12.18.2020

Ce-am avut și ce-am pierdut !

 


Încă unul dintre oamenii lui Ludovic Orban părăsește postul din Guvern. Cristina Buzaşu, consilier de stat de la Cancelaria prim-ministrului, a anunţat, vineri pe Facebook, că demisionează din funcţie.
„Dragi prieteni, după mai bine de 1 an, am decis să-mi închei activitatea de consilier de stat în cadrul Cancelariei Prim-ministrului. A fost o perioadă extrem de interesantă pentru mine, plină de provocări și satisfacții în plan profesional și personal. Mulțumesc lui Ludovic Orban și tuturor colegilor de la cancelarie și din guvern pentru excelenta colaborare și încrederea acordată!
Îmi reiau activitatea de manager principal în cadrul Băncii Europene pentru Reconstrucție și Dezvoltare, de unde doresc să contribui în continuare la dezvoltarea, modernizarea și parcursul european al României. Continuăm munca și ținem aproape!” a scris Cristina Buzaşu vineri pe Facebook.
Pe 8 decembrie, și Antonel Tănase a anunţat că demisionează din funcţia de secretar general al Guvernului.

sursa:https://www.cotidianul.ro/foto-ce-a-avut-si-ce-a-pierdut/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu