1.30.2021

Colectiv, Piatra Neamț, Matei Balș, Siutghiol, Apuseni, se întâmplă deoarece oamenii sunt pasivi

 


Oana Gheorghiu, unul dintre fondatorii Asociației Dăruiește Viața, susține că tragedii precum cele de la Colectiv, Piatra Neamț și Matei Balș se întâmplă deoarece oamenii sunt pasivi, Revolta este doar în capul nostru, „câțiva se revoltă, cei mai mulți în capul lor”.

Oana Gheorghiu a scris mesajul după producerea tragediei de la Matei Balș și a amintit despre accidentele de la Siutghiol și Colectiv.

„Așa e, REVOLTA E DOAR ÎN CAPUL NOSTRU. Pentru că acolo am decis noi s-o ținem. Au murit oameni în Apuseni. Ne-am revoltat în capul nostru. Au murit oameni la Siutghiol. Ne-am revoltat în capul nostru. Au murit oameni la Colectiv. Au murit în spitale, răniți din Colectiv, din cauza ambiției de a nu-i duce afară, pentru că avem de toate. Ne-am revoltat în capul nostru”, scrie în mesaj fondatoarea Asociației Dăruiește Viața.

Oana Gheorghiu vorbește și despre investițiile ineficiente făcute în sistemul medical.

„Se strică avioane și elicoptere care transportă pacienți grav. Ne revoltăm în capul nostru. S-au plătit în avans 4.000.0000 de euro fără a mai primi vreodată echipamentele medicale. Ne-am revoltat ? Măcar în capul nostru am făcut-o ? S-au achiziționat zeci de camioane, de așa-zisă terapie intensivă, imposibil de folosit iarna și pe termen lung. Nici măcar în capul nostru nu ne-am revoltat. Acceptăm, mergem mai departe și sperăm mereu că nouă nu ni se poate întâmpla nimic așa de rău. Câțiva se revoltă. Prea puțini pe bune, cei mai mulți în capul lor”, mai spune Oana Gheorghiu.

sursa:https://www.cotidianul.ro/revolta-despre-revolta-e-doar-in-capul-nostru/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu