6.03.2021

CLOTILDA le-a recomandat cetăţenilor din sectorul 1 să cheme Poliţia Locală ca să le ridice gunoiul

 


Urmând recomandarea primarului de la 1, Robert Turcescu a sunat la Poliția Locală pentru a reclama prezenţa „șobolanilor cât pisica” de mari. Jurnalistul a purtat următoarea discuţie cu operatorul 106. Live-ul realizat pentru Evz.ro a fost publicat pe pagina de Facebook a lui Robert Turcescu.

RT: Sunt un locuitor al Sectorului 1 și am citit o postare a doamnei primar Clotilde Armand, că veniți dumneavoastră, de la Poliție, să ridicați gunoiul.

106: Nu venim noi să ridicăm gunoiul.

RT: Ne întrebăm cum se rezolvă această situație. Eu nu mai am unde să pun gunoiul. Am lăsat punga cu gunoi într-un coș stradal de la Romexpo. Și atunci mă-ntreb dacă poate să vină Poliția Locală să ne ridice gunoiul, că nu mai avem unde să-l punem. Ce să facem cu el ?

106: Nici eu nu pot să vă răspund la această întrebare. E o problemă majoră, e pe tot sectorul. Am înțeles că ar fi o problemă și cu groapa de gunoi.

RT: Puteți să-mi spuneți de ce ne-a pus doamna Armand să sunăm la Poliția Locală?

106: Probabil, să-i anunțăm noi pe colegii de la Mediu.

RT: Eu m-am gândit că vin polițiștii locali și ne adună gunoiul.

106: Nu, vă dați seama că nu deținem utilaje pentru așa ceva.

RT: Dar dumneavoastră ați văzut șobolanii din sector?

106: Eu, personal, nu. Am auzit…

RT: Vă invit pe la noi, în Cartierul Parcului, sunt șobolani cât pisica. Pubela asta care stă în față și e plină de gunoi, mă gândesc că e o tentație foarte mare pentru șobolanii din sector.

106: Aveți perfectă dreptate…

RT: Transmiteți-i sărutări de mâini doamnei Clotilde Armand și rugați-o din partea locuitorilor Sectorului 2 să rezolve rapid această problemă, pentru că vin șobolanii peste noi, domnu’ polițist !

Clotilde Armand i-a îndemnat pe locuitorii Sectorului 1 să alerteze Poliţia Locală dacă gunoiul nu este ridicat de compania de salubritate. Primarul Sectorului 1 acuză Romprest că recurge la „un nou șantaj de tip mafiot”.

„Operatorul de salubritate anunţă, din nou, că nu mai ridică gunoiul din Sectorul 1. Este un nou şantaj de tip mafiot din partea acestei companii, un şantaj adresat tuturor locuitorilor din Sector care plătesc bani mulţi să fie curat”, a scris Clotilde Armand, pe Facebook.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu