5.15.2021

”Văd viața cu alți ochi când mă duc la biserică și cânt” - Dragoş Pădeanu, un tânăr din Braşov de 23 de ani, de meserie barman, a făcut senzaţie pe scena de la Românii au talent




Românii au talent 2021. În semifinală, Dragoş a interpretat într-o manieră proprie o piesă a lui Michael Jackson. A primit reacţii pozitive atât datorită modului de interpretare, cât şi datorită colanţilor coloraţi.

Ţinutele nonconformiste ale lui Dragoş Pădeanu, apreciate de juraţi

”Nu există așa ceva… îmbrăcat în felul ăsta… Este un moment pe care nu ai cum să-l uiți”, a spus Andi Moisescu, referindu-se la colanții colorați ai concurentului.

Şi Florin Călinescu a avut o remarcă referitoare la outfitul semifinalistului: ”Dacă ajungi în finală, tot ce ai pe tine îmi dai mie. Am o singură întrebare: poți să faci smoothie cu jumări și ceapă?”

Şi tot Florin Călinescu a fost cel care, în preselecţii, l-a încurajat pe concurent să facă celebră această ţinută şi să nu renunţe la ea: ”Un singur comentariu am de făcut, oriunde o să te ducă după emisiunea asta soarta, te blestem dacă îți schimbi costumul. Ateneu, Scala din Milano, Casa Albă, dar dacă te îmbraci cu frac cu papion cu costum popular ca toți farseurii ăștia care merg pe lângă… deci așa să te duci, frate”.





Aceeaşi încurajare a primit-o, la preselecţii, şi din partea lui Smiley: ”Ești foarte bun, ai un ambitus impresionant, piesa asta nu e la îndemâna oricui, e foarte greu să fie cântată de femei, darmite de bărbați. Apariția ta a fost cel puțin surprinzătoare. Nu îți schimba outfit-ul ăsta!”.

La preselecţii, Dragoş Pădeanu s-a prezentat cu o melodie din repertoriul Mariei Ciobanu, ”Lie, ciocarlie”.

Până să ajungă pe scena show-ului de talente, Dragoş cânta doar în corul bisericii.

”Văd viața cu alți ochi când mă duc la biserică și cânt. Sunt momente când mă opresc din cântare și încep să plâng. Este ceva ce am primit bun de la Dumnezeu. Vreau sa zic ca ma implineste foarte mult„, a povestit Dragoş Pădeanu atunci când s-a prezentat pentru prima dată în faţa juraţilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu