8.31.2020

Eșecul moțiunii de cenzură a PSD

 


După eșecul moțiunii de cenzură a PSD, care nu a adunat numărul de parlamentari nici pentru dezbatere și vot, liderul PSD, Marcel Ciolacu, a sugerat, nervos, că moțiunea ar fi trecut dacă s-ar fi ajuns la vot. "Eu v-am spus că dacă se va da vot vom avea 250 de voturi, iar azi nu s-a dat vot", a susținut Ciolacu, întrebat despre cele 250 de voturi pe care spunea că le are pentru moțiune.

Liderul PSD a spus, din nou, că va susține excluderea din PSD a celor 5 parlamentari ai partidului care au lipsit de la plen și a acuzat o strategie a PNL pentru a nu exista cvorum.

Întrebat de jurnaliști despre cele 250 de voturi pe care susținea că se bazează pentru moțiune, Ciolacu a răspuns nervos: "Eu v-am spus că dacă se va da vot vom avea 250 de voturi, iar azi nu s-a dat vot (...) Eu vă spun că nu s-a votat moțiunea".

El a mai spus că PSD va decide în două zile calea de urmat, în Comitetul Politic Național: "Există dreptul constituțional de a depune o nouă moțiune sau de a vota această moțiune".

Șansele ca lista de prezență să fie completă au fost mici încă de la începutul ședinței. Cu doar 170 de parlamentari care au răspuns la apel, ședința a fost suspendată pentru o oră. Aceasta a fost reluată cu un apel nominal, însă numărul parlamentarilor a fost de doar 226, insuficienți pentru dezbatere și vot.

sursa:https://www.hotnews.ro/stiri-politic-24260781-marcel-ciolacu-nervos-cand-fost-intrebat-despre-cele-250-voturi-care-spunea-are-pentru-motiune-spus-daca-vot-azi-nu-dat-vot.htm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu