11.12.2020

Orban: Am oprit creşterea

 


Premierul Ludovic Orban a declarat că prelungirea stării de alertă, care este pe ordinea de zi a Guvernului nu va veni cu măsuri restrictive noi.

„Trebuie să vă spun prudent că a existat un risc, în ultimele două săptămâni, de intrare pe o progresie geometrică. Pe rezultatele testărilor pe ultimele 5 zile, constatăm că am oprit această creştere, ba chiar este o oarecare tendinţă de plafonare a numărului de cazuri, dar nu putem spune încă dacă am intrat pe platou. Obiectivul nostru este să intrăm cât mai rapid pe platou. Tocmai de aceea, pe lângă deciziile care existau anterior, am decis să suplimentăm măsurile”, a afirmat Orban.

Ludovic Orban a precizat că starea de alertă va fi prelungită, dar fără restricții noi.

„În ceea ce privește prelungirea stării de alertă, nu vom introduce măsuri de restricție suplimentară. Considerăm că la ora actuală avem, practic, instrumentele la dispoziție pentru a putea opri creșterea numărului de cazuri”, a mai spus Orban.

sursa:https://www.cotidianul.ro/orban-am-oprit-cresterea/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu