10.20.2020

Primul pe listă, dar cu şansa a doua

 


Fostul ministru de Finanțe Eugen Teodorovici deschide lista PSD Tulcea pentru Senat.

„Mulțumesc colegilor mei din Organizația PSD Tulcea pentru încrederea de a-mi acorda astăzi votul pentru desemnarea pe prima poziție de candidat pentru Senatul României”, anunță pe Facebook Eugen Teodorovici.

El menționează, însă, că locul nu este eligibil.

„Chiar dacă, din algoritmul de calcul stabilit ca urmare a rezultatului PSD Tulcea la alegerile locale, nu avem alocat un post de senator pe o poziție eligibilă, acest lucru mă motivează și mai mult în lupta mea pentru toți aceia pe care am înțeles să-i reprezint cu demnitate și responsabilitate în Parlamentul și Guvernul României”, precizează Teodorovici.

sursa:https://www.cotidianul.ro/primul-pe-lista-dar-cu-sansa-a-doua/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu