8.12.2020

Olguţa Vasilescu, candidatul PSD pentru Primăria Craiovei, pare să nu scape de probleme

 

Fostul ministru Olguţa Vasilescu, candidatul PSD pentru Primăria Craiovei, pare să nu scape de probleme. Ea anunţă că un contracandidat de-al său o ameninţă cu plângerea penală. Pentru Olguța Vasilescu nu este o noutate o plângere penală. A avut lupte mult mai mari și le-a dovedit destul de bine dar nici nu este ceva normal ca să ți se împiedice candidatura cu astfel de tactici.

„Un ”catindat” e plecat rău cu sorcova! Ameninţă că îmi face plângere penală pentru uzurpare de calităţi oficiale fiindcă, ştie el, m-am mutat în primărie şi am început deja să dau ordine. Nu m-am mutat! În ultimii trei ani, nu ştiu dacă am fost de patru ori prin primărie… Dar, vedeţi cum funcţionează creieraşul lui? ‘Să facem repede o plângere penală! Să o aresteze ca să pot ieşi şi eu primar!’

Cam ce a facut PDL-ul, de unde provine, aproape un deceniu… Pai, eu ştiu ce să zic? Vezi că ai trei de arestat, că eşti abia pe locul patru şi unul dintre ei e greu de luat că e de-al lor! Mai penibil de atât poţi fi?”, a scris Olguţa Vasilescu pe Facebook. Într-un interviu pentru viaoltenia.ro aceasta a spus de ce vrea să obțină un nou mandat de primar dar și ce obiective are.

”Ca primar poți face lucruri, poți construi. Și cred că după un mandat al meu de primar, în Craiova, s-au văzut multe obiective importante: un stadion de fotbal, altul de atletism care a început pe vremea mea, un spital nou, parcuri, școli, străzi întregi reabilitate, un adăpost canin, casetarea unor canale deschise, multe investiții mari. De ce Craiova? E orașul meu.

Obiective: Un spital nou de copii, un parc tematic, refacerea din temelii a zonei Pieței Vechi, parcări supraterane și cel cu care voi rămâne în memoria orașului pentru că este cel mai mare proiect european de aducțiune de apă, de la Izvarna și de construire a canalizării pentru întreg orașul, proiect de aproape jumătate de miliard de euro pe care l-am demarat mandatul trecut și se va încheia în următorii ani.Dacă ne referim doar la proiecte mari.Voi continua investițiile în școli, infrastructură rutieră, zone verzi și spitale, ca și în mandatul trecut.Avantajul meu e că oamenii știu deja ce pot face. Dezavantajul este că și așteptările sunt foarte mari”, a spus aceasta.

sursa:http://sintezazilei.com/olguta-vasilescu-sa-facem-repede-o-plangere-penala-sa-o-aresteze-ca-sa-pot-iesi-si-eu-primar/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu