12.17.2020

De unde a avut George Simion bani pentru a intra în politică



Conform declaraţiei sale de avere, preşedintele AUR este un om politic cu resurse materiale extrem de limitate. 
Totuşi, a reuşit să surprindă pe toată lumea cu a sa campanie electorală, dar şi cu rezultatele bune obţinute la Alegerile europarlamentare de anul acesta. 
Acum, toată lumea se întreabă de unde a avut George Simion bani pentru a intra în politică. S-a aflat tot adevărul !

De unde a făcut rost de bani George Simion pentru a intra în politică

În vârstă de 34 de ani, preşedintele partidului Alianța pentru Unirea Românilor este, conform declaraţiei sale de avere, un politician cu puţine resurse materiale. Singura sa avere este o mașină (un Ford Fiesta din anul 2006) și un venit de director de marketing la o firmă de construcții – 38.322 lei pe an, ceea ce înseamnă un salariu de puțin peste 3.000 de lei pe lună.

A reuşit, totuşi, să pună la cale o campanie electorală care s-a dovedit a fi de mare succes. Desigur, întrebarea care stă acum pe buzele tuturor este “De unde a avut George Simion bani pentru a intra în politică?!”. Răspunsul l-a oferit chiar el, la Zalău.

Am pus tot ce-am avut în această luptă. Am crezut nelimitat în ce avem de făcut, cred nelimitat în ce avem de făcut şi mergem până la capăt. Mi-am vândut apartamentul pe care mi l-au luat părinţii mei la 19 ani şi am pus sumă ca să avem cum să facem campanie electorală. Mai departe voi face acelaşi lucru”, a declarat liderul AUR, conform Agerpres.
George Simion: “Nu vom face alianţe”
Tot în cadrul adunării din centrul Zalăului, George Simion a dorit să precizeze că partidul său nu va face alianţe cu alte formaţiuni politice. 

De asemenea, liderul AUR s-a arătat dezamăgit de faptul că televiziunile nu l-au ajutat cu nimic în campania electorală pentru Alegerile europarlamentare.

“Nu abandonăm, nu cedăm şi nu trădăm. Este foarte important acest lucru, pentru că am fost trădaţi, am fost dezamăgiţi de multe ori până acum. Trebuie să schimbăm lucrurile, ca românii să recapete încredere unii în alţii. (…)

O lună de zile, toată campania, nu ne-au dat la niciun post de televiziune. Am avut blocaj total. Şi acum ne arată la televiziuni non-stop. Odată că fac audienţă pe seama noastră şi după aceea că vor să ne discrediteze. Noi avem deja canalul de comunicate direct cu voi. Noi vorbim deja direct cu voi şi nu avem nevoie de televiziunile lor.
Voi aţi jucat rolul televiziunilor. Dacă ei nu ne-au dat la televiziunile mincinoase, voi aţi vorbit mai departe cu prietenii voştri, fie pe reţelele de socializare, fie personal şi în felul ăsta am reuşit să driblăm ‘cenzura’ care de multe ori e mai groaznică decât era în 1989″, a mai spus George Simion.

sursa:https://playtech.ro/stiri/de-unde-a-avut-george-simion-bani-pentru-a-intra-in-politica-s-a-aflat-tot-adevarul-249301

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu