7.01.2022

De unde știu EI ce gust are carnea de om ?

 


O companie alimentară suedeză a lansat un burger cu gust de carne umană. Acest burger pe bază de plante de la compania Oumph! a primit cel mai înalt premiu la festivalul Cannes Lions. (!!!)  Este făcut din soia, ciuperci și proteine ​​din grâu, precum și din grăsimi vegetale și un „amestec de condimente misterios”.

Ei declară și se laudă că burgerul reproduce perfect gustul și textura cărnii umane.

De unde știu ei ce gust are carnea de om?

De unde știe juriul care le-a dat cel mai înalt premiu?

Așa, pas cu pas, introduc în societate ce?....

ZiARUL BERLiNEZ

"Hamburgerul vegan a câștigat un premiu pentru că are gust de carne umană" 

O marcă de "carne" pe bază de plante a primit un premiu pentru creativitate pentru hamburgerul său cu gust de carne de om.  Mulți se întreabă acum, de unde au știut ce gust are carnea de om? Sună absurd și groaznic, dar se pare că este un succes al fast-food-ului. 

O companie suedeză a primit un premiu pentru creativitate pentru o variantă de burger, deoarece "chiftelele" vegane au gust de carne de om. Un 🍔 vegetal, care amintește de canibalism. Câteva ore mai târziu, "#HumanFlesh" era în tendințe pe Twitter.  

Ceremonia neobișnuită de premiere a ridicat o întrebare pentru mulți oameni: Cum de au știut juriul și creatorii de produse ce gust are carnea de om?

Ei bine, la această întrebarea nu se poate răspunde concludent. Nicio persoană nu a fost rănită în timpul dezvoltării produsului, a confirmat un purtător de cuvânt al mărcii de "carne" pe bază de plante Oumph! 

Oficial, se spune că angajații au făcut tot posibilul sa creeze 🍔 pentru a garanta cel mai realist gust posibil. 

Burgerul este făcut dintr-o combinație de soia, ciuperci, proteine ​​din grâu și grăsimi vegetale. Există, de asemenea, un amestec secret de condimente care ar trebui să-i dea "acel gust special". 

Produsul a primit acum o medalie de argint și un premiu la Festivalul de creativitate Cannes Lions.

Controversatul burger a fost lansat în toamna anului 2021 sub numele de "Human Meat Bürger" exact la timp pentru Halloween. Totul a fost probabil un truc de marketing - iar producătorul a promis la acea vreme că burgerul ar trebui să fie asemănător la gust cu carnea de om.

Cu ediția specială, producătorul ar vrea să arate că este posibil să se producă produse pe bază de plante care au gust ca orice altă carne - chiar și carnea de om. Unii utilizatori de Twitter au criticat acest lucru ca fiind doar o reclamă dezgustătoare.

Henrik Åkerman - Global Brand Leader - a declarat după ce a primit premiul: "Misiunea noastră este să schimbăm felul în care oamenii mănâncă și este datoria noastră să folosim creativitatea ca mijloc de a produce o astfel de schimbare". 

Directorul executiv de creație al agenției LOLA MullenLowe, Tomás Ostiglia, a lăudat și el campania: "Curajul de a veni cu o idee atât de riscantă care să corespundă 100% propriului brand este întotdeauna răsplătit". 

În urmă cu aproape doi ani, o carte de rețete neobișnuită făcuse și ea senzație. La acea vreme, titlul cărții a declanșat emoții asemănătoare în mulți oameni ca și acum cu 🍔.  

"Gătit cu carne de om – cele mai bune 100 de rețete" era etichetat pe copertă.  Mai jos era scris: "Iubești carnea de om?  Atunci această carte de bucate este însoțitorul tău perfect". 

Din fericire, cartea s-a dovedit a fi o glumă proastă.

Andrei-Cătălin George

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu