5.23.2020

BANCURILE ZILEI !




Fuga de polițist

Un şofer gonea cu 150 km/oră. Vede girofarul unei maşini de poliţie în oglindă si accelerează.

După o vreme, vede că nu poate scăpa de poliţist şi trage pe dreapta. 

Poliţistul îi spune:

– Am avut o zi groaznică şi vreau sa ajung acasă. Dar mi-a plăcut urmărirea. Aşa că zi-mi o scuză bună şi te las să pleci.

– Acum trei săptămâni, nevastă-mea a fugit cu un poliţist, zice şoferul. Când te-am văzut în spate, am crezut că vrei să mi-o aduci înapoi.





 Într-o zi, un papagal mergea liniştit pe mijlocul străzii. 

Trece un tip cu un BMW cu viteză pe acolo şi, nevăzînd papagalul, dă peste el şi îl aruncă pe trotuar.

Şoferul vede papagalul, îl ia în braţe, îl duce imediat la el acasă şi îl bagă într-o cuşcă. Îi pune apă, pîine şi pleacă.

După câteva ore, papagalul îşi revine şi spune mirat:

- Iote, doamne... o gratie, 2 gratii, 3 gratii... aoleooo... pîine, apă... Iote, băăă, m-au băgat gaborii la puşcărie că am dat peste ăla cu BMW !

sursa: https://www.dcnews.ro/bancul-zilei-fuga-de-politist_750033.html



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu