9.10.2020

„Ficusul solemn de la Cotroceni”, dat de gol: Un singur scop!

 


Liderul AlDE Călin Popescu Tăriceanu critică ultima ieșire publică a președintelui în care a vorbit și despre redeschiderea școlilor, susținând că „toate ieșirile publice ale ficusului solemn de la Cotroceni au un singur scop, acela de a mai lăuda guvernul falimentar #Orban

Serios, oameni buni, sunt singurul care vede că toate ieșirile publice ale ficusului solemn de la Cotroceni au un singur scop, acela de a mai lăuda guvernul falimentar #Orban? Ieri (miercuri – nr.) a ieșit, DIN NOU, la ora 18.00, să ne spună că pe 14 septembrie începe școala, de parcă noi care avem copii nu am ști și nu am sta cu inima cât un purice! Faptul că începe școala ar fi trebuit să i-o spună lui Orban acum câteva luni!

Sunt singurul care observă că singura dată când i se aprind luminițe în ochi este atunci când vorbește despre cum trebuie să câștige #PNL-ul toate alegerile?

Sunt singurul care observă că marele lui program intitulat “România Educată” este doar praf în ochii noștri?

Sunt singurul care vede că, în vremuri atât de grele ca cele prin care trecem, #Președintele care ar trebui să fie al nostru al tuturor este doar un mărunt #activist de partid plătit din banii noștri?

Vă rog să-mi spuneți că nu sunt singurul care văd toate astea pentru că ar însemna că am înnebunit!„, a scris Tăriceanu joi pe pagina sa de Facebook.

Klaus Iohannis a vorbit în conferința de miercuri de la Cotroceni despre redeschiderea școlilor, a atacat iar PSD și a lăudat PNL, susținând printre altele că se așteaptă ca la aceste alegeri locale liberalii să obțină un rezultat record.

PNL e cel mai important partid pe scena politică din România şi trebuie să demonstreze acest lucru şi la locale. Eu mă aştept la un rezultat record în acest an, mai mult decât au avut vreodată în ultimii 30 de ani. PSD-ul ocupă peste jumătate din poziţiile din administraţia locală şi mă aştept ca PSD-ul să nu mai ocupe jumătate din poziţiile din administraţia locală”, a declarat preşedintele.



sursa:https://www.cotidianul.ro/ficusul-solemn-de-la-cotroceni-dat-de-gol-un-singur-scop/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu