6.03.2021

PSD a cerut Guvernului să facă publice criteriile care au permis ca doar o firmă particulară – GSP Power, să fie beneficiara a sute de milioane de euro din fondurile PNRR

 


Cum explică Cîțu controversa „GSP Power”

Sunt proiecte și sunt niște tehnologii inovatoare, iar Comisia Europeană le-a văzut și nu a menționat nimic, a susținut Florin Cîțu despre selectarea, fără licitație, a firmei GSP Power în PNRR. El i-a cerut ministrului Energiei, Virgil Popescu, să prezinte public situația.

„Sunt proiecte și sunt niște tehnologii inovatoare. L-am rugat pe ministrul Energiei (Virgil Popescu – n.r.) să vină public și să prezinte exact despre ce este vorba, ca să nu mai avem dubii”, a spus Florin Cîțu.

El a precizat că a discutat PNRR cu oficialii Comisiei Europene.

„Comisia (Europeană – n.r.) a văzut aceste proiecte. Din ceea ce știu eu, nu a fost o discuție despre a avea un aviz special pentru aceste proiecte. (…) Am discutat cu Comisia cam toate capitolele și dacă erau o problemă de întârziere cu un anumit articol… De exemplu noi am avut un alt proiect, iar Comisia a spus că nu va putea să fie niciodată aprobat și am scos și am pus altceva. Deci dacă exista o problemă, ar fi fost menționat”, adaugă Cîțu.

Ministrul Inverstițiilor și Proiectelor Europene, Cristian Ghinea, spunea miercuri că nu știe de ce a fost selectată, fără licitație, firma GSP Power pentru a beneficia de sute de milioane de euro din fondurile PNRR: „Este un proiect al Ministerului Energiei”.

PSD a cerut Guvernului să facă publice urgent criteriile care au permis ca doar o singură firmă particulară – GSP Power, „implicată puternic în susținerea candidaturii și alegerea actualului primar PNL de la Constanța, Vergil Chițac”, să fie beneficiara a sute de milioane de euro din fondurile PNRR.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu