7.07.2021

Ludovic Orban, reacţie după ce a fost îmbrâncit

 


Ludovic Orban a fost astăzi, 7 iulie, îmbrâncit de agenții de pază care asigurau ordinea la alegerile interne de la PNL Sector 4. Incidentul ar fi avut loc, marți seară, la sediul PNL Sector 4, unde aveau loc alegeri interne. Ludovic Orban, președintele PNL, ar fi fost bruscat de agenții de securitate în momentul în care acesta a coborât de pe scenă.

Ludovic Orban, reacţie după ce a fost îmbrâncit. Preşedintele PNL spune că ce s-a întâmplat la alegerile interne ale Sectorului 4 nu a fost corect, având în vedere că este primul an în care bodyguarzi au fost implicaţi în procesul de organizare.

„Ce s-a întâmplat nu este corect. De când sunt eu în PNL n-am văzut bodyguarzi care să fie implicaţi în procesul de organizare, de votare. Bodyguarzii care păzeau scena nu m-au recunoscut în primă fază şi nu m-au lăsat să intru pe scenă.

Nu-mi place să discut. Eu nu am accepta prezenţa bodyguarzilor şi până la urmă, bodyguarzii şi-au văzut de treabă, dar cu o mare rezistenţă din partea colegilor mei.

Este un amănunt pe care nu vreau să-l comentez. Eu sunt garanţia că nu e nevoie de bodyguarzi atunci când se organizează alegeri interne.

Domnul Boc nici nu era de faţă. Şi-au ţinut cuvântările două ore, după care au plecat. Episodul s-a petrecut ulterior cuvântărilor şi ulterior susţinerii discursurilor de către preşedinţi.”, a spus Ludovic Orban.

Adrian Moraru, consilier general şi fost candidat la Primăria Sectorului 3, a criticat modul cum au fost organizate alegerile de la Sectorul 4 şi faptul că organizatorii au apelat la agenţi de pază ai unei firme private, agenţi care l-ar fi îmbrâncit inclusiv pe şeful PNL, Ludovic Orban, pentru a-l scoate de pe scenă.

„Mi-am propus să nu comentez alegerile interne. Dar aseară a fost o premieră. Preşedintele naţional al partidului este îmbrâncit de pe scena amplasată în curtea sediului central de nişte gorile cu ceafa lată plătite să “facă ordine” şi care i-au zis să facă paşi”, a scris pe pagina sa de Facebook Adrian Moraru, consilier general al PNL.

Alegerile PNL de la Sectorul 4 au avut parte de un fapt inedit. Organizatorii au folosit o firmă de pază pentru a menţine liniştea şi controlul membrilor, însă agenţii acesteia s-au contrat atât cu jurnaliştii, cât şi cu o parte a echipei Orban, inclusiv liderul PNL fiind îndepărtat mai mult cu forţa de pe scena din curtea sediului central al partidului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu