”În luna februarie 2022 am depus, în numele a cca 400 de reclamanți, o acțiune colectivă contra Statului român, pentru obligarea la oprirea experimentului genetic al plandemiei (despre care avem impresia greșită că s-a terminat odată cu războiul, dar care continuă nestingherit, sub forma preconizatului val 7 și a serului pregătit a fi administrat contra noii molime scoase de la naftalină, botezată variola maimuței).
Am primit, în sfârșit, vești de la instanță. Iată-le:
“Regăsiți anexat rezumatul întâmpinării depuse de Statul Român în Dosarul nr. 3188/302/2022 aflat pe rolul Judecătoriei Sectorului 5 București.
Cât privește stadiul actual al dosarului, acesta se prezintă astfel: ca urmare a finalizării procedurii de regularizare a cererii de chemare în judecată, instanța a fixat, conform art. 201 alin. (3) din Codul de procedură civilă, primul termen de judecată în cauză pentru data de 21 septembrie 2022, ora 12:00.
Ni s-a pus în vedere doar obligația de a veni cu probe noi și de a răspunde în termen util “apărării” de mai jos.
Rezumatul întâmpinării depuse de Statul Român
Cu titlu prealabil, trebuie subliniat faptul că, potrivit dispozițiilor art. 205 alin. (2) din Codul de procedură civilă, o întâmpinare trebuie să conțină, printre altele, și:
- eventualele excepții pe care pârâtul le invocă față de cererea reclamantului;
- răspunsul pârâtului la toate pretențiile și motivele de fapt și de drept ale cererii formulate de reclamant;
- dovezile cu care pârâtul combate cele afirmate și/sau solicitate prin cererea de chemare în judecată.
Prin întâmpinarea formulată în Dosarul nr. 3188/302/2022 Statul Român a înțeles să se apere invocând doar o singură excepție, respectiv cea a lipsei calității procesuale pasive [care în termeni simpli s-ar putea traduce prin faptul că persoana chemată în judecată în calitate de pârât nu are nicio obligație (legală sau convenționată) față de reclamant], fără a răspunde în vreun alt fel celor afirmate prin cererea de chemare în judecată și fără a propune probe/dovezi în apărarea sa.
Concret, în argumentarea excepției invocate s-a arătat, pe de o parte, faptul că întreaga campanie de vakssenare a fost coordonată de către Comitetul Național de Coordonare a Activităților privind Vakseenarea împotriva S…C…-2 [organism interministerial aflat în subordinea Secretariatului General al Guvernului] și, pe de altă parte, faptul că contractele pentru achiziționarea vakseenurilor nu au fost încheiate direct de către Statul Român, ci la nivelul Comisiei Europene, centralizat, în numele tuturor statelor membre, între Comisia Europeană și producătorul vakseenului.
Așadar, în viziunea pârâtului, strategia de vakseenare împotriva C…-19 pe teritoriul țării noastre este coordonată de Guvernul României, Statul Român neavând nicio responsabilitate cu privire la declanșarea și/sau coordonarea campaniei de vakseenare (??!), astfel încât nu ar putea fi obligat „la încetarea derulării pe teritoriul României a terapiei experimentale de manipulare genetică sub forma vakseenării în masă cu seruri obținute prin tehnologia de tip ARNmesager sau sub orice altă formă de utilizare experimentală a unei astfel de terapie”.
Pe scurt, Statul român spune că Guvernul nu e Statul român… Chiar dacă ar fi, Statul român spune că nu e vinovat, că nu a mâncat usturoi: Comisia Europeană e vinovată, că doar onor Comisia Europeană a semnat contractul, centralizat… Ca pe vremea Sovietului Suprem, desigur…
Trebuie să recunoaștem că e o apărare care te face să îți stea mintea în loc. Să abandonezi totul, și mai multe nu…
Tuturor celor cca 400 de reclamanți le dau întâlnire live, la instanță la primul termen. Va fi spectaculos.
Hai Liberare!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu