12.23.2021

Silvestru Şoşoacă ameninţă cu noi imagini de la scandalul cu jurnalista din Italia

 


Silvestru Sosoacă s-a prezentat joi din nou la secţia de poliţie pentru a da cu subsemnatul după ce a fost pus sub controlul judiciar pentru 60 de zile într-un dosar deschis ca urmare a scandalului cu jurnalist Rai Uno

Soţul Dianei Şoşoacă a declarat că Diana Şoşoacă ar putea fi audiată la Parchetul General după Sărbători şi că dosarele se vor conexa, făcând referire la dosarul său de ultraj dosarul deschis după plângerea jurnalistei din Italia şi plângerea depusă de Diana Şoşoacă.

„Poliţiştul mi-a băgat mâna în gât şi m-a împins în uşă. Cred că m-am ţinut de el să nu cad. Asta este marele ultraj. Cineva m-a tras din spate, cineva m-a împins din faţă. Martorul meu a spus că el m-a tras din spate ca să nu pun mâna pe jurnalista aia”, a mai spus Silvestru Şoşoacă.

De asemenea, Silvestru Şoşoacă ameninţă cu noi imagini de la scandalul cu jurnalista din Italia.

„Am şi alte imagini. Am dat doar puţine în spaţiul public. O să le pun la dispoziţie în timpul procesului”, a mai spus Silvestru Şoşoacă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu