10.04.2020

”Mi-e așa dor de dumneavoastră, vreau să vă văd zâmbetul fără mască”, a mărturisit Sofia Vicoveanca.

 


Sofia Vicoveanca a oferit mesaj de suflet pentru telespectatorii Antena3, la cateva zile după ce a împlinit 61 de ani ...de cântec. "În buletin, nu mă uit, că nu vreau să îmi stric ziua", ne-a mărturisit artista, care nu și-a pierdut umorul în pandemie. 

Sofia Vicoveanca numără cu bucurie cele 20 de piese la care lucrează acum. 

„Am avut spectacol în aer liber cu masca, n-am văzut zâmbet, am crezut că mor, mi-e foarte greu să cânt să nu văd zâmbetul, să știu că am transmis acel fior pe care fiecare artist îl are. De fapt asta e menirea noastră, să bucurăm pe cineva și îmi este foarte greu. 

Trebuie avut grijă, eu mă tem că toată chestia asta a apărut pentru că ne-a văzut Dumnezeu, și Dumnezeu ne-a arătat cine e el. Nu îți trebuie vorbe să te rogi, trebuie doar să fii cu gândul acolo la el. Mi-e așa dor de dumneavoastră, vreau să vă văd zâmbetul fără mască”, a mărturisit Sofia Vicoveanca.

sursa:https://www.antena3.ro/actualitate/sofia-vicoveanca-mesaj-emotionant-pentru-romani-mi-e-foarte-greu-sa-cant-sa-nu-vad-zambetul-583438.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu