9.17.2021

Doctoriţă din Rm. Vâlcea, vaccinată cu ambele doze, găsită moartă în casă

 


Doctoriţă infectată cu COVID-19 şi vaccinată cu ambele doze, găsită moartă în casă. Femeia în vârstă de 66 de ani era medic la Spitalul Orăşenesc Brezoi din Vâlcea. Aceasta se afla în izolare din data de 31 august.

Managerul spitalului la care lucra povesteşte că femeia fusese sunată în urmă cu trei zile pentru a spune dacă se întoarce la serviciu, deoarece era de gardă. Aceasta a spus, însă, că va mai rămâne acasă câteva zile deoarece se simte obosită.

Fratele său a intrat în panică în momentul în care a văzut că doctoriţa nu mai răspunde la telefon. Acesta a sunat la spitalul la care lucra, iar unii dintre colegii femeii au mers acasă la ea şi au sunat la 112. Din păcate, doctoriţa a fost găsită moartă în casă.

Vestea a picat ca un trăsnet pentru colegii femeii, care spun că aceasta nu avea comorbidităţi şi era vaccinată cu ambele doze.

„A fost o tragedie pentru noi a venit ca un trăsnet. Nu ne așteptam să se întâmple aşa ceva. În 31 august eram la raportul de gardă şi o altă colegă era puţin răcită şi i-am zis să meargă să îşi facă testul. Şi a zis că merge şi ea, deşi nu avea niciun simptom. A făcut testul şi m-a anunţat că a ieșit pozitiv. Am rămas surprins. Repetă testul şi a ieșit pozitiv.

A făcut o radiografie şi atunci am anunţat Direcția de Sănătate şi a intrat în izolare la domiciliu. Evoluția a fost relativ bună pentru că sâmbătă am sunat-o să vedem în ce stare se află şi dacă poate să vină pentru că marţi era de gardă.

Luni ieșea din izolare. A spus că se simte mai bine, dar nu are forță ca să vină şi a cerut concediu de odihnă. Ieri seară m-a sunat fratele că nu răspunde la telefon. Am sunat şi eu şi nu a răspuns la telefon şi am trimis o asistentă care locuiește în zonă şi nu a răspuns.

Atunci am sunat la 112 şi au intervenit autorităţile şi au găsit-o moartă în pat. Am înțeles că ultima oară a intrat pe WhatsApp duminică după amiază. Nu avea morbidități si culmea e că era vaccinată cu ambele doze. Probabil că a intrat în categoria celor 5% care chiar dacă sunt vaccinați pot să facă boala. Evoluția a fost rapidă. Probabil că s-a instalat hipoxia cerebrală, nu s-a mai putut mișca a rămas paralizată şi a decedat”, a spus dr. Vasile Cerbu, manager spital Orășenesc Brezoi, Vâlcea, potrivit Antena 3.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu