9.30.2021

Silvio Berlusconi : ”Putin este unicul lider important din lume”

 


Fostul prim-ministru italian, liderul partidului Forza Italia, Silvio Berlusconi, crede că în prezent există o lipsă de personalități proeminente în politica internațională și, în acest sens, l-a numit pe președintele rus Vladimir Putin „singurul lider cu adevărat important din lume. "

Într-un interviu publicat joi de ziarul din Torino La Stampa, Berlusconi a vorbit despre felul în care președintele rus l-a felicitat cu prilejul celor 85 de ani.

„Nu cu mult timp în urmă, prietenul meu Putin m-a sunat să mă felicite și i-am spus exact următoarele:„ Vlad, îți spun asta, nu pentru a mă linguși - mă cunoști, sunt întotdeauna sincer. Dar astăzi, singurul lider cu adevărat important din lume ești doar tu. "El a râs, dar nu glumeam, este adevărat", a spus patriarhul politicii italiene.

Miercuri, serviciul de presă de la Kremlin a anunțat că Putin l-a felicitat telefonic pe Berlusconi cu prilejul celor 85 de ani, a remarcat marea sa contribuție la dezvoltarea relațiilor ruso-italiene, urându-i multă sănătate și prosperitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu