12.16.2021

Diana Şoşoacă acuză serviciile secrete. „Mi-au furat laptopul și tableta. Sunt secrete de stat

 


Diana Şoşoacă a făcut declaraţii explozive, joi, la Judecătoria Sector 1. Senatoarea a anunţat că i-a fost furat laptopul pus la dispoziţie de Parlament în care se afla inclusiv o iniţiativă legislativă referitoare la răspunderea magistraţilor. Mai mult, Diana Şoşoacă bănuieşte că totul este pus la cale de serviciile de informaţii pentru că ar fi "totul cusut cu aţă albă".

Diana Şoşoacă acuză că i-au fost furate laptopul şi tableta din biroul său de parlamentar. Aflată la Judecătoria Sectorului 1 pentru a-şi susţine soţul care e plasat sub control judiciar, senatoarea independentă a explicat de ce nu a cerut ajutorul Poliţiei în acest caz.

„Am depus ieri plângere la Parlament. Este procedura noastră internă. Mi s-a comunicat că se caută, pentru că este posibil ca fiind o geantă ca a tuturor parlamentarilor să fi fost confundată. Dacă nu apare până la ora 12, sunt rugată să depun plângere penală. Până acum nu s-a găsit !

Este un atac! Tableta STS ar fi trebuit să fie descoperită de STS în câteva secunde. Ieri, vorbind cu STS la telefon mi s-a comunicat că ei nu pot să detecteze tableta STS. Cum nu puteţi? Când aveţi sistem special de operare care detectează în două secunde locul în care se află. Avem un serviciu STS care nu face altceva decât să umble la voturi !

Se anunţă STS, SPP. E o procedură specială. Sunt demnitar al statului român. Nu mă duc la Poliţie. Eu anunţ pentru că sunt cu secrete de stat. Se ocupă STS-ul şi SPP-ul. E o altă procedură. Nu sun. Se aduce o echipă specială de la Parlament pentru a depune plângere. E o echipă operaţională solicitată special. E totuşi furt !”, a declarat Diana Şoşoacă.

Senatoarea a explicat că şi „tableta STS conţine inclusiv accesul la Senat, la Parlament, la şedinţele comune, la vot, la listele de vot, la iniţiative legislative. Te poţi loga în tot sistemul de stat de pe el. Poţi suna la echipele speciale SPP, STS.”

„În acest context în care STS nu poate să descopere nici măcar o tabletă a unui parlamentar care conţine secrete de stat (…) Cred că STS ar trebui desfiinţat”, a acuzat Diana Şoşoacă.

„În ceea ce priveşte laptopul de demnitar, al Parlamentului, care e urmărit de ei, în el aveam iniţiative legislative în lucru. Una pe care o aveam era despre răspunderea magistraţilor. Se ştia despre acest lucru. E o lucrare de amploare. Lucrez la ea de o vreo patru luni de zile.

Aveam întrebări, interpelări, declaraţii politice, răspunsuri oficiale, date oficiale care vin pe acest laptop”, a mai precizat Diana Şoşoacă.

„Sunt singură împotriva tuturor. În Parlamentul ăla nu sunt singură. Sunt mulţi parlamentari care mă susţin. (…) Îmi dau informaţii din SRI şi SIE. Deţin informaţii pe care dacă vi le-aş da acum, as distruge o parte din UE şi o parte din NaTO”, a mai spus Şoşoacă.

Întrebată pe cine bănuieşte în cazul furtului, Diana Şoşoacă a răspuns :

Da, serviciile secrete. Mi se pare totul cusut cu aţă albă, inclusiv această încercare a denigrare a mea prin intermediul unor aşa zişi jurnalişti internaţionali.

Nu am văzut un jurnalist român care să se comporte de o asemenea manieră grobiană cum s-a comportat această pseudojurnalistă dezaxată. Nu mai vorbim de toate delaţiunile.

E dezaxată. Urli ca nebuna în casa unui om. Tu filmezi fără acordul meu şi urli ca nebuna? Poliţia de ce nu i-a făcut dosar de ultraj? Se vede clar că se înfinge într-un poliţist, urlă la el, îl înjură. Pe mine mă înjură, proasta asta! Cum îţi permiţi tu să jigneşti un parlamentar?

Prima dată a intrat cu acordul meu, după care a plecat. Ce cauţi tu în casa mea? Când eu îţi spun : ieşi afară! Ce caută poliţia să-i permită?”, a mai menţionat Şoşoacă.

Senatoarea independentă Diana Şoşoacă a venit, joi, la Judecătoria Sector 1, unde soţul ei, Silvestru Soșoacă a cerut magistraţilor ridicarea măsurii de control judiciar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu