEPI la începutul anului trecut. În special, cele două companii farmaceutice alese au legături strânse cu și / sau parteneriate strategice cu DARPA și dezvoltă vaccinuri care implică în mod controversat material genetic și / sau editare a genelor. De asemenea, Universitatea din Queensland are legături cu DARPA, dar aceste legături nu sunt legate de cercetarea biotehnologiei universității, ci de inginerie și dezvoltarea rachetelor.
De exemplu, principalii finanțatori ai Inovio Pharmaceuticals includ atât DARPA, cât și Agenția de Reducere a Amenințărilor de Apărare a Pentagonului (DTRA), iar compania a primit milioane de dolari în subvenții de la DARPA, inclusiv o subvenție de 45 de milioane de dolari pentru a dezvolta un vaccin pentru Ebola. Inovio este specializată în crearea de imunoterapii ADN și vaccinuri ADN, care conțin ADN-ul proiectat genetic care determină celulele destinatarului să producă un antigen și să poată modifica permanent ADN-ul unei persoane. Inovio a dezvoltat anterior un vaccin ADN pentru virusul Zika, dar - până în prezent - nu a fost aprobat niciun vaccin ADN pentru utilizare la om în Statele Unite. Inovio a primit de asemenea recent peste 8 milioane de dolari din partea armatei americane pentru a dezvolta un dispozitiv portabil intradermic portabil pentru livrarea vaccinurilor ADN dezvoltate în comun de Inovio și USAMRIID.
Cu toate acestea, subvenția CEPI pentru combaterea coronavirusului se poate modifica, deoarece finanțează în mod specific eforturile Inovio de a-și dezvolta în continuare vaccinul ADN pentru coronavirusul care cauzează MERS. Programul de vaccinuri MERS al Inovio a început în 2018, în parteneriat cu CEPI, într-un acord în valoare de 56 de milioane de dolari. Vaccinul în curs de dezvoltare folosește „Platforma medicamentelor ADN de la Inovio pentru a livra gene antigenice sintetice optimizate în celule, unde sunt traduse în antigene proteice care activează sistemul imunitar al individului”, iar programul este asociat cu Institutul de Cercetări Medicale al Armatei SUA (USAMRIID) ) și NIH, printre altele. Acest program este în prezent testat în Orientul Mijlociu.
Colaborarea lui Inovio cu armata americană în ceea ce privește vaccinurile ADN nu este nimic nou, deoarece eforturile lor anterioare de a dezvolta un vaccin ADN atât pentru virusul Ebola, cât și pentru virusul Marburg au făcut parte din ceea ce directorul general al Inovio, Dr. Joseph Kim, a numit „programul biodefense activ” care are „A obținut mai multe subvenții de la Departamentul Apărării, Agenția de Reducere a Amenințărilor de Apărare (DTRA), Institutul Național de Alergii și Boli Infecțioase (NIAID) și alte agenții guvernamentale.”
Interesul CEPI de a-și spori sprijinul pentru acest program specific MERS pare în contradicție cu afirmația că acest lucru va combate focarul actual de coronavirus, întrucât MERS și noul coronavirus în cauză nu sunt analogi și tratamentele pentru anumite coronavirusuri s-au dovedit a fi ineficiente. împotriva altor tulpini.
De remarcat, de asemenea, că Inovio Pharmaceuticals a fost singura companie selectată de CEPI cu acces direct la piața farmaceutică chineză prin parteneriatul cu ApolloBio Corp din China, care are în prezent o licență exclusivă pentru a vinde produse de imunoterapie ADN fabricate de Inovio clienților chinezi.
A doua companie farmaceutică care a fost selectată de CEPI pentru a dezvolta un vaccin pentru noul coronavirus este Moderna Inc., care va dezvolta un vaccin pentru noul coronavirus de îngrijorare în colaborare cu NIH din SUA și care va fi finanțat în întregime de CEPI. Vaccinul în cauză, spre deosebire de vaccinul ADN al lui Inovio, va fi un vaccin ARN mesager (ARNm). Deși diferit de un vaccin ADN, vaccinurile ARNm încă folosesc material genetic „pentru a direcționa celulele corpului să producă proteine intracelulare, cu membrană sau secretate.”
Tratamentele ARNm ale lui Moderna, inclusiv vaccinurile ARNm, au fost dezvoltate în mare parte folosind o subvenție de 25 de milioane de dolari de la DARPA și de multe ori este o alianță strategică cu DARPA în comunicatele de presă. Eforturile de cercetare anterioare și în curs de desfășurare ale lui Moderna au inclus dezvoltarea vaccinurilor ARNm adaptate ADN-ului unic al individului, precum și un efort nereușit de a crea un vaccin ARNm pentru virusul Zika, care a fost finanțat de guvernul S.U.A.
Atât vaccinurile ADN, cât și ARNm implică introducerea de materiale genetice străine și proiectate în celulele unei persoane, iar studiile anterioare au descoperit că astfel de vaccinuri „posedă imprevizibilitate semnificativă și un număr de riscuri potențiale dăunătoare inerente” și că „există cunoștințe inadecvate pentru a defini fie probabilitatea evenimentelor nedorite sau consecințele modificărilor genetice. Cu toate acestea, climatul de teamă din jurul focarului de coronavirus ar putea fi suficient pentru ca sectorul public și cel privat să dezvolte și să distribuie astfel de tratamente controversate din cauza fricii cu privire la potențialul epidemic al focarului actual.
Cu toate acestea, terapiile dezvoltate de Inovio, Modern și Universitatea din Queensland sunt aliniate obiectivelor DARPA în ceea ce privește editarea genelor și tehnologia vaccinului. De exemplu, în 2015, geneticianul DARPA, colonelul Daniel Wattendorf, a descris modul în care agenția a investigat o „nouă metodă de producere a vaccinului [care ar presupune oferirea organismului de instrucțiuni pentru fabricarea anumitor anticorpi. Deoarece organismul ar fi bioreactorul propriu, vaccinul ar putea fi produs mult mai rapid decât metodele tradiționale, iar rezultatul ar fi un nivel mai mare de protecție. ”
Conform rapoartelor mass-media despre declarațiile date de Wattendorf la acel moment, vaccinul ar fi dezvoltat după cum urmează:
„Oamenii de știință ar recolta anticorpi virali de la cineva care și-a revenit dintr-o boală precum gripa sau Ebola. După ce au testat capacitatea anticorpilor de a neutraliza virusurile într-o farfurie Petri, aceștia l-ar izola pe cel mai eficient, ar determina genele necesare pentru a face acel anticorp și apoi codifică multe copii ale genelor într-un fragment circular de material genetic - ADN sau ARN, corpul persoanei ar folosi apoi ca carte de bucate pentru a asambla anticorpul.
Deși Wattendorf a afirmat că efectele acestor vaccinuri nu vor fi permanente, DARPA promovează de atunci modificări permanente ale genelor ca mijloc de a proteja trupele americane împotriva armelor biologice și a bolilor infecțioase. „De ce face DARPA asta? [Pentru a proteja un soldat de pe câmpul de luptă împotriva armelor chimice și a armelor biologice prin controlul genomului lor - ca genomul să producă proteine care să-l protejeze automat pe soldat din interior ”, a spus directorul DARPA, Steve Walker (acum, cu Lockheed Martin). în luna septembrie trecut a proiectului, cunoscut sub numele de „Safe Genes”.
Coaliția pentru Epidemia Preparatelor Inovații (CEPI) a anunțat că va finanța trei programe separate pentru a promova dezvoltarea unui vaccin pentru noul coronavirus responsabil de focarul actual.
CEPI - care se descrie „un parteneriat al organizațiilor publice, private, filantropice și civile care vor finanța și coordona dezvoltarea vaccinurilor împotriva amenințărilor cu prioritate înaltă pentru sănătatea publică” - a fost fondată în 2017 de guvernele Norvegiei și Indiei împreună cu Forumul Economic Mondial și Fundația Bill și Melinda Gates. Finanțarea masivă și conexiunile strânse cu organizațiile publice, private și non-profit au poziționat-o pentru a putea finanța crearea rapidă a vaccinurilor și a le distribui pe scară largă.
Anunțul recent al CEPI a dezvăluit că va finanța două companii farmaceutice - Inovio Pharmaceuticals și Moderna Inc. - precum și Universitatea din Queensland din Australia, care a devenit partener al CEPI la începutul anului trecut. În special, cele două companii farmaceutice alese au legături strânse cu și / sau parteneriate strategice cu DARPA și dezvoltă vaccinuri care implică în mod controversat material genetic și / sau editare a genelor. De asemenea, Universitatea din Queensland are legături cu DARPA, dar aceste legături nu sunt legate de cercetarea biotehnologiei universității, ci de inginerie și dezvoltarea rachetelor.
De exemplu, principalii finanțatori ai Inovio Pharmaceuticals includ atât DARPA, cât și Agenția de Reducere a Amenințărilor de Apărare a Pentagonului (DTRA), iar compania a primit milioane de dolari în subvenții de la DARPA, inclusiv o subvenție de 45 de milioane de dolari pentru a dezvolta un vaccin pentru Ebola. Inovio este specializată în crearea de imunoterapii ADN și vaccinuri ADN, care conțin ADN-ul proiectat genetic care determină celulele destinatarului să producă un antigen și să poată modifica permanent ADN-ul unei persoane. Inovio a dezvoltat anterior un vaccin ADN pentru virusul Zika, dar - până în prezent - nu a fost aprobat niciun vaccin ADN pentru utilizare la om în Statele Unite. Inovio a primit de asemenea recent peste 8 milioane de dolari din partea armatei americane pentru a dezvolta un dispozitiv portabil intradermic portabil pentru livrarea vaccinurilor ADN dezvoltate în comun de Inovio și USAMRIID.
Cu toate acestea, subvenția CEPI pentru combaterea coronavirusului se poate modifica, deoarece finanțează în mod specific eforturile Inovio de a-și dezvolta în continuare vaccinul ADN pentru coronavirusul care cauzează MERS. Programul de vaccinuri MERS al Inovio a început în 2018, în parteneriat cu CEPI, într-un acord în valoare de 56 de milioane de dolari. Vaccinul în curs de dezvoltare folosește „Platforma medicamentelor ADN de la Inovio pentru a livra gene antigenice sintetice optimizate în celule, unde sunt traduse în antigene proteice care activează sistemul imunitar al individului”, iar programul este asociat cu Institutul de Cercetări Medicale al Armatei SUA (USAMRIID) ) și NIH, printre altele. Acest program este în prezent testat în Orientul Mijlociu.
Colaborarea lui Inovio cu armata americană în ceea ce privește vaccinurile ADN nu este nimic nou, deoarece eforturile lor anterioare de a dezvolta un vaccin ADN atât pentru virusul Ebola, cât și pentru virusul Marburg au făcut parte din ceea ce directorul general al Inovio, Dr. Joseph Kim, a numit „programul biodefense activ” care are „A obținut mai multe subvenții de la Departamentul Apărării, Agenția de Reducere a Amenințărilor de Apărare (DTRA), Institutul Național de Alergii și Boli Infecțioase (NIAID) și alte agenții guvernamentale.”
Interesul CEPI de a-și spori sprijinul pentru acest program specific MERS pare în contradicție cu afirmația că acest lucru va combate focarul actual de coronavirus, întrucât MERS și noul coronavirus în cauză nu sunt analogi și tratamentele pentru anumite coronavirusuri s-au dovedit a fi ineficiente. împotriva altor tulpini.
De remarcat, de asemenea, că Inovio Pharmaceuticals a fost singura companie selectată de CEPI cu acces direct la piața farmaceutică chineză prin parteneriatul cu ApolloBio Corp din China, care are în prezent o licență exclusivă pentru a vinde produse de imunoterapie ADN fabricate de Inovio clienților chinezi.
A doua companie farmaceutică care a fost selectată de CEPI pentru a dezvolta un vaccin pentru noul coronavirus este Moderna Inc., care va dezvolta un vaccin pentru noul coronavirus de îngrijorare în colaborare cu NIH din SUA și care va fi finanțat în întregime de CEPI. Vaccinul în cauză, spre deosebire de vaccinul ADN al lui Inovio, va fi un vaccin ARN mesager (ARNm). Deși diferit de un vaccin ADN, vaccinurile ARNm încă folosesc material genetic „pentru a direcționa celulele corpului să producă proteine intracelulare, cu membrană sau secretate.”
Tratamentele ARNm ale lui Moderna, inclusiv vaccinurile ARNm, au fost dezvoltate în mare parte folosind o subvenție de 25 de milioane de dolari de la DARPA și de multe ori este o alianță strategică cu DARPA în comunicatele de presă. Eforturile de cercetare anterioare și în curs de desfășurare ale lui Moderna au inclus dezvoltarea vaccinurilor ARNm adaptate ADN-ului unic al individului, precum și un efort nereușit de a crea un vaccin ARNm pentru virusul Zika, care a fost finanțat de guvernul S.U.A.
Atât vaccinurile ADN, cât și ARNm implică introducerea de materiale genetice străine și proiectate în celulele unei persoane, iar studiile anterioare au descoperit că astfel de vaccinuri „posedă imprevizibilitate semnificativă și un număr de riscuri potențiale dăunătoare inerente” și că „există cunoștințe inadecvate pentru a defini fie probabilitatea evenimentelor nedorite sau consecințele modificărilor genetice. Cu toate acestea, climatul de teamă din jurul focarului de coronavirus ar putea fi suficient pentru ca sectorul public și cel privat să dezvolte și să distribuie astfel de tratamente controversate din cauza fricii cu privire la potențialul epidemic al focarului actual.
Cu toate acestea, terapiile dezvoltate de Inovio, Modern și Universitatea din Queensland sunt aliniate obiectivelor DARPA în ceea ce privește editarea genelor și tehnologia vaccinului. De exemplu, în 2015, geneticianul DARPA, colonelul Daniel Wattendorf, a descris modul în care agenția a investigat o „nouă metodă de producere a vaccinului [care ar presupune oferirea organismului de instrucțiuni pentru fabricarea anumitor anticorpi. Deoarece organismul ar fi bioreactorul propriu, vaccinul ar putea fi produs mult mai rapid decât metodele tradiționale, iar rezultatul ar fi un nivel mai mare de protecție. ”
Conform rapoartelor mass-media despre declarațiile date de Wattendorf la acel moment, vaccinul ar fi dezvoltat după cum urmează:
„Oamenii de știință ar recolta anticorpi virali de la cineva care și-a revenit dintr-o boală precum gripa sau Ebola. După ce au testat capacitatea anticorpilor de a neutraliza virusurile într-o farfurie Petri, aceștia l-ar izola pe cel mai eficient, ar determina genele necesare pentru a face acel anticorp și apoi codifică multe copii ale genelor într-un fragment circular de material genetic - ADN sau ARN, corpul persoanei ar folosi apoi ca carte de bucate pentru a asambla anticorpul.
Deși Wattendorf a afirmat că efectele acestor vaccinuri nu vor fi permanente, DARPA promovează de atunci modificări permanente ale genelor ca mijloc de a proteja trupele americane împotriva armelor biologice și a bolilor infecțioase. „De ce face DARPA asta? [Pentru a proteja un soldat de pe câmpul de luptă împotriva armelor chimice și a armelor biologice prin controlul genomului lor - ca genomul să producă proteine care să-l protejeze automat pe soldat din interior ”, a spus directorul DARPA, Steve Walker (acum, cu Lockheed Martin). în luna septembrie trecut a proiectului, cunoscut sub numele de „Safe Genes”.
CONCLUZIE
Cercetările efectuate de Pentagon și în special DARPA au ridicat continuu îngrijorari, nu doar în domeniul biotehnologiilor, ci și în domeniile nanotehnologiei, roboticii și a multor altele. DARPA, de exemplu, a dezvoltat o serie de proiecte de cercetare tulburătoare, care variază de la microcipuri care pot crea și șterge amintiri din creierul uman până la software-ul cu mașini de vot, care are probleme.
Acum, pe măsură ce teama cu privire la focarul actual de coronavirus începe să crească, companiile care au legături directe cu DARPA au primit sarcina de a-și dezvolta vaccinul, ale cărui efecte umane și de mediu pe termen lung sunt necunoscute.
VOR SUPRAVIEȚUI DOAR CEI CARE ȘTIU SĂ SCRIE și să CITEASCĂ, CEI CARE SE INFORMEAZĂ LA TIMP și au încă MINTEA SĂNĂTOASĂ !
surse: https://www.thelastamericanvagabond.com/top-news/bats-gene-editing-bioweapons-recent-darpa-experiments-raise-concerns-amid-coronavirus-outbreak/;
https://spirituletern.blogspot.com/2020/02/razboiul-bacteriologic-mondial-sau-o.html?spref=fb&fbclid=IwAR3jf2dIU-lInnPWZ4q416hG6dQEwg634_Nr0eBvkGCm75eApSYKq_rQLwY
surse: https://www.thelastamericanvagabond.com/top-news/bats-gene-editing-bioweapons-recent-darpa-experiments-raise-concerns-amid-coronavirus-outbreak/;
https://spirituletern.blogspot.com/2020/02/razboiul-bacteriologic-mondial-sau-o.html?spref=fb&fbclid=IwAR3jf2dIU-lInnPWZ4q416hG6dQEwg634_Nr0eBvkGCm75eApSYKq_rQLwY
5.20.2020
Comisia Europeană îl face PRAF pe Ludovic Orban: Nu a făcut NICIO reformă, în sănătate e dezastru, iar sectorul fiscal e la pământ
Comisia Europeană îl face PRAF pe Ludovic Orban: Nu a făcut NICIO reformă, în sănătate e dezastru, iar sectorul fiscal e la pământ
Comisia Europeană a recomandat României să ia măsuri, în 2020 şi 2021, pentru a urma politici fiscale în linie cu recomandările Consiliului din 3 aprilie, conform cărora România ar trebui să pună capăt situaţiei actuale de deficit excesiv până cel târziu în 2022, se arată în recomandările anuale către cele 27 de state membre, denumite Semestrul European, publicate miercuri de Executivul comunitar.
La începutul lunii aprilie, Consiliul apreciat că România ar trebui să atingă o ţintă de deficit public global de 3,6% din PIB în 2020, de 3,4% din PIB în 2021 şi de 2,8% din PIB în 2022, ceea ce corespunde unei ajustări structurale anuale de 0,5% din PIB în 2020, de 0,8% din PIB în 2021 şi de 0,8% din PIB în 2022.
Miercuri, în recomandările sale, Comisia a apreciat că România trebuie să adopte "toate măsurile necesare pentru a răspunde în mod eficient la pandemia de coronavirus, să susţină economia şi să sprijine relansarea care va urma". În acelaşi timp însă, ţara "trebuie să evite să implementeze măsuri permanente care ar pune în pericol sustenabilitatea fiscală", subliniază Executivul comunitar.
De asemenea, România trebuie să îmbunătăţească rezistenţa sistemului de sănătate, inclusiv în ceea ce priveşte angajaţii din sectorul sanitar şi produsele medicale, şi să îmbunătăţească accesul la serviciile de sănătate.
În acelaşi timp, autorităţile române trebuie să ia decizii pentru a prelungi măsurile de protecţie socială şi accesul la serviciile esenţiale pentru toţi, să contracareze impactul crizei asupra gradului de ocupare prin introducerea de programe de lucru flexibile şi să asigure acces egal la educaţie.
Comisia recomandă României să asigure un sprijin de lichiditate pentru companii şi gospodării, în special pentru IMM-uri şi liber profesionişti, să urgenteze proiectele publice de investiţii şi să promoveze investiţiile private.
De asemenea, ţara trebuie să concentreze investiţiile pe tranziţia verde şi digitală, în special pe transportul sustenabil, infrastructura digitală, producţia şi utilizarea de energie curată şi infrastructura de mediu.
În sfârşit, Executivul comunitar recomandă României să îmbunătăţească calitatea şi eficienţa administraţiei publice şi predictibilitatea procesului de luare a deciziilor, inclusiv printr-o implicare adecvată a partenerilor sociali.
La nivel general, Comisia Europeană a apreciat că statele membre UE trebuie să îşi concentreze investiţiile pe sănătatea publică şi protejarea locurilor de muncă şi companiilor, urmând să se concentreze ulterior pe sustenabilitatea fiscală.
"În clipa de faţă, punem accentul pe investiţiile în sectorul sănătăţii publice şi pe protejarea locurilor de muncă şi a întreprinderilor. Pe măsură ce avansăm în direcţia redresării, semestrul va fi esenţial pentru ajungerea la o abordare coordonată care să readucă economiile noastre pe calea către o creştere durabilă şi favorabilă incluziunii, fără a lăsa pe nimeni în urmă. Avem nevoie, de asemenea, de reforme care să îmbunătăţească productivitatea şi mediul de afaceri. Odată ce condiţiile vor permite acest lucru, va trebui să găsim un echilibru între realizarea sustenabilităţii fiscale şi stimularea investiţiilor", a declarat vicepreşedintele Comisiei Europene, Valdis Dombrovskis.
Comisia invită Consiliul să adopte recomandările specifice fiecărei ţări şi solicită statelor membre să le pună în aplicare integral şi în timp util.
sursa.: https://www.stiripesurse.ro/comisia-europeana_1466740.html?fbclid=IwAR0ij1ZYAKR501V_yVH-hxZOkOrno1GHgTfazSYarMIze6Ei5884t2H3_cs
GENOCID împotriva Poporului Român !
SCRISOARE DESCHISĂ, adresată doamnei GABRIELA SCUTEA, Procuror general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție în legătură cu GENOCIDUL împotriva Poporului Român în timpul pandemiei de COVID-19 din lunile martie, aprilie și mai 2020
Subsemnatul, Gheorghe Funar, domiciliat în Municipiul Cluj-Napoca, str. _, având C.I.seria __ nr.__, CNP __, e-mail gheorghe_funar@yahoo.com, telefon __,
După cum bine cunoașteți, Președintele României Klaus Werner Iohannis a emis Decretul nr.195 din 16 martie 2020 privind instituirea stării de urgență pe întreg teritoriul național, argumentând în acest sens că începând cu mijlocul lunii martie a.c., țara se află în război cu temutul virus invizibil SARS-CoV-2.
Codul penal prevede, la art.438, că în cazul în care infracțiunea de genocid este săvârșită în timpul războiului ea se pedepsește cu închisoarea pe viață. Aceeași pedeapsă se aplică și participanților la tentativa de genocid.
Raportat la cele mai sus arătate, în temeiul art.290, Cod procedură penală, formulez prezentul
DENUNȚ PENAL
solicitându-vă să dispuneți de urgență efectuarea cercetărilor penale și trimiterea în judecată a persoanelor care se fac vinovate de săvârșirea infracțiunii de GENOCID împotriva Poporului Român, în timpul pandemiei de COVID-19 din lunile martie, aprilie și mai 2020.
Pentru aflarea Adevărului și cercetarea penală a persoanelor vinovate de GENOCID, îmi îngădui să vă solicit să dispuneți audierea următorilor martori:
– Ion-Marcel Velea, ministrul Afacerilor Interne.
– Nelu Tătaru, ministrul Sănătății.
– Raed Arafat, șeful Departamentului pentru Situații de Urgență.
– Alexandru Rafila, reprezentantul României la Organizația Mondială a Sănătății.
– Adrian Streinu Cercel, fost Secretar de Stat la ministerul Sănătății și director al Institutului Național de Boli Infecțioase „Prof.Dr.Matei Balș”.
– Horațiu Moldovan, Secretar de Stat la Ministerul Sănătății.
– Nicolae Dragoș Garofil, Secretar de Stat la Ministerul Sănătății.
– Vasile Lucian Pintea, Secretar de Stat la Ministerul Sănătății.
– Romică Andrei Baciu, Secretar de Stat la Ministerul Sănătății.
– Ionel Oprea, Secretar de Stat la Ministerul Sănătății.
– toți membrii Departamentului pentru Situații de Urgență.
– toți miniștrii care au participat la ședințele de la Palatul Cotroceni în legătură cu pandemia de COVID-19 și stabilirea măsurilor pentru combaterea acestei boli.
– Raluca Turcan, vicepremier al României.
– Ludovic Orban, Prim-ministru al României.
– Klaus Werner Iohannis, Președintele României.
Argumentele care stau la baza acestei solicitări sunt următoarele:
1. Persoanele care au programat și au acționat pentru săvârșirea infracțiunii de GENOCID în România au declarat „Pandemia de COVID-19” pe întreg teritoriul țării noastre, fără nici un temei legal, fără să emită nici un document legal care să constate apariția pandemiei de COVID-19 și fără nicio legătură cu realitatea faptică pe această temă și cu încălcarea dispozițiilor OUG nr.21/2004. Acele persoane nu au întocmit și ca atare nu există o situație reală pe unități administrativ-teritoriale privind persoanele infectate cu SARS-CoV-2 și cele bolnave de COVID-19.
În realitate, o epidemie de coronavirus a fost transformată ilegal în pandemiei de COVID-19 cu scopul de a începe GENOCIDUL împotriva Poporului Român prin care se urmărește în fapt exterminarea unui număr uriaș de români, mai ales a celor care au trecut de vârsta de 65 de ani. Întrucât nu există nici un document legal privind declararea pandemiei de COVID-19 în România, Guvernul Orban nu are nici un cadru legal la dispoziție pentru a acorda 500 euro pe lună personalului medical care s-a aflat în linia întâi în lupta cu coronavirusul, așa cum a promis public premierul țării noastre. Mai există, încă, frica controlului Curții de Conturi și a unei moțiuni de cenzură.
Autorii GENOCIDULUI au săvârșit numeroase fapte penale cu scopul de a distruge o mare parte din populația României prin: uciderea multor români bolnavi cărora le-a fost interzis accesul în spitale sau la asistență medicală; vătămarea integrității fizice și mintale a peste 10.000.000 de români sănătoși care au fost închiși în casă prin ordonanțele militare care le-au restrâns ilegal multe drepturi și libertăți prevăzute în Constituție, cu scopul de a-i înfricoșa, de a-i aduce la disperare și de a le scădea imunitatea; supunerea populației României la condiții de existență de natură să ducă la distrugerea fizică și psihică a acesteia.
Făptașii au invocat următoarele argumente pentru a vorbi de pandemia de COVID-19 în România:
a) Organizația mondială a Sănătății (OMS) a declarat pandemia de COVID-19, în ziua de 11 martie 2020, atunci când în întreaga lume erau aproximativ 160.000 de persoane infectate cu virusul SARS-CoV-2. Legal, OMS avea posibilitatea să declare pandemia de COVID-19 dacă era infectată mai mult de 1% din populația lumii, adică aproximativ 75.000.000 de oameni.
În primele patru luni din anul 2020, OMS a înregistrat următoarele date referitoare la decesele de: coronavirus – 237.469 persoane; malarie – 327.267 persoane; sinucideri – 257.785 persoane; accidente rutiere – 450.388 persoane; cancer – 2.740.193 persoane; malnutriție – 3.731.427 persoane. Împotriva Adevărului și la comanda Ocultei Mondiale, Organizația Mondială a Sănătății a declarat pandemie pentru COVID-19 având ca obiectiv reducerea populației planetei cu 10% (după Bill Gates) și 90% (după Mihail Gorbaciov).
În ziua de 16 martie 2020, în România au fost confirmate 168 de cazuri de persoane infectate cu noul coronavirus. Pentru a se putea declara pandemia de COVID-19 trebuia să existe peste 200.000 de persoane infectate, reprezentând 1% din populația României de circa 20.000.000 locuitori. Pentru că au existat 168 de persoane bolnave de COVID-19, în loc de cel puțin 200.000, s-a spus de către persoane din conducerea Ministerului Sănătății, de la Guvern și de Președintele României că există pandemie de COVID-19. Cunoscând Adevărul, nimeni nu și-a asumat responsabilitatea să semneze un document oficial pentru declararea pandemiei de COVID-19 în România. Cele 168 de cazuri de bolnavi de COVID-19 puteau fi tratate în spitalele existente de boli infecțioase, fără nicio pandemie mediatică cu mascați și izolete, mai puțin pentru vip-uri. La finalul primei luni după instalarea stării de urgență, Președintele Iohannis a organizat la Palatul Cotroceni o conferință de presă unde a prezentat un grafic cu situația numărului bolnavilor de COVID-19 la 1.000.000 de locuitori. România se situa pe ultimul loc în acel grafic, având cele mai puține persoane afectate de această boală, respectiv 600 , comparativ cu Italia care avea 3.000 și Spania cu 5.000 de bolnavi. Cu toate acestea, Președintele Iohannis a prelungit cu încă o lună starea de urgență și după 14 mai a.c., iar din când în când amenință Poporul Român că va reintroduce starea de urgență în următoarele săptămâni, cu toate că aproape au dispărut alte cazuri de îmbolnăviri cu SARS-CoV 2. Dar, GENOCIDUL în România nu poate continua decât în condițiile măsurilor dictatoriale impuse ilegal în timpul stării de urgență și a stării de alertă.
b) După declararea de către Organizația Mondială a Sănătății a pandemiei de COVID-19 , secretarul de stat al Ministerului Sănătății, prof.univ.dr. Adrian-Streinu Cercel a declarat la televiziune că virului care provoacă boala COVID-19 este un virus gripal, specific perioadei reci a anului, care este de zece ori mai puțin periculos decât oricare din virușii gripali cunoscuți. Președintele Românie, Klaus Werner Iohannis a susținut ideea că acest nou coronavirus nu este foarte periculos și le-a recomandat cetățenilor români să schimbe canalul la televizor dacă se dau informații despre COVID-19. Mai mult, după două luni de stare de urgență în țara noastră, prof.univ.dr.Alexandru Rafila, Președintele Societății Române de Microbiologie și reprezentantul României ala Organizația Mondială a Sănătății a declarat la televiziune că „nu există coronavirus” în România. În ziua de 18 mai a.c., la Radio România Actualități, la emisiunea care a avut loc între orele 12,00 și 13,00, același Alexandru Rafila a declarat că sunt zile în care în foarte multe județe nu se raportează niciun caz nou de îmbolnăvire de COVID-19, iar în săptămâna precedentă a scăzut cu 30% numărul persoanelor care s-au îmbolnăvit de COVID-19, comparativ cu săptămâna anterioară.
2. Președintele României Klaus Werner Iohannis a instituit, la solicitarea mediatică a avocaților GENOCIDULUI (unii dintre ei au deținut funcții importante în conducerea Statului Român) starea de urgență pe întreg teritoriul țării noastre, prin emiterea Decretului nr.195 din 16 martie 2020.
În loc să fie continuată tratarea celor 168 de bolnavi de COVID-19 și să fie pregătit Ministerul Sănătății pentru primirea și vindecarea unor posibile noi cazuri de îmbolnăviri, s-a trecut de către autorii GENOCIDULUI la o pregătire psihologică a populației, mai ales prin mass-media, asupra pericolelor uriașe, groaznice pe care le generează noul coronavirus SARS-Co-V-2. Cu toate că Organizația Mondială a Sănătății a prevenit, în scris, guvernele din țările membre ale acestei organizații, încă de la începutul lunii martie 2019, despre apariția unei epidemii cu nou coronavirus la începutul anului 2020, Președintele și Guvernele României nu au asigurat tot ce era necesar pentru a combate cu succes anunțata epidemiei și pentru a apăra sănătatea populației. Amândoi (Președintele României și Primul-ministru Orban)au abătut atenția opiniei publice spre alegeri anticipate parlamentare. Chiar și după începutul epidemiei cu noul coronavirus în China, regimul Iohannis-Orban a avut ca principal obiectiv alegerile anticipate.
Din luna martie 2019 și până în martie 2020, autoritățile Statului Român, în mod intenționat, nu au pregătit populația și țara pentru a lupta în războiul împotriva noului coronavirus. Ca urmare, în cele două luni ale stării de urgență (16 martie-14 mai 2020) s-a constatat că nu au fost asigurate și nu au existat cele necesare în lupta contra SARS-Co-V-2, respectiv: echipamente de protecție, aparate de testare, aparate de ventilație, scheme de tratament care să învingă boala gripală, izolete, măști de protecție etc. Toate acestea și multe altele nu au fost asigurate intenționat cu scopul de a se înregistra un număr cât mai mare de îmbolnăviri, contaminări și decese pentru a se susține pandemia mediatică pe tema COVID-ului și a pregăti psihologic populația pentru a accepta să intre în starea de urgență.
Conform Constituției României, articolul 93, Președintele țării are dreptul să instituie, potrivit legii, starea de asediu sau starea de urgență în întreaga țară ori în unele unități administrativ-teritoriale.
În ziua de 16 martie 2020, prin Decretul nr.195, Președintele Klaus Werner Iohannis a instituit stare de urgență pe teritoriul României, pentru că erau 168 de persoane confirmate cu COVID-19. Logic și legal, starea de urgență putea fi instituită în câteva unități administrativ-teritoriale, în caz că existau argumente solide.
Cu scopul începerii și desfășurării GENOCIDULUI împotriva Poporului Român după paravanul pandemiei de COVID-19 și încălcând foarte grav dispozițiile Constituției României, Președintele Klaus Werner Iohannis după art.1 din Decretul nr.195/2020 a adăugat ilegal art.2-7, anexa nr. 1 „Măsuri de primă urgență cu aplicabilitate directă” având 57 de articole după care urmează anexa nr. 2 „Măsuri de primă urgență cu aplicabilitate graduală” având 8 articole. Toate prevederile înscrise în Decretul nr.195/2020 după articolul 1 confirmă că a fost pregătit cadrul juridic pentru organizarea și desfășurarea GENOCIDULUI împotriva Poporului Român în timpul stării de urgență.
Dintre art.2-7 din Decretul nr.195/2020 și cele 65 de articole din cele două anexe pregătite și folosite pentru înfăptuirea GENOCIDULUI exemplific doar art.8 din anexa 2 care obligă „Limitarea activității spitalelor publice la internarea și rezolvarea cazurilor curente”. Ca urmare a acestei prevederi au fost externați imediat bolnavii internați, iar alți bolnavi din timpul stării de urgență (două luni) nu au fost internați, inclusiv bolnavii cronici.
Pe cale de consecință, au murit cu zile un număr foarte mare de bolnavi, mai ales cronici, cărora le-a fost refuzată internarea și tratarea în spitale.
3. Președintele Klaus Werner Iohannis, împreună cu premierul Ludovic Orban, cu încălcarea articolelor 93 și 53 din Constituția României au restrâns și, în multe cazuri, au interzis exercițiul multor drepturi și libertăți fundamentale prin articolele adăugate după art.1 în Decretele nr.195 din 16 martie 2020 și nr.240 din 14 aprilie 2020 privind prelungirea stării de urgență pe teritoriul României. La art.2 din cele două Decrete privind starea de urgență s-a precizat că este restrâns exercițiul următoarelor drepturi: libera circulație; dreptul la viață intimă, familială și privată; inviolabilitatea domiciliului; dreptul la învățătură; libertatea întrunirilor; dreptul de proprietate privată; dreptul la grevă; libertatea economică. Pe lângă acestea, în timpul stării de urgență pentru peste 10.000.000 de români sănătoși, în mod ilegal, prin ordonanțe militare au fost restrânse: dreptul la ocrotirea sănătății; dreptul la muncă; dreptul la informație; libertatea gândirii, a opiniilor și libertatea cultelor religioase; libertatea de exprimare; libertatea economică; nivelul de trai; protecția copiilor și tinerilor; protecția persoanelor cu handicap; accesul la cultură.
Restrângerea ilegală a multor drepturi și libertăți fundamentale ale cetățenilor români s-a făcut intenționat cu scopul, de a se înfăptui GENOCIDUL ÎMPOTRIVA POPORULUI ROMÂN în cursul anului 2020 și următorii câțiva.
Prin Decretul nr.240 din 14 aprilie 2020 privind prelungirea stării de urgență pe teritoriul României semnat de Președintele Klaus Werner Iohannis și contrasemnat de Primul-ministru Ludovic Orban a fost mărit de la 57 la 94 numărul articolelor din anexa nr.1 care să asigure cadrul ilegal pentru continuarea GENOCIDULUI împotriva Poporului Român.
4. În cele două luni ale stării de urgență, autorii GENOCIDULUI din România nu au luat nici un fel de măsuri și nu au acționat pentru menținerea și creșterea imunității cetățenilor români, mai ales a celor închiși în case. Ucigașii le-au recomandat românilor să se spele pe mâini, să stea în casă, iar doar afară să păstreze distanțarea socială (?!) de 1 m; 1,5 m și 2 m reprezentând probabil raza de acțiune a virusului invizibil SARS-Co-V-2.
În timpul stării de asediu, autorii GENOCIDULUI au confirmat că principalii lor dușmani sunt Dumnezeu și Biserica, respectiv persoanele care au trecut de vârsta de 65 de ani! Bisericile au fost închise și păzite de polițiști și jandarmi ca să nu intre în ele credincioșii, mai ales la Sfintele Sărbători de Paști. Prin recenta Lege privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, inițiatorii ei au creat cadrul legal pentru a se putea trece la demolarea bisericilor, dar numai a celor ortodoxe, așa cum a susținut unul dintre martorii pe care i-au propus să fie cercetat și condamnat pentru GENOCID.
În timp ce au fost și sunt închise bisericile în România, milioane de cetățeni români au fost la mari magazine, au circulat cu transportul în comun, inclusiv cu metroul, au fost la piață. Principalul obiectiv urmărit de alogenii și anticreștinii care se afla la conducerea României a fost Biserica. Autorii GENOCIDULUI din România îl urăsc pe Iisus Hristos, pe Fiul lui Dumnezeu și nu lingurița cu care sunt împărtășiți credincioșii. Pe figurile unora dintre conducătorii GENOCIDULUI din România, când apar la televizor, se vede și se citește ura lor împotriva lui Dumnezeu și a Poporului Român, Adevăratul Popor Sfânt așezat în Grădina Maicii Domnului.
S-a dat consemnul: credincioșii nu au voie la Biserică, la Spitalul sufletelor, în Casa Domnului nostru Iisus Hristos, nici la Paști, nici la Rusalii și nici la Crăciun, în anul 2020.
În timp ce credincioșii români nu au voie să intre în bisericile din România de teama COVID-19 instituită de Regimul alogenilor Iohannis-Orban, în toate țările din Europa sunt deschise bisericile.
Autorii GENOCIDULUI au încălcat art.16 și art.53 din Constituția României și au instituit împotriva Poporului Român discriminare pe criteriu de vârstă. Împotriva cetățenilor cu vârsta mai mare de 65 de ani s-a început și s-a acționat pentru exterminarea lor cât mai rapidă.
Virusul invizibil SARS-Co-V-2 nu alege nici oamenii pe care îi atacă, nici bunurile pe care se așează. El nu cunoaște nici vârsta oamenilor, nu știe citi din cartea de identitate vârsta cetățenilor și nici nu știe număra. Cu toate acestea, prin ordonanțe militare s-a stabilit că românii nu au voie să se adune mai mult de trei persoane (ignorându-se familiile cu doi sau mai mulți copii), iar la înmormântări, botezuri, cununii și nunți nu au voie să participe mai mult de opt persoane. După o lună de stare de asediu, noul coronavirus a învățat înmulțirea cu doi și numărul participanților s-a dublat prin ordonanțe militare.
Hitler și mulți dintre apropiații lui nu și-au putut imagina că unii dintre discipolii lor din România de azi pot fi mult mai perfizi în timpul GENOCIDULUI. Mulți dintre români, mai ales cei cu experiență mai lungă de viață, când văd pe ecranele televizoarelor figurile alogenilor Iohannis, Orban, Tătaru, Cercel și Arafat fac asemănări și deosebiri cu conducătorii Germaniei hitleriste, cu autorii Holocaustului.
Cetățenii cu vârsta de peste 65 de ani au fost practic închiși în casă în prima lună a stării de urgență timp de 22 de ore din 24, iar în a doua lună 17 ore. De ce? Pentru a le scădea imunitatea organismului, pentru a nu se putea ajunge la medic și la tratamente medicale, pentru a putea fi bombardați mediatic, mai ales prin televiziune unde pe toate canalele tema de discuție este COVID-19; pentru a nu se putea bucura de libertatea de a ieși la plimbare în parcuri și păduri.
Ieșirea lor din locuință s-a putut face numai pe baza unor declarații pe propria răspundere. Inexistența sau nerespectarea declarației și a măsurilor arbitrare stabilite prin ordonanțe militare a fost sancționată cu amenzi, de regulă, de 20.000 lei. Ministrul de Interne a terorizat populația României prin aplicarea de amenzi ilegale la peste 320.000 de cetățeni. O parte dintre cei amendați s-au îmbolnăvit după ce au văzut pentru ce și cu ce sume uriașe au fost amendați. Mulți dintre ei au fost omorâți cu zile. Asasinii lor îi au pe conștiință, dar deocamdată niciunul dintre ei nu a fost cercetat penal și condamnat pentru infracțiuni contra umanității, prevăzute la art.439 din Codul penal. Pentru aceste fapte, Parchetul are obligația să se autosesizeze. Ministrul Afacerilor Interne, Ion-Marcel Vela așteaptă să-l citați pentru a vă oferi foarte multe Adevăruri și exemple concrete.
Curtea Constituțională a stabilit prin decizie că toate amenzile date în timpul stării de asediu pentru încălcarea ordonanțelor militare sunt ilegale. Toți martorii pe care v-am solicitat să dispuneți să fie audiați știau că nu pot fi date legal amenzi uriașe pe baza ordonanțelor militare. Cu toate acestea le-au aplicat cu scopul de a asigura înfăptuirea programului etapizat și a scenariilor anunțate de câțiva conducători ai Ministerului Sănătății în legătură cu evoluția virusului invizibil în țara noastră. Ei au anunțat când vor fi vârfurile pandemiei de COVID-19, când va crește numărul celor infectați de noul coronavirus, când va veni valul doi al pandemiei de la sfârșitul acestui an. Ei știu că acest virus gripal nu ne va părăsi în următorii ani, ș.a. Ei, de fapt, cunosc etapele GENOCIDULUI împotriva Poporului Român!
Pentru persoanele cu vârsta de peste 65 de ani a fost elaborat programul de exterminare psihologică și fizică. Prof.univ.dr.Adrian Streinu-Cercel l-a „scăpat” în presă sub titlul „Vacanța mare”. Se pregătește și a început testarea la domiciliu a persoanelor cu vârsta de peste 65 de ani pentru a depista dacă au sau nu coronavirus. Aparatele de testare au fost astfel fabricate ca să indice că persoanele testate sunt pozitive. Urmează „extragerea” lor de la domiciliu și internarea în spitale, cazarea în hoteluri, lagăre etc. pentru a fi „tratați”, respectiv: pentru a le fi imprimat pe frunte un cod de bare; pentru a le introduce în corp un cip ca să poată fi controlați total; pentru a le face un vaccin care le produce o moarte lentă în următoarele luni; pentru a-i determina să de-a o declarație prin care să accepte vaccinarea lor obligatorie până la sfârșitul vieții.
Autorii GENOCIDULUI din România au constatat că apropiindu-se vara a scăzut și va scădea până la dispariție numărul cetățenilor bolnavi de COVID-19. În această situație au introdus obligativitatea ca oamenii sănătoși să poarte mască de protecție pe față în locurile închise, să poarte mănuși și vara, respectiv pregătesc introducerea purtării ochelarilor sub pretextul de a nu intra virusul în corp prin ochi. La toate acestea se adaugă măsura ilegală a testării temperaturii oamenilor la intrarea în numeroase instituții, magazine, frizerii etc. Este un abuz fără precedent în istoria României testarea stării de sănătate împotriva voinței oamenilor făcută de personalul de pază etc. cu aparate speciale îndreptate spre fruntea oamenilor pentru a le imprima un cod de bare. Prin aceste termoscanare este grav afectată starea de sănătate a oamenilor mai ales în zona capului. Termoscanarea duce la scăderea discernământului, la inversarea procesului de gândire prin afectarea glandei pineale. Această gravă încălcare a drepturilor omului la viață privată, respectiv luarea temperaturii cetățenilor a fost stabilită în mod ilegal prin Hotărârea nr.24 din 14 mai 2020 a Comitetului Național pentru Situații de Urgență și constituie o etapă prevăzută în GENOCID împotriva Poporului Român, este o măsură fascistă inspirată din înmatricularea evreilor în lagărele de exterminare din timpul Germaniei hitleriste. Comitetul Național pentru Situații de Urgență prin Hotărârea cu numărul mai sus arătat a modificat și completat Constituția României în ceea ce privește dreptul la viață, precum și Legea votată în Parlament privind instituirea stării de urgență. Acest exemplu confirmă că autorii GENOCIDULUI nu au nicio limită în acțiunile lor vizând exterminarea, pe toate căile, a unui număr cât mai mare de cetățeni români.
Venirea verii coroborată cu obligativitatea purtării mănușilor și a măștilor pe față raportat și la existența stresului și fricii indusă de COVID-19, va determina la mulți cetățeni creșterea temperaturii corpului la puțin peste 37,3 grade Celsius. După eterna testare, cei care au depășit această temperatură vor fi „săltați” de poliția sanitară și vor fi duși ca animalele în vederea vaccinării și introducerii unui cip. Urmează o carantină de 14 zile în lagărele amenajate pe stadioane, în săli de sport etc. Cine moare va fi declarat că a murit de COVID-19 .
Este incredibil că Parchetul nu s-a autosesizat și nu a oprit termoscanarea, o etapă a GENOCIDULUI din România anului 2020.
5. Un instrument folosit în timpul GENOCIDULUI din România îl constituie măștile de protecție. Pe fond, ele nu opresc intrarea virușilor și a bacteriilor în căile respiratorii. Acest Adevăr este ascuns de către cei implicați în GENOCIDUL din țara noastră.
În timpul stării de urgență nu a fost obligatorie purtarea măștii de protecție. În timpul stării de alertă, când a scăzut mult numărul persoanelor bolnave de COVID-19 și al deceselor din această cauză, Regimul Iohannis-Orban-Arafat a introdus ilegal, prin Hotărârea nr.24/2020 a Comitetul Național pentru Situații de Urgență obligativitatea purtării măștii de protecție în spații închise. Probabil că au fost informați și consideră că virusul SARS-Co-V-2 preferă și stă ascuns în spații închise. Cetățenii sănătoși sunt obligați să poarte măști de protecție nu pentru a se proteja de COVID-19 ci pentru a le scădea imunitatea și pentru a se îmbolnăvi de multe alte boli. Specialiștii au stabilit că în urma purtării măștii de protecție crește cantitatea de dioxid de carbon din sânge și cetățenii se pot îmbolnăvi de cancer, diabet, obezitate și pot avea amețeli, stări de confuzie, de depresie, de paranoia, pot avea atacuri de panică, aritmie cardiacă, le pot fi distruși centrii memoriei din creier etc. Practic, se ajunge la o otrăvire a organismului purtătorilor de mască de protecție din cauza blocării oxigenării normale a sângelui.
Regimul Iohannis-Orban-Arafat i-a obligat pe oamenii sănătoși să poarte orice fel de mască pentru a se proteja de alți oameni sănătoși și să stea departe unul de altul, la o distanță de 1-2 m. Între timp, eventualii și foarte puținii bolnavi de COVID-19 sunt internați în spitale sau se află în carantină.
6. Numărul morților de COVID-19 a fost falsificat, în timpul celor două luni ale stării de urgență, cu știința și acordul Regimului Iohannis-Orban-Tătaru-Arafat cu scopul de a-i speria pe oamenii sănătoși ca să stea închiși în case și, totodată, de a le inocula frica produsă de virusul gripal. Au fost date dispoziții, mai ales, la spitale și la medicii care au constatat decesul cetățenilor români ca să scrie că moartea a fost provocată de COVID-19. Ca urmare, așa cum a recunoscut public ministrul Sănătății, Nelu Tătaru, la circa 87% dintre persoanele decedate a fost scris în mod fals în actele de deces că moartea a fost provocată de boala COVID 19. În multe cazuri, relatate în mass-media, aparținătorii decedaților au declarat că medicii le-au oferit bani pentru ca să accepte ca și cauză a morții boala COVID 19, cu toate că cei morți au decedat din cu totul alte cauze, mai ales a unor boli cronice. În realitate, în cele două luni ale stării de urgență în România au murit din cauza COVID-19 circa 140 de persoane și au fost vindecate cu puțin peste 10.000 de persoane. Aceste cifre confirmă faptul că în România nu a fost și nu este o pandemie de COVID -19 ci un GENOCID împotriva Poporului Român. În același interval de timp al stării de urgență au murit zilnic, în medie, 150 de bolnavi de cancer. Cu toate acestea, Regimul Iohannis-Orban-Tătaru-Arafat nu a manifestat nicio grijă față de otrăvirea Poporului Român cu aditivi alimentari cancerigeni. În ultimii 30 de ani au murit din cauza cancerului în România circa 2.000.000 de cetățeni, iar peste 1.000.000 sunt înregistrați ca fiind bolnavi de cancer. Pe această temă Președintele României nu a instituit nicio stare de urgență, nu s-a arătat niciodată îngrijorat de starea de sănătate a celor suferinzi, iar Guvernul Orban nu a instituit starea de asediu.
La jumătatea lunii mai a.c. numărul total al românilor care sunt suspecți de COVID-19, al celor în carantină și al celor internați este de circa 30.000 în toată România.
Pentru continuarea GENOCIDULUI, Regimul Iohannis-Orban-Tătaru-Arafat a introdus în Parlament, în ziua de 11 mai a.c., cu încălcarea dispozițiilor Constituției un proiect de lege privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19. După votarea legii respective în zilele de 12 și 13 mai a.c., Președintele Iohannis a încălcat grav prevederile Constituției și a promulgat legea imediat, în 14 mai 2020, fără a respecta termenul constituțional de trei zile necesar pentru contestarea acesteia la Curtea Constituțională. Însă, pentru că legea prevede că intră în vigoare după trei zile de la publicarea acesteia în Monitorul Oficial, în noaptea de 14 spre 15 mai a.c., Guvernul Orban a adoptat ilegal o ordonanță de urgență cu un text aproape identic cu cel votat în Parlament pentru introducerea stării de alertă. În dimineața zilei de 18 mai a.c., de la ora 7,30, Guvernul Orban a aprobat o Hotărâre privind instaurarea stării de asediu pe tot teritoriul național, cu toate că în peste 3.000 de localități nu există persoane bolnave de COVID-19. În această situație faptică, Legea privind starea de alertă votată în 14 mai a.c. în Parlament dă posibilitatea Guvernului să instituie starea de alertă numai în unitățile administrativ-teritoriale unde există epidemie sau pandemie de COVID-19. Dar, o asemenea situație nu există în nicio localitate din România. Au ieșit din carantină cele câteva localități din județul Suceava și orașul Țăndărei. În aceste zile, în România nu se află nicio localitate în carantină din cauza bolii COVID-19. Cu toate acestea Guvernul insistă, în mod netemeinic și nelegal ca să aprobe Parlamentul Hotărârea sa referitoare la starea de asediu în întreaga Românie. Guvernul nu poate prezenta în Parlament și nici opiniei publice care este situația și care sunt localitățile cu pandemie de COVID-19. Împotriva Adevărului, Guvernul Orban vrea să atragă în cursă și să culpabilizeze Parlamentul în GENOCIDUL din România și i-a solicitat ca prin lege să aprobe, în termen de cinci zile, Hotărârea de Guvern privind starea de alertă în toate unitățile administrativ-teritoriale din România. Toată această nebunie în plan legislativ, cum n-a existat niciodată în ultimii 30 de ani, urmărește o absurditate: să asigure un cadru juridic ilegal și neconstituțional pentru ca să poată continua GENOCIDUL împotriva Poporului Român, după paravanul pandemiei de COVID-19.
Românii din Țara-mamă și cei umiliți și batjocoriți zilele trecute la reîntoarcerea în România au observat că boala COVID-19 nu a avut curajul să se apropie de Președintele Iohannis, Premierul Ludovic Orban, de membrii Guvernului și de alte personaje implicate în GENOCIDUL din țara noastră. De ce? Cu siguranță că se pregătesc să declare Adevărul la Parchet, în timpul cercetărilor penale. Le-a venit vremea multor persoane vinovate de crime împotriva umanității să dea și ei declarații pe propria răspundere și propria libertate.
Cu ajutorul Bunului Dumnezeu și prin unirea românilor de pretutindeni, trebuie oprit rapid GENOCIDUL împotriva Poporului Român, urmaș Poporului Primordial Get, strămoșul real al poporului nostru, Adevăratul Popor Ales de Dumnezeu și așezat, de cel puțin 10.000 de ani, în Grădina Maicii Domnului. Poporul Get a dat omenirii Scrierea Primordială, Alfabetul Primordial, Cifrele Primordiale (cele de la 0 la 9), Religia Primordială monoteistă, Civilizația Primordială, Cultura Primordială și Tradițiile Primordiale.
Autorii GENOCIDULUI au sperat că pot să ascundă pe vecie aceste Adevăruri în timpul GENOCIDULUI și apoi a Holocaustului împotriva Poporului Român !
Raportat la considerentele mai sus arătate vă solicit să procedați, în temeiul dispozițiilor legale în materie, la efectuarea de urgență a cercetărilor penale ce se impun cu consecința trimiterii în judecată a persoanelor care se fac vinovate de săvârșirea infracțiunii de GENOCID împotriva Poporului Român, în timpul pandemiei de COVID-19 din lunile martie, aprilie și mai 2020.
Dr. Gheorghe Funar
Cluj-Napoca, 20 mai 2020
sursa: http://www.justitiarul.ro/genocid-impotriva-poporului-roman/?fbclid=IwAR11AW6TnZbZPKB_2kp2VdOHQtX7Pk1Zte-u0Ltwh0zClABenDV-xLTaSqo
Abonați-vă la:
Postări (Atom)