9.12.2021

ARSENIE BOCA a prezis că România va fi condusă de Iohannis. Nepoata părintelui rupe tăcerea

 

Nepoata Părintelui Arsenie Boca a acordat postului România Tv un interviu de excepţie în care a făcut mărturii despre minunile celui supranumit "Sfântul Ardealului". 

Zoe Dăian a vorbit despre cum se ridica (levita)  Părintele Arsenie în aer la slujbă, harul părintelui de a fi în mai multe locuri deodată, precum şi ce spunea părintele despre actualul regim politic.

De profesie psiholog, Zoe Dăian, nepoata părintelui Arsenie Boca, a dezvăluit detalii neştiute despre anii copilăriei petrecuţi în preajma părintelui.

„A fost pentru mine un înger. L-am iubit … Când eram mică credeam că el e Dumnezeu. Păcat că a murit, că el ar mai fi putut să trăiască.

Arsenie Boca ar fi prezis moartea soţilor Ceauşescu, fapt pentru care a fost persecutat de Securitate. Nepoata celui supranumit „Sfântul Ardealului” a spus că Părintele a anticipat şi ascensiunea la putere a lui Klaus Iohannis.

„Știți ce mi-a spus ? Să nu te bucuri că pleacă Ceaușescu, să nu te bucuri că vine altul, mai de altă religie.

Să nu te bucuri că pleacă Ceaușescu, că-l dați jos că vine altul mai rău. (…) Nu-i din neamul nostru, nu-i din religia noastră și este preocupat pentru el. Așa cum s-a dovedit. Eu nu l-am votat și nu-l voi vota niciodată.

E un om cu un rânjet mascat, să pară drag românilor și el nu ne iubește deloc.

L-au adus pe acest președinte, care eu nu pot să mă uit la televizor la el, la grimasele lui”, a mai precizat nepoata părintelui Arsenie Boca.

Cuprinsă de tristeţe, Zoe Dăian a mărturisit că a dat un verdict dur.

„Din naștere suntem un popor laș, trădător și mincinos. Și-mi pare foarte rău că eu sunt româncă și-i iubesc pe români. Am crescut la sat, am primit numai învățături bune.

Credincioși sunt români. De ce lasă să se înfiripe ăia care otrăvesc unitatea românilor ?

Nepoata lui Arsenie Boca i-a sfătuit pe români „să nu se dezlipească de rugăciune niciodată”:

„Să-și facă un proces de conștiință fiecare român care ajută pe acei care vor să distrugă poporul și orânduirea.

Rugăciunea să le fie cel mai aproape și credința să păstreze fără doar și poate. Să se roage, să fie cinstiți în rugăciune și sinceri, să nu se dezlipească de rugăciune niciodată”, a conchis ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu