7.05.2020

S-a întâmplat în urmă cu scurt timp. Bătrân, SCANDAL în stradă în fața Violetei Alexandru: Mărește PENSIA. Eu te omor cu mâna mea !

 

Un bătrân s-a apropiat de Violeta Alexandru în timpul conferinței de presă. Un bărbat a vrut să-l îndepărteze, iar pensionarul a strigat: ”Ia mâna de pe mine criminalule”.  ”Să nu fiți agresiv” i-a spus Violeta Alexandru celui care încerca să-l îndepărteze pe bătrân. 


Violeta Alexandru a acuzat PSD că-și bate joc de oameni și-l folosește în scop politic, sugerând că bărbatul a fost trimis de social-democrați. ”Nu trebuie să vă lăsați manipulat” i-a spus Violeta Alexandru bătrânului. 

”Mărește pensia, mărește pensia, mărește” i-a strigat bărbatul. 

”Nu trebuie să vă lăsați manipulat și trebuie să aveți încredere” a continuat ministrul. 

”Eu te omor cu mâna mea, intru în pușcărie” a continuat pensionarul, care striga ”minciuni, huo, huo, huo, cheamă poliția”.  
”Îmi pare rău că PSD se folosește de necazurile oamenilor” a spus Violeta Alexandru, iar replica pensionarului a fost ”nu-i adevărat, minciuni, vai de capul meu”. 

Violeta Alexandru a spus că se așteaptă și la ”alte manifestări de tip mafiot” în Sectorul 6. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu