9.21.2020

Simona Halep, ridicând trofeul de la Roma !

 


Simona Halep, locul 2 WTA, a învins-o luni pe Karolina Pliskova, 4 WTA, și a devenit în premieră campioană la Roma. Românca a făcut un prim set perfect, adjudecându-și-l cu 6-0! Setul doi a început cu un schimb de break-uri, apoi Simona a făcut iar break. Imediat după acea, când era condusă cu 6-0 și 2-1, Pliskova s-a retras din meci, acuzând unele dureri la spate.

Partida a durat doar 31 de minute.

Pentru Halep acesta este titlul cu numărul 22 al carierei și al treilea din acest an, după Dubai și Praga. Simona a mai jucat în cariera sa alte două finale la Roma, pierdute în fața Elinei Svitolina.

Calificarea în finala de la Roma este recompensată cu un premiu de 150.000 de euro şi cu 585 de puncte WTA. Câştigătoarea turneului va primi 205.190 de euro şi 900 de puncte WTA.

Reacția Simonei după meci

„Mulțumesc tuturor că ați venit. A fost frumos să joc pentru două zile la rând cu public în tribune. S-a simțit energia voastră.  Sunt vremuri dificile, dar chiar m-am bucurat să fiți aici. Felicitări Karolinei, în mod sigurul nu e modul în care ți-ai fi dorit să termini acest turneu. Sper să-ți revii cât mai rapid, recuperare ușoară, să ne vedem în finala de la Roland Garros!

După două finale disputate, am putut în sfârșit să câștig acest titlu. În 2013, am fost foarte fericită pentru acea semifinală reușită la Roma. Am mai jucat două trofee aici, în sfârșit am reușit să pun mâna pe acest minunat trofeu. Mulțumesc tuturor, mulțumesc organizatorilor turneului care au fost foarte atenți cu noi. Bineînțeles, mulțumesc mult echipei mele”, a spus Simona Halep la finalul meciului.

Reacția Karolinei

„A fost drăguţ să joc cu fani în tribune, vă mulţumesc că aţi venit. Am avut meciuri extraordinare aici. Bineînţeles, sunt dezamăgită că nu am putut să termin jocul de azi, dar Simo e prea puternică şi ar fi trebuit să fiu pregătită sută la sută ca să joc un meci bun împotriva ei. Felicitări pentru toată săptămâna, cred că meriţi titlul! Felicitări şi echipei tale. E greu să ţii turnee în vremurile acestea, dar organizarea a fost a fost extraordinară, m-am bucurat să fiu aici. Să faci turneul posibil a fost o treabă uimitoare. Vă mulţumesc foarte mult”, a spus și Pliskova, în discursul de la finalul meciului.

Simona Halep – Karolina Pliskova, 6-0, 2-1

sursa:https://www.cotidianul.ro/video-simona-halep-ridicand-trofeul-de-la-roma/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu