Potrivit Convenției Europene a Drepturilor Omului, art.15 alin.2, nu se poate deroga nici măcar în pandemie sau război de la regula de drept “nicio pedeapsă fără lege” (nulla poena sinae lege).
În România, toate hotărârile privitoare la starea de alertă au fost declarate nule înainte de finalul brusc din 9 martie (un final care i-a lăsat mofluzi, deopotrivă, pe Rafila, Arahat, Jurma, Mândruță eiusdem farinae).
Toate sancțiunile aplicate de regimul arahatian în această pandemie sunt nule, întrucât au fost rezultatul fărădelegii. Vorbesc nu numai despre amenzi (care au acumulat ilegal sute de milioane de euro în contul statului și al funcționarilor care au primit bonusuri pentru aplicarea de amenzi), ci și despre închiderea unor întreprinderi sau despre arestul la domiciliu al celor care erau “pozitivi”, plus “contacții” lor.
Arahat pare a răsufla ușurat (alături de ciracii săi) pentru că războiul i-a camuflat în mod fericit responsabilitățile.
În plus, Fauci tocmai a anunțat că s-ar putea să ne întoarcem la restricții curând, poate imediat ce se oprește războiul - da, războiul poate fi oprit brusc de dușmanul Putin și “salvatorii” Biden, Macron și von der Leyen, dacă vor. Iar voința va veni “natural” când numărul refugiaților ucrainieni în UE va depăși numărul de 5 milioane. Asta se întâmplă săptămâna viitoare (notă - de-abia aștept luna septembrie, ca să văd cum vor justifica Macron, Schulz și Draghi trimiterea acasă a acestei mulțimi de oameni obidiți și loviți de soartă, care vor vrea să rămână în UE, fără viză și formalități vamale, pe motiv că le-ar putea “fura” joburile francezilor, nemților și italienilor sărăciți, faliți și înfometați de criminala politică sanitară plandemică).
Apostolii fărădelegii plademice pot spera la revenirea dictaturii sanitare întrucât o mulțime de oameni supuși, îndrăgostiți de captivitate, le duc dorul.
P.S. Recensământul digitalizat, care pare făcut pentru a ne stoarce cât mai multe date cu caracter personal și a le pune la dispoziția SRI (care ne va putea verifica și, alternativ, impune “puritatea” ideologică), este decis prin OUG, iar nu prin lege ca act juridic formal al Parlamentului.
Întrucât acest recensământ digitalizat, menit a ne transforma în profile digitale și coduri QR, conține grave restricții de drepturi și libertăți, este ilegal și neconstițional în raport de art.53 din Constituție și art.15 alin.2 din CEDO. Toate amenzile sau sancțiunile implicate sunt contestabile în justiție. Dar va îndrăzni cineva să conteste?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu