1.05.2021

„Coaliția mea” își dă cu Cazan-ul în cap

 


Dispută în coaliția de guvernare în cazul instalării și destituirii lui Laurenţiu Cazan de la şefia Inspectoratului de Jandarmi Prahova.

Florin Roman, despre partenerii de guvernare: Se comportă cameleonic

După ce Dacian Cioloș a anunțat destituirea lui Laurenţiu Cazan de la şefia Inspectoratului de Jandarmi Prahova, liberalul Florin Roman a răbufnit.

„Am înțeles ca dl Cioloș l-a trimis la ascuțit creioane pe gazarul sef, Cazan. Ce n-am înțeles este cum putea face asta nefiind nici sef la Jandarmerie, nici ministru de Interne, nici premier! O fi visat ca e deja in 2024 și a fost ales presedinte!

Decizia destituirii lui Cazan a fost luată încă de la finele anului trecut de ministrul de Interne, Lucian Bode și de premierul Cîtu. Dar nu a fost făcută publica din rațiuni care țin de regulile din MAI.

Spuneam intr-o postare anterioară ca nu cred in onestitatea unor oameni, care se declara parteneri, dar care se comporta cameleonic. Asteptam de la dl Cioloș de exemplu sa știm de ce se stă cu orele in trafic, dar și clarificări despre bâlba proiectului Brasov-Comarnic! Nu de alta, dar după declarațiile ministrului Drula și a șefei CNAIR, am înțeles ca n-am înțeles nimic!”, a scris pe Facebook deputatul PNL Florin Roman.

În 30 decembrie, Ministerul Afacerilor Interne susținea, printr-un comunicat, că Laurențiu Cazan, coordonatorul intervenţiei jandarmilor la mitingul din 10 august, a fost numit la conducerea IJJ Prahova „pentru a asigura continuitatea”.

„Privind împuternicirea locotenent-colonelului Laurențiu Cazan la IJJ Prahova, facem următoarele precizări: Decizia a fost luată pentru a asigura continuitatea conducerii acestei unități, ca urmare a trecerii în rezervă a fostului comandant, în baza art. 85, alin 1, lit.b din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare”, preciza MAI.

Acum, liberalul Lucian Bode care conduce MAI a dat-o la întors.

Ministrul de Interne, Lucian Bode, a salutat luni decizia Jandarmeriei Române de a înceta împuternicirea lui Laurențiu Cazan de la conducerea IJJ Prahova, după ce în 30 decembrie reprezentanții MAI anunțau că acesta a fost numit în funcție pentru „a asigura continuitatea”.

„Salut decizia conducerii Jandarmeriei Române de a înceta împuternicirea lt. col. Laurențiu Cazan de la conducerea Inspectoratului de Jandarmi Județean Prahova”, a reacționat luni pe Facebook ministrul de Interne Lucian Bode, după ce Jandarmeria Română a anunțat că Laurențiu Cazan a decis să-și retragă acordul privind împuternicirea.

Acesta susține că și-a exprimat dezacordul privind această numire încă din luna decembrie.

„Pe 28 decembrie, la 4 zile de la preluarea mandatului de Ministru al Afacerilor Interne, am aflat că lt. col. Cazan Laurențiu a fost împuternicit la comanda Inspectoratului Județean de Jandarmi Prahova. Am cerut explicații conducerii Jandarmeriei Române și am fost informat că decizia de împuternicire a fost semnată pe 21 decembrie, decizie față de care mi-am exprimat dezacordul. În legătură cu informațiile apărute astăzi în spațiul public referitoare la acest caz, fac precizarea că încă din data de 28 decembrie am purtat discuții cu prim-ministrul României și cu liderii coaliției de guvernământ cărora le-am expus punctul meu de vedere în legătură cu acest caz”, a mai scris Bode pe rețeaua de socializare.

sursa:https://www.cotidianul.ro/coalitia-mea-isi-da-cu-cazan-ul-in-cap/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu