2.08.2021

Vaccinare profesori. Gheorghiţă, precizare înaintea începerii şcolii

 


Coordonatorul campaniei de vaccinare, doctorul Valeriu Gheorghiță a spus că profesorii se vor putea programa pentru vaccinare începând de săptămâna viitoare la cele 180 de centre noi care vor fi deschise din 10 februarie.

”Nu am optat pentru un culoar special (n.red.- pentru profesori). A fost o discuție pe care am avut-o în săptămânile precedente însă, din cauza lipsei de doze suficiente nu am mai putut opta pentru această strategie de a vaccina cu prioritate personalul din învățământ. Ne-am dorit foarte mult și am avut discuții și cu domnul ministru Sorin Câmpeanu însă, prioritatea a rămas cea de a asigura persoanele de peste 65 de ani care au un risc mare de formă severă și de asemenea să asigurăm rapelul”, a spus doctorul Valeriu Gheorghiță.

”Dacă am deschide un culoar special... Nu putem asigura, la acest moment o vaccinare de 100% a personalului din învățământ și cred că am crea o serie de tensiuni la nivelul populației ceea ce nu este de dorit la acest moment”, a mai spus coordonatorul campaniei de vaccinare, în cadrul unei emisiuni la Digi 24.

sursa:https://www.dcnews.ro/vaccinare-profesori-gheorghita-precizare-inaintea-inceperii-scolii_800386.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu