3.21.2021

Atentat contra Dianei Șoșoacă și a fiicei sale. ”Nu am făcut plângere pentru că nu am încredere nici în poliție și nici în parchet !”

 


Un atentat despre care omul politic al momentului s-a ferit să vorbească până acum, a ieșit la iveală aseară târziu.

Senatoarea Diana Șoșoacă a fost sufletul manifestării de protest de ieri, din Piața Victoriei – iar după protest a participat la emisiunea lui Răzvan Dumitrescu, unul dintre cei mai buni ziariști ai momentului.

Vizibil sub imperiul emoțiilor după manifestarea la care participase, Diana Șoșoacă a făcut față cu brio dialogului cu excelentul și iscoditorul ziarist, dar a făcut – sau a scăpat și o dezvăluire – a fost victima unui posibil atentat, despre care până acum nu a spus nimic !

Senatoarea a relatat că anul trecut, în august, ”am fost răsturnată, împreuna cu fetița mea, într-un șanț de beton…” cu mașina în care se afla !

A fost un atentat, sau o încercare brutală și iresponsabilă de intimidare ? Senatoarea spune că ”după ce au văzut că am supraviețuit accidentului”, s-a trecut la alte acțiuni !

”Au intrat în casă, mi-au tăiat cablurile (de la aparatura audio-video și comunicații), mi-am găsit cărțile date pe jos, mi-au umblat peste tot”, spune Diana Șoșoacă, arătând și că ”se știe ce am discutat în casa mea…”.

Cine a făcut așa ceva: ”Eu știu cine mi-a intrat în casă, știu foarte bine !... Îi aștept la cotitură…”.

Totuși, de ce nu a reclamat Diana Șoșoacă nimic ?  Senatoarea anti-Sistem spune fără ezitare:

”Nu am făcut plângere pentru că nu am încredere nici în poliție și nici în parchet, pentru că sunt instituții disfuncționale”, a declarat Diana Șoșoacă.

Menționă că, din informațiile noastre, senatoarea a mai primit și alte ”semnale” și amenințări. De asemenea, mama sa, distins medic și om de cultură, este supusă unor atacuri în presă, specifice campaniilor de denigrare și intimidare.

sursa:https://m.ro.sputnik.md/politics/20210321/34060943/Atentat-contra-Dianei-sosoaca-si-a-fiicei-sale.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu