10.20.2022

LIZ TRUSS, premierul de sacrificiu al Marii Britanii, A DEMISIONAT din funcție după doar 44 de zile

 


Liz Truss, premierul de sacrificiu al Marii Britanii a demisionat din funcție după doar 44 de zile, potrivit Daily Mail și The Guardian.

Anunțul, făcut de Truss în fața Downing Street, vine în urma prăbușirii piețelor și pierderii a doi miniștrii cheie. 

Truss va fi primul ministru cu cel mai scurt mandat din istoria Regatului Unit.

Atașăm mai jos declarația acesteia:

„Am intrat în funcție într-o perioadă de mare instabilitate economică și internațională. Familiile și întreprinderile erau îngrijorate de modul în care își vor plăti facturile. Războiul ilegal al lui Putin în Ucraina amenința securitatea întregului nostru continent. Iar țara noastră fusese ținută pe loc prea mult timp de o creștere economică scăzută. Am fost aleasă de Partidul Conservator pentru a  schimba această situație. Am obținut rezultate în ceea ce privește facturile la energie și reducerea asigurărilor naționale. Și am stabilit o viziune pentru o economie cu impozite reduse, cu o creștere economică ridicată - care să profite de libertățile oferite de Brexit. Recunosc însă că, dată fiind situația, nu pot îndeplini mandatul în baza căruia am fost aleasă de Partidul Conservator. Prin urmare, am vorbit cu Majestatea Sa Regele pentru a-l anunța că demisionez din funcția de lider al Partidului Conservator. În această dimineață m-am întâlnit cu președintele Comisiei 1922, Sir Graham Brady. Am căzut de acord că vor avea loc alegeri pentru conducerea partidului, care vor fi finalizate în cursul săptămânii viitoare. Acest lucru ne va asigura că rămânem pe calea realizării planurilor noastre fiscale și că menținem stabilitatea economică și securitatea națională a țării noastre. Voi rămâne prim-ministru până când va fi ales un succesor.

Vă mulțumesc .”


https://www.activenews.ro/stiri/LIZ-TRUSS-premierul-de-sacrificiu-al-Marii-Britanii-A-DEMISIONAT-din-functie-dupa-doar-45-de-zile-176828

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu