7.21.2021

Bătaie în direct între politicieni

 


O bătaie între doi politicieni a avut loc în direct, la Jurnal TV. Fostul consilier prezidențial, Sergiu Tofilat l-a trântit la pământ pe fostul polițist, Ghenadie Cosovan.

Cauza altercației a fost un schimb de replici acid, demne de o piesă de Caragiale. Politicienii și-au aruncat acuzații unul altuia, iar situația a degenerat.

„Domnule Cosovan, dar eu am o întrebare la dvs, nu vă e rușine că ați deservit regimul lui Plahotniuc, ați făcut mitinguri pentru susținerea sistemului mixt, ați ieșit la miting în fața sediului PAS în 2019”, a spus Tofilat.

„Da, am strigat jos ciuma roșie!”, a răspuns Cosovan.

Tofilat: „Ani de zile ați ros pantalonii pe la televiziunile lui Plahotniuc, dvs sunteți complice la uzurparea puterii în stat. Trebuie să fiți cu gura mică domnu Cosovan!”

Cosovan: „Iată comisarul bolșevic, care vrea să facă ordine în țară. Mie tancurile rusești nu mi-au închis gura, da tu niciodată nu ai să mi-o închizi!”

Tofilat: „Eu nu am probleme cu auzul, o să răcniți în pădure e clar? Niște lepădături, care l-au apărat pe Plahotniuc!”

Cosovan: „Am să-ți dau una în bot băi, eu am apărat patria! Nu mă fă lepădătură, mudacule ce ești!”

Cosovan i-a aruncat cu apă în față și a sărit la bătaie, iar Tofilat l-a pus la pământ cu tot cu sacunul din studiou.

„Ești nebun?”, îl întrebau alți invitați.

„Dă-l nafig, băi, s-o a*herit!”, a răspuns supărat Tofilat, membru al Partidului Schimbării.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu