6.02.2021

Primarul Chirica i-a cumpărat băiețelului său, de 1 iunie, un bloc și o fabrică de bomboane

 


Cu ceva timp în urmă, toată țara rîdea de manevra ieftină și penibilă a primarului pesedisto-liberal Mihai Chirica, după ce se aflase că (sanchi) mama primărachelui ieșean, o pensionară oarecare de la țară, îi cumpărase nepoțelului ei, care încă umbla în pamperși, o vilă în centrul orașului. O vilă modestă, doar de cîteva sute de mii de euro, ca pentru bugetari săraci.

Presa plătită de Putin, Dragnea & bubuli a scris, cu aceeași ocazie, că mama primarului ieșean era implicată și în tranzacții dubioase cu un teren dintr-un cartier de lux. Mamă-moguleasă, ce să mai vorbim … Iar cei care au scris despre mama edilului-șef bahluiez evident că sînt niște nemernici fără nici un dumnezeu, în timp ce Chirica, care și-a băgat mama pensionară în toate aceste povești dubioase, penibile și penale, e dăcît un fiu iubitor, harnic, gospodar și cu mare dragoste pentru toată familia lui.

Ca să evite speculațiile viitoare legate de averea fiului său de grădiniță, Mihai Chirica a luat, de 1 iunie, o decizie fermă, comunicată opiniei publice prin intermediul agenției de presă Kiri Mish-Mash Press : ” De Ziua Copilului, am hotărît să-i fac cadou băiatului meu cel mic un bloc de 12 etaje, în centrul Iașului, mai exact în curtea Mitropoliei ” , a declarat primarul Chirica.

,,Pentru terenul de sub bloc am vorbit direct cu Isus Hristos, care a apreciat călduros faptul că, acum cîțiva ani, în postul Paștelui, mi-am declarat public disponibilitatea de a mă sui pe cruce ” , a precizat primarul lăberal, completînd apoi cu alte explicații : ,, Amplasarea blocului în curtea Mitropoliei e încă o dovadă a pro-fundului meu creștinism. Așa cum Isus a spus ” Lăsați copiii să vină la mine ! ” , zic și eu – lăsați imobiliarii să vină la mine ! Și mai zic ceva, tot ca în Biblie – dacă blocuri nu e, nimic nu e. UE ! ” , a completat cel care s-a declarat, public, frate cu mitropolitul Teofan.

De asemenea, primarul Chirica a menționat că i-a făcut cadou băiețelului său, de 1 iunie, și o fabrică de bomboane : ,, Copilul trebuie să învețe de mic ce înseamnă să ai lucrul tău, nu să umble prin magazine după bomboane, ca toți sărăcanii „. În plus, edilul-șef lăberal a mai precizat că și mama sa, celebra pensionară milionăreasă, imobiliaroasă &  vilangistă, i-a făcut nepotului ei cîteva cadouri de 1 iunie : ,, Mămica mea i-a donat fiului meu, prin notariat ( deci absolut legal, propagandiștilor putiniști ! ) o fermă de struți, în Bucovina, o fermă de flamingo în Delta Dunării, una de hipopotami bleu în Nigeria și trei Ferarri Mîrlanello, patriotice, în culorile drapelului național – roșu, galben și maro. Mie mămica mi-a dat ca-cadou de 1 iunie ( că doar sînt și eu copilul cuiva ) o pereche de pamperși de tablă, în caz că se termină hăisa dosarele în care sînt inculpat „.

Pro-fund impresionați de candoarea și Candida mentală a primăriciului penalo-penelist, îi urăm și noi un răcoros ,, La mulți ani ! „. Ani din ăia cu dungi, ca pentru adulți inculpați. Mișule, ține-te bine, Mickey Mouse te susține !


Articol publicat de 7iasi.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu