2.28.2022

ROMÂNIA NU MAI ARE ACCES LA ȘTIRILE ADEVĂRATE !

 



Toată presa din România, scrisă sau audio, transmite NUMAI ȘTIRI FALSE. 

Citurile de pe internet care, până mai ieri, încă mai transmiteau ȘTIRI ADEVĂRATE, unele au fost blocate cu un clik, altele au considerat că mai bine transmit și ele ȘTIRI FALSE, decât să-și piardă licența.
 
Deci, populația României se află într-o beznă aproape totală, în ceea ce privește ADEVĂRUL. 

Singurele SURSE care încă mai transmit informații adevărate sunt Youtub-ul, facebook-ul (dar preluate de la persoane din alte țări), MeWe (un alt cit de socializare), Twitter, Instagram, Tik Tok.

Videoclipul de față este preluat direct de la ruși. Are o traducere proastă, dar poate fi înțeles totuși, dacă aveți răbdare să-l urmăriți.

EU NU AM TRANSMIS NCIODATĂ ȘTIRI FALSE și NICI NU AM S-O FAC VREODATĂ. Dacă îmi blochează citul, ”pagubă în ciuperci”, îmi fac altul cu gifuri și povești nemuritoare, printre care voi ”strecura” și știri adevărate.

Când voi găsi o știre ”adevărată”, o voi face cunoscută și Dvs. 

VĂ DORESC MULTĂ SĂNĂTATE și NU VĂ LĂSAȚI ”DUȘI” de VÂNT !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu