Premiera mondială a modelului Dacia Jogger va avea loc pe 6 septembrie la standul Dacia de la IAA Mobility Munchen, alături de facelift-ul SUV-ului Duster și de micul model electric Spring.
Dacia Jogger este un break pentru că, derivat din Sandero, are partea frontală a acestuia și o lungime impresionantă de 4,547 m. Este un monovolum pentru că în în habitaclul dintr-o singură celulă încap până la șapte persoane cu bagajele aferente. Și este un SUV pentru că are o gardă la sol de nu mai puțin de 200 mm. Mai mult chiar, ediția specială ”Extreme” văzută de noi la Paris, poartă pe caroserie elemente asemănătoare celor prezente deja pe modele Stepway ale producătorului autohton deținut de grupul Renault, scrie economica.net
Revenind la dimensiuni, trebuie spus, pentru că imaginile pot înșela ochii, că modelul Dacia Jogger este mai lung cu 74 mm decât prima generație Logan MCV și cu 49 mm decât Lodgy. De asemenea, ampatamentul noului vehicul – 2.897 mm – îl depășește cu 87 mm pe cel al monovolumului Lodgy și este mai mic cu doar 8 mm față de cel al break-ului Logan MCV (prima generație).
În timpul prezentării de la Paris, Andreea Guinea, manager de produs pentru Dacia Jogger, a dezvăluit și faptul că modelul de bază al gamei are în prezent un preț estimat de circa 15.000 de euro. Desigur, până la momentul lansării comenzilor, în noiembrie 2021, această valoare poate suferi modificări, însă reperul dat este foarte important pentru cei care își fac planuri de achiziție a unui astfel de vehicul. Iar, comparând mere cu mere, Jogger are șansa de a deveni, la fel ca și celelalte modele Dacia în segmentele lor, cel mai accesibil model existent pe piață.
Alt detaliu important oferit de oficialii Dacia este decizia conducerii Renault de a aloca Jogger pentru producție uzinei de la Mioveni. Astfel, fabrica din România își va completa portofoliul compus acum din Duster, Sandero Stepway și Logan cu un al patrulea model. Totodată, această informație dezvăluie faptul că oficialii Renault nu se așteaptă la vânzări majore ale acestui model, capacitatea de producție a uzinei fiind insuficientă în prezent pentru creșteri majore ale ritmului de asamblare. De altfel, făcând parte dintr-un segment dedicat familiilor numeroase sau afacerilor care presupun transportul a mai mult de cinci persoane, Dacia Jogger intră într-o zonă a pieței destul de restrictivă. Acesta este motivul pentru care, în prezent, puține mărci de volum mai au în portofoliu monovolume sau vehicule de tip crossover cu șapte locuri.
Dacia Jogger se poziționează ca un vehicul de familie perfect adaptat ieșirilor în aer liber. Jogger reflectă spiritul pragmatic și autentic al mărcii Dacia și mediul „outdoor” al noii identități de marcă. DACIA Jogger e gandita ca un inlocuitor pentru vechiul Logan MCV si pentru Lodgy, insa puteti vedea ca seamana destul de bine cu Logan 3 si versiunea facelift a Duster, preluand cate ceva de la fiecare in parte. Inclusiv imaginile spion cu DACIA Jogger au aratat ca e aproape la fel de mare ca un Duster, ceea ce vine ca o surpriza interesanta, dar masina are 7 locuri pentru pasageri, deci trebuia sa aiba si dimensiuni pe masura asteptarilor clientilor.
Dacia Jogger UN MODEL DE FAMILIE VERSATIL CU PÂNĂ LA 7 LOCURI
Disponibil în două configurații, cu 5 sau 7 locuri, Dacia Jogger este partenerul ideal al familiilor, atât în traseele urbane din viața cotidiană cât și în periplurile mai lungi, prilejuite de ieșirile în natură la sfârșit de săptămână sau în concedii. Cu spiritul pragmatic care o caracterizează, Dacia propune un vehicul care le permite clienților să profite de plăcerile simple ale vieții alături de cei apropiați.
Jogger este un nume simplu, modern, ușor de pronunțat și înțeles în întreaga lume. Este un nume ce evocă dinamism și energie pozitivă. Sufixul „er”, pe care îl regăsim deja la modelul Duster, SUV-ul emblematic al mărcii Dacia, aduce un aer de familiaritate, reflectând totodată robustețea unui partener de drum ideal în viața de zi cu zi.
Dacia Jogger va fi prezentată publicului larg în data de 6 septembrie, la Salonul Internațional Auto de la Munchen.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu