66% dintre femei au dus dorul plimbărilor prin magazine, iar pentru 63% răgazul acordat îngrijirii personale a făcut izolarea mai suportabilă, arată un studiu efectuat în România și citat de Mediafax.
Pentru a afla ce s-a întâmplat în perioada carantinei și cum vor evolua în continuare preocupările de înfrumusețare ale româncelor, Nielsen România a realizat un studiu în mediul urban, cu femei cu vârste cuprinse între 18 și 65 ani, și a analizat în detaliu obiceiurile de utilizare și cumpărare a produselor de îngrijire și înfrumusețare, precum și modul cum se raportează femeile la aceste categorii.
O treime din femeile din mediul urban au lucrat de acasă în perioada restricțiilor de circulație datorate epidemiei COVID-19, restricții care au dus și la închiderea saloanelor cosmetice și a centrelor comerciale.
Aceste schimbări au avut un impact imediat în comportamentul legat de produsele și activitățile de îngrijire și înfrumusețare ale femeilor. Din studiul Nielsen “Impactul COVID-19 asupra obiceiurilor de înfrumusețare” reiese că 43% dintre femei au suferit o reducere a veniturilor iar o parte dintre ele chiar și-au pierdut locul de muncă.
În plus, viziunea pentru viitor este destul de pesimistă, deoarece ele se așteaptă că veniturile și locul de muncă să le fie amenințate și în continuare. “Am aflat că 35% din femei au lucrat de acasă în perioada restricțiilor de circulație iar 45% preconizează să o facă și în viitor, lucru pozitiv pentru finanțele personale dar negativ pentru facilitarea interacțiunilor în afară domiciliului”, declară Vasi Dragomir, Consumer & Shopper Insights Leader, Nielsen România.
“Astfel, a fost interesant să descoperim că activitățile de înfrumusețare au reprezentat o zona de confort și normalitate pentru femei, 63% dintre ele fiind de acord că o rutină de îngrijire constanta le-a ajutat să treacă mai bine prin perioada de izolare”, spune Dragomir. Sunt, totuși, aspecte ce țin de activitățile de înfrumusețare care inevitabil au avut de suferit că urmare a efectelor pandemiei, unul dintre ele fiind utilizarea produselor de machiaj. Izolarea la domiciuliu și purtarea măștilor medicale au dus la reducerea utilizării acestui tip de produse, chiar dacă nu toate categoriile de produse de machiaj au fost afectate în egală măsură.
Curățarea și îngrijirea, precum și tratamentul tenului sunt activități recurente ce au fost mai puțin afectate – peste 90% din femei au continuat să folosească astfel de produse cu o frecvența similară sau mai mare față de ceea ce făceau în trecut. Îngrijirea sau tratamentul tenului este aria în care 6 din 10 femei sunt dispuse să investească mai multe resurse financiare pentru produse de calitate.
În schimb, curățarea pielii este segmentul în care se fac cele mai multe compromisuri – doar 13% consideră că aceste produse merită o cheltuiala mai mare. O altă arie de compromis au fost magazinele de unde s-au achiziționat produsele de îngrijire și înfrumusețare care, pe perioada restricțiilor de circulație, au fost și ele afectate. 4 din 5 femei au declarat că au făcut cumpărături numai din magazinele aflate în apropierea locuinței, în timp ce 57% au apelat mai des decât înainte la cumpărături online pentru produsele de îngrijire.
În același timp, 66% din femei au simțit lipsa plimbărilor prin magazine, iar majoritatea au declarat că, odată cu ridicarea restricțiilor, își vor relua multe din obiceiurile anterioare de a apela și la servicii profesionale de înfrumusețare. Studiul a fost făcut pe un eșantion de 800 de femei, cu vârste cuprinse între 18-65 ani, reprezentativ pentru mediul urban. Datele au fost colectate în perioada 28 mai – 8 iunie 2020, prin chestionare autoadministrate aplicate online.
Pentru a afla ce s-a întâmplat în perioada carantinei și cum vor evolua în continuare preocupările de înfrumusețare ale româncelor, Nielsen România a realizat un studiu în mediul urban, cu femei cu vârste cuprinse între 18 și 65 ani, și a analizat în detaliu obiceiurile de utilizare și cumpărare a produselor de îngrijire și înfrumusețare, precum și modul cum se raportează femeile la aceste categorii.
O treime din femeile din mediul urban au lucrat de acasă în perioada restricțiilor de circulație datorate epidemiei COVID-19, restricții care au dus și la închiderea saloanelor cosmetice și a centrelor comerciale.
Aceste schimbări au avut un impact imediat în comportamentul legat de produsele și activitățile de îngrijire și înfrumusețare ale femeilor. Din studiul Nielsen “Impactul COVID-19 asupra obiceiurilor de înfrumusețare” reiese că 43% dintre femei au suferit o reducere a veniturilor iar o parte dintre ele chiar și-au pierdut locul de muncă.
În plus, viziunea pentru viitor este destul de pesimistă, deoarece ele se așteaptă că veniturile și locul de muncă să le fie amenințate și în continuare. “Am aflat că 35% din femei au lucrat de acasă în perioada restricțiilor de circulație iar 45% preconizează să o facă și în viitor, lucru pozitiv pentru finanțele personale dar negativ pentru facilitarea interacțiunilor în afară domiciliului”, declară Vasi Dragomir, Consumer & Shopper Insights Leader, Nielsen România.
“Astfel, a fost interesant să descoperim că activitățile de înfrumusețare au reprezentat o zona de confort și normalitate pentru femei, 63% dintre ele fiind de acord că o rutină de îngrijire constanta le-a ajutat să treacă mai bine prin perioada de izolare”, spune Dragomir. Sunt, totuși, aspecte ce țin de activitățile de înfrumusețare care inevitabil au avut de suferit că urmare a efectelor pandemiei, unul dintre ele fiind utilizarea produselor de machiaj. Izolarea la domiciuliu și purtarea măștilor medicale au dus la reducerea utilizării acestui tip de produse, chiar dacă nu toate categoriile de produse de machiaj au fost afectate în egală măsură.
Curățarea și îngrijirea, precum și tratamentul tenului sunt activități recurente ce au fost mai puțin afectate – peste 90% din femei au continuat să folosească astfel de produse cu o frecvența similară sau mai mare față de ceea ce făceau în trecut. Îngrijirea sau tratamentul tenului este aria în care 6 din 10 femei sunt dispuse să investească mai multe resurse financiare pentru produse de calitate.
În schimb, curățarea pielii este segmentul în care se fac cele mai multe compromisuri – doar 13% consideră că aceste produse merită o cheltuiala mai mare. O altă arie de compromis au fost magazinele de unde s-au achiziționat produsele de îngrijire și înfrumusețare care, pe perioada restricțiilor de circulație, au fost și ele afectate. 4 din 5 femei au declarat că au făcut cumpărături numai din magazinele aflate în apropierea locuinței, în timp ce 57% au apelat mai des decât înainte la cumpărături online pentru produsele de îngrijire.
În același timp, 66% din femei au simțit lipsa plimbărilor prin magazine, iar majoritatea au declarat că, odată cu ridicarea restricțiilor, își vor relua multe din obiceiurile anterioare de a apela și la servicii profesionale de înfrumusețare. Studiul a fost făcut pe un eșantion de 800 de femei, cu vârste cuprinse între 18-65 ani, reprezentativ pentru mediul urban. Datele au fost colectate în perioada 28 mai – 8 iunie 2020, prin chestionare autoadministrate aplicate online.
sursa:https://www.hotnews.ro/stiri-esential-24274443-studiu-66-dintre-romance-dus-dorul-plimbarilor-prin-magazine-perioada-carantinei.htm
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu