84% dintre părinții români vor cumpăra lucruri pentru noul an școlar, 51% dintre ei având un buget între 500 și 1.000 lei. 15% dintre respondenți se gândesc să investească un buget de 4 cifre, peste 1.000 lei, în cumpărăturile pentru acest an școlar, arată un studiu realizat de o platformă online de fashion.
Studiul ”COVID-19 - A doua zi” a fost realizat online de motorul de căutare e-fashion glami.ro. Datele pentru acest studiu au fost colectate la începutul lunii iulie 2020.
În ceea ce privește cele mai populare categorii de produse, 69% vor cumpăra îmbrăcăminte sport, 55% pantofi sport, 51% materiale și rechizite școlare - în timp ce doar 33% se vor focusa asupra ghiozdanelor și 18% asupra uniformelor.
Alte date ale studiului mai arată că:
După apariția primelor cazuri de Covid-19, românii au cumpărat halate de baie (+1600%), papuci flip-flops (+533%), papuci de casă (+313%), îmbrăcăminte pentru copii (+296%) și lenjerie de noapte (+187%)
31% dintre români au cheltuit mai mult pe cumpărături online datorită carantinei
19% dintre respondenți au făcut prima lor achiziție online de modă în lunile martie-aprilie 2020
1 din 2 români sunt motivați să cumpere online produse de modă datorită reducerilor și aproape jumătate dintre ei consideră livrarea gratuită ca fiind cel mai bun stimulent pentru a plasa o comandă online
sursa:https://www.startupcafe.ro/marketing/bani-rechizite-scoala-online.htm
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu