11.05.2020

„Laudă-mă gură că-ți dau prăjtură“

 


„Laudă-mă gură că-ți dau prăjtură“. Dar și „Lauda de sine nu miroase a bine“. Unul dintre aceste proverbe, nu spunem care, vă veți da seama singuri, i se potrivește la fix ministrului Muncii, Violeta Alexandru. Preocupată să-și facă un fel de bilanț la final de mandat, oficialul o dă de gard. Din laudă în laudă și din aruncat pisica pe înaintașii pesediști (oare de la cine o fi luat modelul?), Alexandru mai mult își face rău. Ba, compune niște fraze pe care le înțelege doar ea, după ce i le editează vreun coleg. Dovada? Un mesaj postat de ea pe pagina sa de socializare și din care reproducem câteva fragmente.

Sunt, pur și simplu, revoltată. Îmi poate spune oricine că sunt prea exigentă, insensibilă la nevoile sistemului. Nu sunt dar nici nu accept să acoperim problemele, le scot la lumină și nu mă las până nu le rezolvăm. Am intrat în politică chiar pentru acest lucru – să nu mai acoperim problemele. Pot să fac acest lucru în echipa PNL. De ce nu s-au rezolvat aceste probleme până acum? Sunt totuși niște ani în care prin acest minister au fost mulți demnitari.

Sistemul public s-a mințit singur. Are probleme. Până nu le recunoaște și până nu muncim să le rezolvăm, nu se va face performanță în sistem. Cât pot, voi munci alături de cei care vor să îi rezolvăm problemele. De cei care nu se ascund, de cei care nu se ocupă să facă strategii ca să mă denigreze ci lucrează să rezolvăm aceste probleme.

Vă spun direct – nu sunt omul promisiunilor care nu au nicio bază, al hârtiilor, îmi pasă să fim corecți cu oamenii și cu drepturile lor. Un om dacă este nedreptățit de cineva din sistemul public, pentru mine este de ajuns ca să mă apuc de treabă și să corectez greșelile. Poate miniștrilor care au fost înaintea mea rezolvarea acestor probleme li se părea că ar fi sub demnitatea lor. Eu – asta sunt!

Dedic rezolvarea acestor probleme miniștrilor PSD care au condus Ministerul Muncii și care stau astăzi toată ziua la TV să își exprime părerile – Vasilescu și Budăi! Și nu uit de audierile mele din Comisii.“

 

sursa:https://www.cotidianul.ro/cum-se-lauda-ministrul-muncii-la-final-de-mandat/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu