12.14.2020

Guvern de uniune națională

 


Președintele PSD Marcel Ciolacu a anunțat după consultările de la Cotroceni că PSD i-a propus lui Klaus Iohannis un guvern de uniune națională.
Președintele PSD Marcel Ciolacu a povestit după întâlnirea de la Cotroceni că președintele a felicitat PSD pentru că a câștigat alegerile, Iohannis adăugând că Alexandru Rafila este o persoană onorabilă pentru funcția de premier.
”Am menționat faptul că acele negocieri ridicole pe lângă Constituție de la Vila Lac nu au ce căuta într-o demorcație reală și am insistat că așteptăm finalizarea lor pentru a aunge la o concluzie. A spus că România trece printr-o criză sanitară și nu ne permitem altă criză în Parlament, credem un guvern de uniune națională este singura soluție pentru România", a declarat Ciolacu după întâlnirea cu Iohannis.
Președintele PSD a insistat că singurele negocieri în spiritul Constituției sunt cele de la Cotroceni și a anunțat că PSD a făcut propunerea unui guvern de uniune națională cu toate partidele din Parlament, inclusiv PNL.
”Noi am exclus orice posibilitate a unui guvern cu PNL, cu excepția unui guvern de uniune națională. Într-un guvern de uniune națională, PSD ar face propunerea de premier în persoana lui Alexandru Rafila. Am avut mai multe discuții cu lideri de partid, nu am avut punctuale”, a adăugat Marcel Ciolacu.

sursa:https://ro.sputnik.md/politics/20201214/32882777/Lovitura-PSD-Guvern-de-uniune-nationala.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu