2.13.2021

Ciolacu îl lasă fără pantaloni pe Cîțu. Ai vreo 10 milioane de telefoane de dat ! 10 milioane de români pe care i-ai nenorocit, Cîțule !

 


Premierul Florin Cîțu s-a „bătut” sâmbătă cu pumnul în piept în legătură cu bugetul, după vizita la Bruxelles, acuzând în același timp PSD. Marcel Ciolacu n-a stat pe gânduri și i-a dat o replică aspră.

Premierul a vorbit despre discuția pe buget de la Bruxelles, spunând totodată că nu este dispus să susţină în acest buget „nenorocirile adoptate de PSD între 2017 şi 2019”, iar prin acest buget va fi reparat „dezmăţul făcut de PSD”.

„Bugetul României a fost a treia temă pe care am discutat-o, ştiţi că noi am preluat o situaţie financiar-bugetară dezastruoasă în 2019 cu facturi neplătite, cu cheltuieli care se întindeau pe mai mulţi ani, care creşteau în fiecare an. Acest lucru a făcut ca România să intre în procedură de deficit excesiv înaintea pandemiei. Suntem singura ţară din Uniunea Europeană. Dacă astăzi am judeca UE după aceleaşi reguli, toate ţările ar intra în procedură de deficit excesiv, în România aceste reguli au fost suspendate în 2020. Nu ştiu dacă vor fi suspendate şi în 2021. Din păcate, România este, datorită acelor politici dezastruoase din perioada 2017 – 2019, în această procedură şi trebuie să arătăm Comisiei Europene, agenţiilor de rating şi investitorilor că suntem un Guvern responsabil aşa cum am promis  în campania electorală. Am prezentat cifrele economice şi veţi vedea că ele sunt mult mai bune decât a estimat oricine la începutul anului şi că am făcut un lucru foarte bun cu economia anul trecut. Deja avem cifre pe  creşterea venitului net, cu 8,5%, avem cifre pe investiţii, pe industrie, dar vom avea cifre şi pe creşterea economică în curând şi estimările mele arată că vor fi mai bune decât a estimat oricine pe acest an”, a afirmat Florin Cîţu, sâmbătă, în conferinţa de presă susţinută după vizita la Bruxelles.

„Observăm cu toţii ipocrizia lui Ciolacu şi  a celor din PSD: aceşti oameni tot reclamă la Comisia Europeană, bugetul României. Aceiaşi oameni care acum câţiva ani de zile se supărau când noi reclamam la Comisia Europeană. Nu e o problemă că fac aceste reclamaţii. Eu aş prefera de la domnul Ciolacu, aşa cum au făcut şi în 2019, de la tovarăşul Ciolacu mă aşteptam să mă sune, îmi luam eu o zi – două din viaţă, pierdeam timpul ăsta şi îi explicam eu cum e cu bugetul. Ştiu, e mai greu, dar îi explicam eu cum e cu bugetul, nu trebuia să facă aceste scrisori la Comisia Europeană. Deci, tovarăşul Ciolacu, când ai timp, dă-mi un telefon”, a mai spus acesta în conferință.

Cîţu a afirmat totodată că îşi asumă riscurile politice pentru reformele pe care doreşte să le facă, chiar dacă în PNL urmează un Congres.

„Ştiu că există un risc politic pentru premierul care îşi asumă aşa ceva, ştiu că în acest moment foarte mulţi lideri politici se dau la o parte pentru că a face reformă e complicat, e nevoie de asumare şi nu vrea nimeni să-şi asume acest lucru. Îmi asum eu, cu toate riscurile politice, chiar dacă ştiu că şi în PNL, unde eu activez ca vicepreşedinte, va urma un Congres şi vor fi şi acolo candidaturi. Nu mă interesează acest risc, îmi asum acel risc şi mai departe indiferent de costul pe care s-ar putea să-l plătesc în acel Congres, pentru orice funcţie aş candida acolo”, a afirmat, sâmbătă, într-o conferinţă de presă, Florin Cîţu.

Întrebat dacă va candida la Congres, a replicat: „Sunt vicepreşedinte al PNL, vă daţi seama, cu toţii vrem să candidăm la Congres”.

Întrebat din nou, ulterior, dacă va candida ca preşedinte al PNL, el a afirmat: „Este prea devreme să discutăm despre aşa ceva, eu v-am spus doar că în acest moment îmi asum orice risc politic pentru a face România să meargă pe direcţia bună. Orice cost politic, indiferent care este acela”.

Replica lui Ciolacu

Liderul PSD Marcel Ciolacu i-a răspuns premierului, afirmând că Florin Cîțu ”şi-a luat palme peste ochi la Bruxelles şi îşi varsă frustrările” în ţară.

„Cîțu și-a luat palme peste ochi la Bruxelles și își varsă frustrările pe toată lumea în țară.

Vrei să dai telefoane, Cîțule ?! Hai pune mâna pe telefon și formează:

– La milioanele de angajați cărora le-ai dat 2 lei pe zi la salariul minim;

– La milioanele de copii pe care i-ai mințit cu nesimțire că le crești alocațiile,

– La milioanele de pensionari de care ți-ai bătut joc ”electoral” că le crești pensiile;

– La sutele de mii de fermieri loviți de secetă cărora nu le-ai mai dat nicio despăgubire;

– La zecile de mii de antreprenori care și-au închis afacerile așteptând la nesfârșit banii promiși pe care voi i-ați FURAT,

Ai vreo 10 milioane de telefoane de dat ! 10 milioane de români pe care i-ai nenorocit, Cîțule !

Și la sfârșit, dă-ți demisia ! Scutește-ne de rățoiala asta adolescentină !”, a scris Ciolacu pe pagina de Facebook.

sursa:https://www.cotidianul.ro/citu-cu-pieptul-dezgolit-ciolacu-ii-trage-si-pantalonii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu