8.05.2020

Iohannis în DELIR: PSD a hotărât să-i bată și să-i GAZEZE pe români

Președintele Klaus Iohannis a susținut astăzi de la ora 18:00, la Palatul Cotroceni, o conferință de presă după întâlnirea de azi cu membrii guvernului pe tema redeschiderii anului școlar 2020-2021. Guvernul are în acest moment în lucru mai multe scenarii legate de reluarea cursurilor, în funcție de evoluția pandemiei de Covid-19. El a atacat din nou PSD, după ce saptămana trecuta îi acuza pe social democrati de crimă în masă.

”Dosarul a fost întors pentru cercetări mai aprofundate, ceea ce e un lucru bun. Acum o săptămână am spus că personal mi-aș dori să se cerceteze mai în detaliu. Persoana pe care ați menționat-o a decis retrimiterea dosarului, ceea ce mi se pare un lucru bun. Mai mult la această speță nu am ce să spun.

Dacă aș putea să dau timpul înapoi mi-aș dori să nu existe acea guvernare PSD-istă care să-i bată și să-i gazeze pe români. Important e să se facă lumină. Este destul de rău că durează atât de mult, dar important e ca adevărații vinovați să fie trași la răspundere. Am încredere în justiție și sunt convinși că cei responsabili vor fi trași la răspundere”, a spus Klaus Iohannis.

Președintele a acuzat PSD recent si de crimă în masă: La început lucrurile au mers bine, până acum câteva săptămâni. Dar această situație nu a convenit PSD-ului. Atunci, PSD-ul a căutat soluții pentru PSD, nu pentru români. Din păcate PSD controlează încă majorități în Parlament. PSD împreună cu alții cu care pactizează, de exemplu cu UDMR. Să nu uităm când PSD a încercat să treacă proiectul privind autonomia.

PSD a acționat acolo unde au putere în Parlament. Au făcut harcea parcea puțina legislație pe care am avut-o, cu un cinsim inimaginabil au tras de timp, după ce au distrus parte din legislație. E, sigur, după ce i-am criticat aseară, PSD a fost foarte nervos și m-a acuzat că eu caut vinovați. Nu, stimați PSD-iști, nu caut vinovați, îi cunosc și o să îi arăt cu degetul. Pe voi!

În 25 iunie CCR stabilește că anumite articole sunt neconstituționale. Am avut 400 de cazuri noi. În 2 iulie CCR motivează, am avut tot atâtea cazuri. Guvernul nu a putut să vină cu o nouă lege pentru că știm că trebuie așteptată motivarea. După care Guvernul se mișcă foarte rapid și în 4 zile depune noua lege în Parlament.

După care vedem că PSD începe să tragă de timp și această lege care putea să fie trecută urgent prin Parlament se dezbate timp de 2 săptămâni în care pacienți bolnavi pleacă acasă, în care nu e nimeni amendat, carantinat, rezultatul putem să îl citim aici în tabel.

Legea ajunge la mine în 18 iulie. O promulg imediat și o public. 889 de cazuri în 18 iulie. Un zidar nu poate să construiască o casă fără mortar, cum un tâmplar nu poate să lucreze fără cuie. Guvernul nu poate să guverneze fără legi. Guvernului i s-au luat din mână legile și practic nu a putut să gestioneze criza.

PSD a tras de timp și a creat această situație. Dar de ce? PSD, nemulțumit de reușitele guvernului PSD a vrut să cauzeze o criză sanitară pentru a putea să critice guvernul. A creat intenționat o criză sanitară ca să vină să critice guvernul. Ce să mai spui? Pentru PSD nu contează că sute de români au murit, pentru PSD a fost important să creeze o criză pentru ca să aibă pentru ce critica Guvernul. Acesta este PSD-ul.”

sursa:http://sintezazilei.com/iohannis-noi-acuzatii-delir-psd-a-hotarat-sa-i-bata-si-sa-i-gazeze-pe-romani/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu