10.13.2020

Halal primar liberal: ”Să-mi sugă p… babele de la biserică în frunte cu popa...”

 


Primarul liberal al comunei prahovene Brebu, Adrian Ungureanu, a fost înregistrat în timp ce folosește un limbaj vulgar la adresa localnicilor.

Primarul ar fi fost înregistrat în campania electorală, în timp ce se dă în stambă, iar înregistrările au fost date acum publicității de presă.

„De ce să nu stăm şi noi patru ani să băgăm p…, să ne plimbăm, să ne recreem ? Mai e ceva de făcut ? Nu mai e nimica de făcut”, zice primarul, la un moment dat, despre următorul mandat.

”Să-mi sugă p… babele de la biserică, în frunte cu popa cu tot (…). Acolo e o mahala şi nişte idioate”, e o altă afirmație a lui Adrian Ungureanu.

Nu-l iartă nici pe directorul școlii:  „Ascultaţi-mă ce vă zic. Atâta timp cât ăsta e director la şcoală, şcoala nu va primi nimic, numai m… Poate să urle şi să mă zbiere şi să mă pupe-n c..”.

Edilul e acuzat că se poartă ca un dictator cu angajații.

AUDIO AICI.

sursa:https://www.cotidianul.ro/halal-primar-liberal-sa-mi-suga-p-babele-de-la-biserica/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu