1.03.2021

Adio și n-am cuvinte !

 


Gigi Becali a făcut un pas înapoi, în urmă cu câteva luni, din viaţa publică, iar acum, la început de 2021, patronul FCSB a zis că va continua pe aceeaşi linie.

„Viață publică, nimic! Nici nu știu ce se întâmplă. Nu mă mai interesează! La revedere! Gata. Viață publică înseamnă păcate. Cum ies, cum trebuie să spun ceva, trufie, ori mândrie, ori jignire… Nu mai vreau să fac păcate.”, a declarat Becali, la Antena 3.

„Pentru mine, sărbătoare nu înseamnă că mergem să bem vin, să mâncăm, să ne distrăm și să facem păcate. Nu, tată! Pentru mine, Sărbătoarea înseamnă să fiu și mai strict, și mai credincios să stau și mai mult la biserica și să fac mai multe rugăciuni.

La mine este în fiecare zi sărbătoare. Eu mă bucur numai în Hristos și în Biserică. Sărbătoare pentru mine e în Biserică.”, a mai spus Becali.

În toamna anului trecut, au existat zvonuri potrivit cărora Gigi Becali a avut coronavirus.

sursa:https://www.cotidianul.ro/adio-si-n-am-cuvinte-5/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu