12.30.2017

EXISTĂ APARATE CARE POT DETECTA MESAJELE CELOR DECEDAȚI




Cred că fiecare dintre Dvs. s-a lămurit sau încearcă să înțeleagă faptul că există viată după moarte. 

Cu sigurantă, cei dragi nouă, decedati din pacate, încearca sa ne transmita mesaje de dincolo de moarte și fiecare dintre cei care au pierdut o persoană dragă vor să comunice, să știe ce s-a întâmplat cu acea persoană.

Iată că, în urmă cu câțiva ani, inginerul electronist de origine americană, Gary Galka, folosindu-și cunoștințele din domeniul electronicii a construit mai multe dispozitive cu ajutorul cărora se poate comunica cu persoane decedate.

După moartea fiicei sale, într-un accident de mașină, la vârsta de 17 ani, Gary și familia sa pretind că au început să observe fenomene inexplicabile după accidentul fatal, cum ar fi soneria de la ușă care suna fără să fie cineva în fața ușii, schimbarea canalelor TV, aprinderea și stingerea luminii în casă, senzația că cineva intră în camera unde servesc cina, o greutate pe piept ca și cum cineva stă cu capul pe pieptul său, bătăi ușoare pe umeri, șoapte prin care li se rosteau numele, atingeri ușoare pe frunte ca un fel de sărut și multe alte lucruri.




Gary Galka


Convins că acestea erau comunicări după moarte (ADC), Gary a început să creeze dispozitive specifice, astfel încât să poată vorbi cu fiica sa decedată.

Folosind cunoștințele sale despre sistemele senzorilor electromagnetici, Gary a creat un dispozitiv denumit ”Mel-Meter 8704”, numit după fiica sa Melissa, anul în care sa născut și anul în care Gary crede că a trecut în domeniul spiritual.



Construind dispozitive suplimentare, cum ar fi un "Box Spirit", Gary și-a înregistrat fiica spunând: "Hi Daddy, I love you".

Familia Galka insistă că aceste experiențe sunt reale și că instrumentele pe care le-a creat Gary o dovedesc.

Întreaga familie spune că au intrat în contact cu Melissa și au văzut-o în interiorul casei.

”N-am văzut-o niciodată pe Melissa, spune Gary. Dar fiica mea mai mică, Heather, a văzut-o de trei ori.”

Echipamentul de detectare a celor decedați, al lui Gary, a găsit o piață de vânzare, iar dispozitivele care au un preț între 79 și 350 de dolari au devenit de succes.

"Nimeni nu a avut grijă de acești oameni înainte", a spus Gary de pasionații de fantome din week-end și chiar emisiuni de televiziune, cum ar fi ”Ghost Adevntures” pe Channel Travel și ”Vânătorii de Fantome”.

"Am creat peste 30 de produse diferite pentru cercetarea paranomală.”




Reprezentanți ai ”Ghost Adevntures” Channel Travel, testând aparatura creată de Gary Galka


Pentru a-și testa teoriile, reprezentanții formațiunii "Ghost Adventures" din Travel Channel au folosit echipamentele pe care Gary le-a proiectat.

De religie catolic, Gary admite că el crede în viața de apoi și donează o treime din profiturile din vânzarea detectorilor lui paranormali.

Adresându-se oricui este sceptic cu privire la experiențele familiei sale, Gary speră că toată lumea poate păstra o minte deschisă.

"Mă simt obligat să-i ajut pe alți părinți rătăciți, să le arăt acestor părinți că pot trăi dincolo de durere și să fie mângâiați știind că cei dragi lor sunt într-un loc bun.”



CHIAR DACĂ CEI DRAGI PLEACĂ, IUBIREA PENTRU EI, A CELOR CARE RĂMÂN, NU DISPARE NICIODATĂ (n.m.)

sursa: http://www.dailymail.co.uk/news

12.29.2017

IMPERIUL VLAHILOR - DINASTIA ASĂNEȘTILOR





”Pentru a lichida popoarele se începe prin a le altera, prin a le șterge memoria. Le distrugi cărțile, istoria, cultura și altcineva le scrie alte cărți, le dă altă cultură, le inventează o altă istorie. Între timp poporul începe să uite ceea ce este și ceea ce a fost, iar cei din jur îl vor uita și mai repede, limba nu va mai fi decât un simplu element de folclor, care mai devreme sau mai târziu va muri de moarte naturală”.
Milan Hubl (1927-1989), istoric, profesor universitar ceh.

Acest lucru s-a întâmplat și continuă să se întâmple și în România de astăzi. Românii trebuie să se lupte, nu cu armele de foc uzate fizic și moral, cumpărate cu bani grei de unii nemernici conducători ai zilelor noastre, ci cu mintea și sufletul, pentru a afla adevărul despre trecutul lor istoric și pentru a-l transmite mai departe copiilor și nepoților.


O pagină din istoria României, mai puțin cunoscută de românii de astăzi, este cea a ASĂNEȘTILOR - un imperiu fondat de români. 

Asăneştii, vlahii care s-au proclamat împăraţi, au stăpânit Balcanii 100 de ani şi au ridicat la luptă popoarele.

În anul 1185, doi români din Balcani, Petru şi Asan, au ridicat la luptă toate popoarele din Balcani aflate sub stăpânirea Imperiului Bizantin. S-au proclamat împăraţi, fiind singurii români care au întemeiat o dinastie imperială. Ei şi urmaşii lor au fondat un imperiu românesc, din care făceau parte toate popoarele balcanilor, până în centrul Greciei.

La sfârşitul secolului al XII-lea , doi români de la sud de Dunăre, Petru şi Asan, cu ajutorul bulgarilor şi al altor populaţii din zona Balcanilor au dat o puternică lovitură Imperiului Bizantin. 
S-au răsculat şi au confiscat puterea împăraţilor răsăriteni în bazinul estic al Dunării. 

Aceşti români, care alături de bulgari au înfiinţat Ţaratul vlaho-bulgar, au fost primii din neamul lor care au avut o viziune imperială. 
S-au proclamat împăraţi şi au condus, timp de 100 de ani, un vast tertoriu, purtând relaţii diplomatice cu marile puteri ale lumii. 
Au întemeiat, totodată, şi singura dinastie imperială românească cunoscută în istorie, numită dinastia Asăneştilor. 
Povestea lor se identifică cu cea a singurului imperiu românesc, fiind cea mai măreaţă epopee a vlahilor medievali sud-dunăreni, aşa cum este ea descrisă de cronicari şi istorici. 





Petru şi Asan, românii care au ridicat Balcanii la luptă. 


La sfârşitul secolului al XII-lea, românii, ”vlahii” sau ”blachii”, aşa cum erau cunoscuţi în cronicile vremii, erau împânziţi pe un vast teritoriu. Sunt atestaţi de cronicarul ungur Anonymus ca locuind în voievodate pe tot teritoriul Transilvaniei şi chiar în Pannonia. 
Alţi vlahi trăiau în sudul Carpaţilor, sub stăpânirea cumanilor, triburi nomade de călăreţi războinici, în timp ce alţii din neamul lor stăteau sub dominaţia pecenegilor în Moldova. 
Pe vlahi, cum arată majoritatea istoricilor români, dar mai ales cronicile bizantine şi latine, îi întâlnim şi în sudul Dunării, unde se ocupau de păstorit şi deţineau teritorii întinse în zona Greciei, Macedoniei şi a Bulgariei. 
Trăiau amestecaţi printre amalgamul de populaţii, care se aşezase peste neamurile tracice romanizate din Balcani. 
De aproape 100 de ani, se încheiase stăpânirea bulgarilor, triburi turcice de călăreţi care s-au sedentarizat şi amestecat cu slavii şi tracii de la sud de Dunăre. 
Au întemeiat ţarate şi puterea lor a fost stăvilită şi îngenunchiată de bizantini şi unguri. 
Vlahii trăiau printre bulgari în pace şi erau cunoscuţi de cruciaţii Europei Occidentale, de bizantini, ca şi de unguri ca războinici pricepuţi şi mercenari.

”În această epocă se vorbeşte adesea de Vlahii din aceste parţi. Ei intrau ca trupe deosebite în oştirile împăratului de Răsărit şi s-au distins în luptele cu Normanzii, care debarcaseră pe coastele Mării Ioniene şi a celei Adriatice. Alte ori, Vlahii din Balcani se luptă în oştile lui Alexios Comnenul la Dunăre împotriva Pece­negilor, popor turanian care năvăliră la Dunărea de Jos în veacul al Xl-Iea. La 1166, împăratul Manoil Comnen făcu o expediţie împotriva Ungurilor, trecând Dunărea şi Carpaţii prin Muntenia , cu o oaste mare în care se aflau ca un corp deosebit o mulţime de Vlahi, adunaţi din părţile vecine cu Marea Neagră”, arată şi istoricul Petre P. Panaitescu, în lucrarea sa ”Români şi bulgari”

La 1186, împărat al Bizanţului era Isac Anghelos care tocmai îşi mărita fata cu regele Ungariei Bella al III lea. Avea nevoie de bani pentru o nuntă fastuoasă, demnă de un împărat. A pus taxe suplimentare în Balcani. Cele mai mari erau pe vite şi oi, lucru care leza interesele românilor. Din rândul lor s-au ridicat Petru şi Asan, care s-au dus la Constantinopol, capitala Imperiului Bizantin, să-i vorbească împăratului. 
Despre neamul lor, aminteşte clar Nicetas Choniates, un cronicar bizantin, drept ”acei barbari ce locuiesc peste tot cuprinsul muntelui Hemus şi care înainte se numeau Mysi, iar acum se chiamă Vlahi”. S-au înfăţişat dinaintea lui Isac Anghelos şi i-au cerut micşorarea taxelor şi un teritoriu pentru vlahi, unde să-şi facă un regat numai al lor. 
De fapt, istoricul Alexandru Madgearu este de părere că Petru şi Asan doreau, în primul rând, să facă un regat românesc în Balcani şi cereau pământ şi drepturi sub formă de ultimatum împăratului bizantin. 
 ”Aceşti doi vlahi s-au folosit de starea de nemulţumire a celor din neamul lor pentru a pretinde împăratului să le recunoască o toparhie, unde vlahii să beneficieze de autonomie. Nereuşind, au provocat revolta. 
A fost, aşadar, o acţiune premeditată, o cerere formulată într-un mod ultimativ”, arată acesta în ”Asăneştii. Istoria Politico-Militară a statului dinastiei Asan”. 
Totodată, Petru P. Panaitescu arată că au fost umiliţi de împăratul bizantin: ”Delegaţii fură primiţi cu dispreţ la curtea împăratului şi, când unul dintr-nşii cuteză să ridice glasul, un demnitar al împăratului porunci să i se dea o palmă. Astfel batjocoriţi, s-au întors înapoi fără nicio ispravă”, arată istoricul. 
În aceste condiţii, Petru şi Asan au ajuns la Târnovo şi au ridicat pe români şi pe bulgari la luptă contra bizantinilor.
   
Ca să ridice populaţia la luptă, încă înfricoşată de bizantini, Petru şi Asan, aşa cum arată Nicetas Choniates, au folosit un vicleşug. S-au folosit de Sfântul Dimitrie, protectorul populaţiilor balcanice. Practic le-au spus românilor, bulgarilor şi macedonenilor că Sfântul Dimitrie le-a poruncit să ridice armele împotriva asupritorilor bizantini. 
 ”La început, vlahii se codeau şi fugeau de răscoala la care erau împinşi de Petru şi de Asan, temându-se de o acţiune atât de însemnată. 
Încercând să-i elibereze de această teamă pe cei din acelaşi neam cu ei, consângenii construiră un lăcaş de rugăciune, cu hramul sfântului mucenic Dimitrie, în care adunară mulţi stăpâniţi de demoni, de ambele neamuri, cu ochii injectaţi şi privirile rătăcite, cu părul în dezordine şi care se înfăţişau aidoma celor stăpâniţi de demoni şi în toate celelalte privinţe. 
Îi învăţară pe aceşti exaltaţi să spună că Dumnezeu a hotărât libertate pentru neamul bulgarilor şi al vlahilor şi a încuviinţat scuturarea jugului celui îndelung purtat; din care cauză şi Dimitrie, mucenicul lui Hristos, a părăsit cetatea tesalonicenilor şi biserica-i de acolo şi petrecerea lui printre romei (n.r. bizantini) şi a venit la ei ca să-i ajute şi să le fie părtaş la faptă. Convinşi de asemenea profeţi neamul întreg iau armele”, arată cronicarul.

Vlahii erau buni războinici, după cum arată şi cronicile, infanterişti specializaţi în războiul de gherilă, îndemânatici la tras cu arcul şi mânuit toporul de luptă, beneficiau şi de sprijinul bulgarilor o populaţie de asemenea războinică, dar şi de cel al cumanilor de la nord de Dunăre.
În aceste condiţii, Petru, cel mai mare dintre fraţi, se proclamă împărat, stăpânind un teritoriu vast, ce cuprindea teritoriile de astăzi ale Bulgariei, Serbiei, Albaniei, Macedoniei, teritoriile Munteniei şi ale Olteniei de la nord de Dunăre, de la Marea Adriatică până la Marea Neagră. 

 ”Cel mai mare dintre fraţi, Petre, a luat insignele imperiale, încălţând pantofii roşii şi punând pe cap coroana imperială”, arată istoricul Petre P. Panaitescu. 






Târnovo - Capitala Iperiului vlahilor 

Au urmat lupte grele cu bizantinii, trei campanii fiind întreprinse de împăratul Isac Anghelos pentru a înfrânge rezistenţa vlahilor şi a bulgarilor. Fără succes, însă. 

Pentru a consolida stăpânirea, Petru şi Asan fac pace cu bulgarii, fiind de acord să le plătească un tribut. Împăratul bizantin acceptă, obosit de războaiele cu vlahii şi cu bulgarii. 

Strălucirea imperiului românesc După 1190, ţaratul vlaho-bulgar îşi obţine independenţa totală, nefiind nevoit să mai plătească tribut bizantinilor. 
Armata lui Isac Anghelos este distrusă în munţii Balcani de vlahi şi bulgari. Împăratul este prins prizonier şi mutilat, iar armata sa este crunt măcelărită. 

Petru şi, mai apoi, Asan erau cu adevărat împăraţi ai Balcanilor. Au căzut victime, însă, unor comploturi boiereşti, murind rând pe rând în urma unor atentate.





Cetatea Asăneştilor, Veliko Târnovo


La tron accede Ioniţă Caloianul, fratele lor mai mic, care începe să domnească de la 1197. 

Acesta dă strălucirea imperiului valaho-bulgăresc, cucerind noi teritorii ale Imperiului Bizantin, inclusiv porturile de la Marea Neagră. 
Mai mult, pentu a obţine legitimitate, se proclamă împărat în faţa Papei, cerând recunoaşterea. Pentru a-l convinge pe stăpânul spiritual al Europei Vestice, converteşte întreaga ţară la catolicism. În scrisorile care s-au păstrat către Inocenţiu al III lea se intitulează ”Împărat al Vlahilor şi Bulgarilor”.

Între timp, cruciaţii cuceresc, la 1204, Constantinopolele şi ajung vecini ai imperiului vlaho-bulgar. 
Balduin, noul împărat al Imperiului Latin de Răsărit, care substituia fostul Imperiu Bizantin, în afara unor mici enclave stăpânite de membrii ai marilor familii imperiale bizantine, atacă imperiul lui Ioniţă Caloianul. 
După ce i-a înfrânt pe bizantin, românul, ajuns împărat peste Balcani, le dă o lecţie şi cavalerilor apusului. Zdrobeşte într-o bătălie epică la Adrianopole, oştile cruciaţilor. Armatele sale de români, bulgari şi cumani cuceresc întreaga Macedonie şi Rumelia. Baldouin este luat prizonier şi moare la Târnovo. Imperiul vlaho-bulgar era la apogeul său. Totodată, Imperiul valaho-bulgar se reîntoarce către religia ortodoxă. 

În 1207, Ioniţă Caloianul moare la rândul său în urma unui complot, locul său fiind luat de Boril, un cuman. 

Vechea dinastie a Asăneştilor revine, însă, cu Ioan Asan al II lea, din 1218 până în 1241. Este, însă, amurgul imperiului vlaho-bulgar.
Aşa cum arată şi Petre P. Panaitescu, elementul valah începe să dispară, lăsând locul dinaştilor bulgari, dinastia Asăneştilor se stinge.

”În această epocă, elementul vlah nu mai are importanţa de la început. In a doua generaţie, di­nastia se bulgarizează, adică adoptă limba şi felul de viaţă al majorităţii populaţiei imperiului, aşa că, de atunci, imperiul nu se mai poate numi valaho bulgar”, spune istoricul.”


Împăraţii români - vlahii au lăsat moştenire amintirea unui puternic imperiu al popoarelor balcanice.



Războinici vlahi


Totodată, au ridicat impunătoarea cetate Târnovograd, considerată a treia Romă, o superbă capitală Balcanică. Se afla întinsă pe mai multe coline: Tareveţ, Trapezita, Momina Krepost şi Sveta Gora. Cetatea străbătută de râul Iantra se întindea pe o suprafaţă de 110.000 de metri pătraţi, cu ziduri înalte de peste 10 metri şi cu o grosime de peste 3 metri. 

Istorici din Bulgaria, în special, au contestat originea românească a Asăneştilor, însă dovezile originii lor etnice sunt clare, spun istoricii români.

În primul rând, Nicetas Choniates spune că Petru şi Asan sunt români, apoi cronicarul francez al cruciatei, Geoffroy de Villehardouin, îl numeşte pe Ioniţa Caloianul, «Jehan li Blac», adică valahul. 

”De altfel, cronicarii, pre­cum şi scrisorile ţarului Caloian vorbesc în acelaşi timp de Bulgari şi de Valahi ca de două popoare diferite. 
Pe de altă parte, dacă ar fi vorba de o con­fuzie, ea nu poate fi aşa de generală: dinastia Asăneştilor e numită vlahă de scriitorii bizantini, de cei francezi şi germani, de Papă, de însuşi împăra­tul Caloian”, adaugă şi Petre P. Panaitescu, în lucrarea sa ”Români şi bulgari”.

PRIVIND HARTA IMPERIULUI VLAHILOR, REALIZEZ DE CE SUNT ATÂT DE MULȚI OAMENI, ÎN ȚĂRILE DIN JURUL ROMÂNIEI DE ASTĂZI , CARE VORBESC LIMBA ROMÂNĂ, LIMBA VLAHILOR (n.m.)


sursa: http://adevarul.ro

12.27.2017

”PUTEREA CUVINTELOR ȘI A MESAJELOR”






PUTEREA CUVINTELOR

Un grup de broaşte ţopăia odată prin pădure şi două dintre ele au căzut într-o groapă foarte adâncă. Toate celelalte broaşte s-au adunat în jurul marginii gropii şi au privit în jos.


“Prieteni – au ţipat ele – groapa este foarte adâncă, nu ştim cum veţi putea ieşi din ea.”

Cele două broaşte au început să sară cu toată forţa lor, încercând să iasă din groapă. Celelalte broaşte la suprafaţă supuneau: 

“Oh, Doamne, e prea adâncă ! Ar trebui să vă opriţi din încercări; este prea departe marginea de sus !”

Cele două broaşte au continuat să încerce şi s-au lovit de pereţii gropii în încercările lor. Broaştele de sus de-abia mai puteau să privească. Ele ţipau: 

“Vă rugăm, opriţi-vă ! Vă răniţi degeaba ! Nu are rost !”

În final, una din broaşte a fost atentă la ce spuneau celelalte şi a cedat. S-a aşezat deznădăjduită şi deprimată. Dar cealaltă broasca a continuat să sară cât de mult putea, până când a reuşit un salt uriaş şi a ieşit.

Celelalte broaşte s-au adunat în jurul ei şi au întrebat-o: 

“Nu ne-ai auzit spunându-ţi să renunţi ?” Broasca a răspuns: 

“Sunt cam surdă. Credeam că mă încurajaţi.”

Această poveste este despre puterea cuvintelor şi a mesajelor.

Broscuţa care a crezut că e încurajată de celelalte a fost în stare să surmonteze obstacole ce păreau de netrecut. 
Ambele broaşte au primit acelaşi mesaj, dar se pare că încrederea în propriile forţe a fost cea care a făcut diferenţa dintre felul în care a reuşit fiecare să facă faţă situaţiei.


Poveste cu tâlc, din înțelepciunea chineză

12.24.2017

NEVOI ȘI DORINȚE - POVESTE CU TÂLC





NEVOI ŞI DORINŢE
Dorinţele sunt numeroase, nevoile sunt câteva. 
Nevoile pot fi împlinite, dorinţele niciodată. 
O dorinţă e o nevoie care s-a smintit. E imposibil s-o împlineşti. 
Cu cât încerci mai mult s-o împlineşti cu atât ea îţi cere mai mult şi mai mult.
Există o poveste care spune că atunci când Alexandru Cel Mare a murit şi a ajuns în rai, el purta pe umeri toată greutatea lui – întregul regat, aurul, diamantele - desigur, nu în realitate, ci ca idee. Faptul că era Alexandru îl împovăra prea mult.
Cel care păzea poarta Raiului a început să râdă şi l-a întrebat: 
“De ce cari cu tine o asemenea povară ?” 
Alexandru i-a zis: “Care povară ?” 
Şi atunci păzitorul porţii i-a dat o balanţă şi a pus un ochi într-unul din talgerele balanţei. I-a spus lui Alexandru să pună toată greutatea lui, toată măreţia lui, comorile, regatul pe celălalt talger. 
Dar acel ochi atârna în continuare mai greu decât tot regatul lui Alexandru.
Păzitorul porţii i-a zis: “Acesta este un ochi omenesc. El reprezintă dorinţa omenească. Ea nu poate fi împlinită, oricât de mare ar fi regatul şi oricât de mari ar fi eforturile tale.” 
Păzitorul porţii a aruncat puţin praf în ochi. Ochiul a clipit imediat şi şi-a pierdut toată greutatea.
În ”ochiul dorinţei” trebuie aruncat puţin praf al înţelepciunii. Dorinţa dispare şi rămân numai nevoile, iar acestea nu cântăresc greu. Nevoile sunt foarte puţine şi sunt frumoase. 
Dorinţele sunt urâte şi fac nişte monştri din oameni. Ele creează oameni smintiţi. 
Odată ce înveţi cum să alegi lucrul care îţi aduce mai multă pace, o cameră mică va fi suficientă; o cantitate mai mică de mâncare e suficientă; câteva haine sunt suficiente; o persoană iubită e suficientă.

SE PARE CĂ VIAȚA NU ESTE ATÂT DE COMPLICATĂ PE CÂT O FACEM NOI, OAMENII (n.m.)


Poveste cu tâlc, autor Osho